Louis Tomlinson p.o.v.
Al sussend wreef ik Harry over zijn rug, ik hoorde dat hij al weer moest huilen. Zijn kin kwam in het kuiltje van mijn nek en ik voelde zijn zachte krullen tegen de zijkant van mijn nek. Zijn armen waren om mijn middel heen geslagen en zijn vingers drukten dicht tegen mijn wervelkolom aan. Harry leunde met zijn volle gewicht tegen mij aan en ik voelde dat ik wankelde. "Hazza, kom we gaan even op bed zitten anders val ik om zo" zei ik rustig. Ik pakte Harry zijn hand en leidde hem mee naar zijn bed, maar inplaats van naast mij te komen zitten stond Harry nog steeds voor me. "W waarom ga je niet zitten Hazz" vroeg ik.
Harry keek mij aan met zijn behuilde gezicht en zei haperend "snap je dat echt niet?" "Nee, wil je het me uitleggen?" zei ik rustig. Harry raapte al zijn moed bij elkaar en ademde diep in "steeds als ik bij je ben moet ik me ontzettend inhouden, zijn al mijn spieren gespannen en ben ik volop geconcentreerd. Het zijn je handen die me zo af en toe aanraken, de stoppeltjes op jou wang die mijn wang doen prikkelen, je lippen die vandaag mijn wang hebben gekust, het prachtige stukje buik dat vrij komt als je ergens niet bij kan komen of waaneer je jezelf uitrekt, je haren die zonder gel pluizig om je hoofd heen dansen, je wimpers waar als je gedoucht hebt soms nog druppeltjes water of condens aan hangen. Het.. ik zuchtte het is gewoon jij" zei Harry beschaamd.
Ik had vol verbazing naar zijn monoloog geluisterd en ik had me nog meer verbaasd over de mate waarin Harry verliefd was. Die heb ik erg onderschat. Het deed me ook realiseren hoe veel ik om Harry geef en ik baalde ontzettend van mezelf dat ik niet precies wist wat ik voor Harry voelde. Deze onzekerheid maakte de jongen kapot vanbinnen. Maar wat moest ik dan doen, ik wist het echt niet. "Ik ga douchen Boo" zei Harry kort zijn stem nog steeds verdrietig. Harry liep naar zijn kledingkast en haalde er schoon ondergoed, een broek, een t-shirt en een hemd uit. Hij wou naar de badkamer lopen die strak naast zijn slaapkamer was gevestigd lopen maar ik hield hem tegen " Hazza wacht even" zei ik ietwat weifelend. Ik kwam op hem aflopen en stond voor hem, Harry zijn rug was tegen de muur aan gedrukt. Tussen ons was nog ongeveer 30 centimeter ruimte en ik hoorde de ademhaling van ons zachtjes op en neer gaan.
Ik zette nog een stap en kwam nu met mijn neus bij zijn kin , " Boo, niet doen dan doe ik straks iets wat niet kan en dan kan ik mezelf niet stoppen" zei Harry totaal paniekerig. Ik maakte met mijn rechterwijsvinger een tekeningetje op zijn buik, Harry zijn ademhaling ging steeds sneller en hij slikte. Mijn vinger ging steeds verder naar boven, langs zijn borst, zijn nek, zijn ademsappel en uiteindelijk zijn kin. Ik tilde hem hem wat op. Ik ging op mijn tenen staan en deed heel voorzichtig mijn lippen op die van Harry, van de schrik liet hij zijn kleding op de grond vallen en verstijfde wat. Harry haalde zijn lippen van mij af en keek me aan zijn blik was bang en beschaamd.
"W wat doe je Lou, je wou dit toch helemaal niet?" " Ik wil wel Hazz" zei ik zachtjes. Harry leunde naar mij toe en streek met het topje van zijn neus over mijn wang hij ging steeds verder naar de zijkant totdat hij bij mijn neus was. Onze neuzen streken zachtjes over elkaar heen, "ik verlang zo naar je" zei Harry fluisterend. Ik glimlachte en drukte mijn lippen zachtjes op die van hem, kleine smakgeluidjes kwamen vrij en langzaam voelde ik dat Harry zich ontspande. Harry zijn handen streelden over mijn taille, ik voelde dat Harry zijn tong tegen mijn lippen aandrukte vragend voor toestemming. Ik liet het toe en dat ik dat deed knoopte hij mijn broek los. Toen die eenmaal uitwas, volgde mijn trui, mijn zwarte vlinderdas-strikje frummelde ik zelf van mijn nek af. Oh wat wou ik deze jongen graag, dat het bijna eng werd, ik haakte mijn benen om smalle middel. Harry had zijn handen nu over mijn billen en zoende me steeds liefdevoller. Harry liep met mij naar de badkamer en deed moeizaam de douche aan.
Al prutsend gingen ons ondergoed uit, we stapte de doucheruimte binnen en ik voelde het warme water over mijn lichaam. Onze haren werden langzaam nat en mijn handen die eerst om zijn nek waren zaten nu in zijn haar. Onze huid plakte aan elkaar vast door het water, ik ging weer op mijn eigen benen staan en streelde zijn hele borst en buik. Al zoenend bleven we een tijdje staan, ik dacht nergens meer aan ik was gelukkig, echt gelukkig. Dat gevoel wat in al die boeken en kleine verhalen wordt beschreven als liefde voelde ik nu allemaal. Al dat verlangen van Harry en mij, dat warme gevoel, de liefde die ik voelde voor Harry, de passie en het vertrouwen kwamen allemaal tot dit moment en toen wist ik het zeker ik was truely, madly, deeply in love with Harry Styles
We hadden nog een tijdje onder de douche gestaan, daarna droogde we elkaar af. We hadden elkaars hand vast en liepen naakt naar het bed van Harry waar we in gingen liggen. Harry nestelde zich tegen mij aan, en legde mijn armen om hem aan. Ik boog met mijn hoofd naar naar hem toe en een paar seconden later voelde ik zijn zachte lippen. We zoende met hier en daar een klein smakgeluidje, ik was gelukkig, Harry was gelukkig. Wij waren verliefd.
Heej mensen, weer een stukje. x Havogirl
JE LEEST
Happy Birthday (Larry Stylinson)
أدب الهواةHet is 24 December en Louis is jarig, zijn verjaardag word klein gevierd. Alleen Zayn, Niall, Harry en Liam zijn aanwezig. Harry weet sinds een tijdje dat hij gevoelens voor Louis heeft en hij heeft dit ook aan Louis verteld. Louis weet niet wat hi...