A/N: Lieve allemaal eigenlijk haat ik dit want ik nu ga doen. Ik vraag jullie om mijn boek te promoten, homofobie zou er niet mogen zijn. Door te stemmen voor mijn boek wordt mijn boek steeds bekender en word er aandacht gegeven aan dit hedendaagse fenomeen. Dus lees dit, stem/reageer en promoot. Ook wil ik graag tegen iedereen zeggen dat als je toffe muziek wilt om naar te luisteren heb ik wel wat leuke ideeën. Bedankt alvast; same love, same sex I don't care it's just sweet.
Louis Tomlinson p.o.v.
Nog steeds lagen we in zijn bed, vanuit het nachtkastje wat aan de rechterzijde van het bed viste Harry een pakje sigaretten vandaan. Hij pakte één uit het lichtgele pakje en klemde deze tussen zijn lippen. Vervolgens reikte hij het pakje naar mij maar ik schudde mijn hoofd en begon weer te staren naar de jongen die met zijn bovenlichaam en hoofd op mijn schoot lag. Hij strekte zijn armen richting het kastje, waarschijnlijk op zoek naar een aansteker. Toen hij deze niet kon vinden zuchtte hij geërgerd en ging rechtop zitten. Zijn buikspieren trokken zich samen en ik keek er naar, ik het niet echt een gevoel bij dit. Ik was moe en vond het allemaal wel prima zo,gelukkig met hoe de situatie nu was. Na wat gerommel in een zwart/grijze broek haalde hij een plastic doorzichtige aansteker uit één van de broekzakken. Zuchtend ging hij weer liggen en begon wat met zijn haar te spelen, ik zag dat Harry zijn ogen ietwat dichtkneep bij het aansteken van de sigaret. Nadat deze eenmaal aan was kringelde er een sterke zoete geur mijn neusgaten in, Harry inhaleerde diep om vervolgens de rook weer rustig uit te blazen. Hij sloot zijn ogen en glimlachte tevreden, dit hele spektakel was rustgevend en fijn om naar te kijken. Een intiem momentje van ons tweeën, twee geliefde één daarvan lag te roken terwijl de ander met ander zijn haar speelde. Beide hadden de blik op oneindig en ik voelde me als God in London.
Nadat er een paar minuten waren verstreken, ik gokte 2 pakte ik de sigaret uit de lippen van Harry. Hij keek omhoog en grijnsde, zijn blik vertelde me "zie je wel, je wou wel" Ik trok me niks aan van zijn momentje van arrogantie en bracht de sigaret naar mijn lippen. Ik inhaleerde lang niet zo diep in als Harry en blies de rook zachtjes uit. Na een minuut of wat was ik het roken zat, klemde de sigaret tussen mijn lippen, lied Harry's bovenlichaam van me af gaan, stapte uit bed en drukte de sigaret uit op een schoteltje wat lag op het bureau. Ik leunde zuchtend tegen Harry zijn bureau aan en sloeg mijn armen over elkaar tegen mijn bovenlichaam. "Je hebt geen zin in vandaag hè?" zei Harry stem klonk nog schor, schor van de teer en nicotine die we net liefdevol hadden gedeeld. Ik knikte afwezig en keek daarna weer naar Harry, ik liep naar het bed en ging op Harry zijn schoot zitten. Ik pakte mijn bril en deed mijn beide handen om de wangen van Harry die rode blosjes hadden gekregen. "Ik wil het aan de jongens vertellen Hazza, vanavond tijdens een goed glas wiskey" zei ik zacht maar toch zelfverzekerd.
Harry knikte en zette mij van zijn schoot af, ik kon zien dat hij ook moe was, moe van het huilen, moe van de bijna seks die we hadden gehad, moe van het roken maar vooral moe van het moe zijn. Harry liep naar zijn kledingkast en opende zijn mond wat te gaan zeggen maar ik wist al wat en gaf snel antwoord "zwarte broek, donkergroen geruit bloesje en je zwarte afgetrapte gympen Vans ofzo" Harry glimlachte en knikte goedkeurend. Nadat hij dit had aangetrokken ging hij tegenover mij zitten en we staarde naar elkaar. Britse perfectie was te zien in onze gezichten het kinderlijke wat Harry nog bezat en wat ik al lang had niet meer had. We waren groot geworden deze 3 jaar, en ik voelde me fijn. One Direction was een succes geworden, gillende meiden, betraande ogen bij als reactie op mijn hand door mijn haar halen, de geruchten, de paparazzi, de korte nachten. Ik hield van dit leven; het leven van seks,drugs en rock&roll. De seks deed ik met Harry mijn grote liefde, de drugs gebruikte ik om de arrogantie vast te houden op het podium en voor een camera en de rock&roll maakte wij op het podium met onze muziek. Wij zijn One Direction, een band waar het testosteron van af spatte, een band wat Brits/Ierse perfectie bezat en een band waar Harry en ik elkaar hadden gevonden.
Ik keek naar Harry en ik drukte een kus op zijn lippen, 'ik hou van je, lief" zei ik grijnzend.
Dit was weer een stukje. Ik hoop echt dat jullie me willen helpen. xx havogirl
JE LEEST
Happy Birthday (Larry Stylinson)
FanfictionHet is 24 December en Louis is jarig, zijn verjaardag word klein gevierd. Alleen Zayn, Niall, Harry en Liam zijn aanwezig. Harry weet sinds een tijdje dat hij gevoelens voor Louis heeft en hij heeft dit ook aan Louis verteld. Louis weet niet wat hi...