9.

675 35 4
                                    

Lieve allemaal,
de lieve reacties op mijn boek zijn overweldigend. Echt ontzettend lief. Dit boek is nog lang niet af en ik heb al enkele ideën, wel wil ik erbij zeggen dat boek 100% Larry is en geen smut. Ik kan dat niet goed en vind het ook niet leuk om te schrijven. In het vorige hoofdstuk stonden ontzettend veel fouten,sorry daarvoor. Veel geluk met het schrijven van je eigen verhalen! xx havogirl

Louis Tomlinson p.o.v.

Het water van de douchekop valt als een troostende regen over onze naakte lichamen. Harry was enkele minuten geleden van de pijn en vermoeidheid in slaap gevallen. Ik had hem voordat hij echt vast sliep nog één keer zachtjes gekust. Na een zachte " Ik hou van je" afkomstig van Harry zijn lippen dommelde hij in een vaste slaap. Ik streelde teder zijn nek,schouders,armen,buik en eindigde bij zijn slanke heupen. Al zijn lichaamsdelen zorgde voor het plaatje van een prachtig en slank lichaam van een jong volwassen man.

Harry had zich geschaamd toen Zayn en ik hem daarstraaks hadden uitgekleed. Huilend had hij zijn hadden voor zijn kruis gehouden, ik zag in zijn ogen niets anders dan vernedering. Ik wist wel waarom, Zayn had hem niet naakt mogen zien, ik had hem eigenlijk ook nog niet naakt mogen zien in ieder geval niet in een staat als deze, hij was in zijn ogen een stukje van zijn mannenlijkheid verloren. Maar ik zag dat niet zo,ik vond elke centimeter van zijn lichaam prachtig en ik associërde het met schoonheid en liefde.

Met veel moeite draai ik de kraan dicht en de regen van troost stopt. Zo voorzichtig mogelijk maak ik Harry wakker door hem steeds zachte kusjes te geven tegen zijn slaap aan. Harry opent langzaam zijn ogen die gevult zijn met vermoeiheid,schaamte en pijn. " Kom, hazzabear ik breng je naar bed"  zei ik zachtjes. Ik grisste een handdoek uit het kastje naast de douche en droogde mijzelf snel af, ik pakte vervolgens een tweede handdoek,rolde die op en legde die onder de nek van Harry. Ik liep gehaast naar de kast en pakte er een witte boxer uit,gehaast trok ik hem aan en sloeg de dekens van het bed open. " B boo" klonk er uit de badkamer, " lief, ik kom eraan" had ik buiten adem geroepen.

Harry zijn armen lagen gestrekt naast zijn lichaam, niet meer zijn kruis beschermend. Hij had zich waarschijnlijk over de ergste schaamte heen gezet. Rustig loop ik naar hem en zeg zachtjes " rustig maar ik laat de pijn verdwijnen " Harry sloot zijn ogen en er ontsnapte een traan uit zijn linkerooghoek. Bij elk gedeelte wat ik wou afdrogen vroeg ik toestemming om dit te mogen doen. Zo gaf ik Harry een stukje respect, ik merkte door de tevreden zucht dat hij dit fijn vond. Nadat ik er in geslaagd was om zijn boxer aan te trekken,schoof ik mijn onder zijn billen en schouders en zo droeg ik hem naar ons bed. Ik legde hem neer en sloeg de dekens over hem,zijn oogleden dreigde alweer om dicht te vallen. Een kus op zijn lippen was genoeg om hem te laten slapen.

Een zachte klop op de deur doorboort de serene rust die er heerste in de slaapkamer. " Lou, is alles oké? Moet ik nog helpen?"   duidelijk de stem van Zayn. Ik liep naar de deur en opende hem. " Alles is oké nu, hij slaapt. Hij is moe" fluisterde ik zachtjes. " Jii ook hè" vroeg Zayn. Ik legde zuchtend mijn hoofd op Zayn zijn linkerschouder " nee, alleen ontzettend bang"

Liedje: Sound of Silence - Simon&Garfunkel.

Love you guys. xx

Happy Birthday (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu