Een dag zonder Robin is een Nirvana T-shirt dragen maar niet weten wie Kurt Cobain is. Raar en zinloos
Harry Styles p.o.v.
Stilletjes lag ik in Louis' zijn slaapkamer me alleen en verdrietig te voelen. Het incident was intussen een week geleden en mijn verwondingen begonnen te helen. Louis en de andere jongens zaten bijna altijd aan de rand van mijn of beter gezegd Louis zijn bed. Nadat ik samen met Louis gedoucht had op de avond van het incident had ik nog zwak geprotesteerd om het feit dat ik in Louis zijn bed werd gelegd maar Louis had me simpelweg op mijn lippen gekust en me op het zachte matras neergelegd. "Ssshh ga maar slapen lief. Als je wakker wordt ben ik in de woonkamer" had Louis in mijn oor gefluisterd. Zijn hete adem tegen mijn oorschelp aan, zijn wimpers die om de seconde strelend over de bovenkant van mijn oor gingen liet me vrijwel direct ontspannen. De afgelopen week had ik niet veel meer gedaan dan slapen of naar het plafond staren te denken aan wat mijn leven nu is. Durfde ik nog verliefd te zijn op Louis, op een man uberhaupt? Ik vond het alles behalve fijn om homo te zijn, ik verafschuwde het, het liet me verdrietig en kwetsbaar voelen, het liet me minder man voelen, ik was minder.
Ik sloeg de dekens van mij af ondanks dat ik het koud had, mijn vingertoppen raakte mijn buik aan, mijn borst en tot slotte mijn kaaklijn. Je kon het aan alles voelen, zien en horen dat ik op mannen viel en dat is afschuwelijk. Ik wou normaal zijn en een relatie hebben met een vrouw maar tegerlijkertijd wenste ik niets liever dan dat Louis me zachtjes zoende, me streelde en me een echte man lied voelen. Ik hoor de deur zachtjes open gaan en wat voetengeschuivel over het houten parket. "Hazz?" ja het is Louis denk ik. Ik houd me stil en sla de dekens over mijn hoofd heen."Hazz... ik heb wat soep gemaakt voor je" Louis schuivelde naar de rand van zijn bed en drukte de kom warm vocht onder mijn neus. Mijn hoofd verdween van onder de dekens en ik ging recht opzitten. Ik pakte de lepel die Louis op het nachtkastje had gelegd en begon zwijgend mijn soep naar binnen te werken. Na een aantal minuten die gevuld waren met het geluid die over de marmeren rand heen ging van de soep kom en de rustige ademhaling van ons beide besloot ik om deze stilte te verbreken. Ik lepelde het laatste beetje soep op en at dat op, het was tijd dacht ik. "Louis?" "Ja?" antwoorde hij. Zijn handen pakte de soepkom van me en plaatse het object op het nachtkastje.
"Kom naast me liggen" Louis schoof zijn bril verder zijn neus op en knikte. Hij liep om het bed heen en liet zich vervolgens over de zachte lakens heen glijden om naast me te komen liggen. Ik lag op mijn rug naar het witte plafond te staren, de puntjes te tellen in de witte verf, de streepjes met mijn ogen te volgen kortom tijd rekken. Ik sloot mijn ogen voor een seconde of twee en draaide me vervolgens op mijn rechterzij mijn gezicht naar Louis gericht. Mijn ogen hadden zich inmiddels geopend, mijn lippen ietwat van elkaar. "Kus me" en dat is precies wat hij deed, langzaam en vol met liefde. Ik smolt in de kus, werd klein is zijn armen en verdween van de wereld. Zijn lichaam ging boven op mij liggen en mijn handen gleden naar zijn billen. Louis haalde langzaam zijn lippen van die van mij en keek me aan, het frame van zijn bril wat verschoven en nu ergens in het midden van zijn neus, zijn haar rommelig op zijn hoofd en ook hij had zijn lippen wat van elkaar die glansde van het speeksel. Als ik hem één woord zou mogen geven wist ik het wel: stunning, absolutely stunning. " Vrij met me" fluisterde ik. Louis haalde zijn bril van zijn neus af en kuste me vlug. "Oke" zei hij.
Kleding werdt ontdaan van het lichaam en handen gingen strelend over de zachte huid van ons beide. De seks was traag, zacht en fijn. Ik voelde me geen moment ongemakkelijk en ik durfde me te ontspannen. Na een minuut of dertig was mijn ademhaling weer rustig en regelmatig en dreigde ik in slaap te vallen. Het was goed zo, ik was de moeite waard, louis was de moeite waard, onze liefde was de moeite waard.
-x-
JE LEEST
Happy Birthday (Larry Stylinson)
FanfictionHet is 24 December en Louis is jarig, zijn verjaardag word klein gevierd. Alleen Zayn, Niall, Harry en Liam zijn aanwezig. Harry weet sinds een tijdje dat hij gevoelens voor Louis heeft en hij heeft dit ook aan Louis verteld. Louis weet niet wat hi...