Lieve allemaal,
ik wil dat jullie dit weten,ik wil dat jullie dit snappen,ik wil dit voorkomen. Augustus,één van de mooiste maanden in het jaar de perfecte maand om verliefd te worden op een jongen uit je eigen dorp. Het was de laatste week van de zomervakantie en een meisje die ik al heel lang ken werden door het wisselen van nummers vriendinnen. Die week was het feestweek in het kleinde dorpje ergens in Groningen waar ik woon. We liepen gewoon,gewoon als stereotype meisjes van toen nog 16. En toen was het gebeurt,ik ontmoette hem,ik keek naar hem en ik haatte het feit dat hij zo mooi was. Het blonde haar,een gemiddelde jongenslengte, en stel ogen (groen volgens mij) die sassy de wereld inkeken. Hij vroeg me random of ik met hem in de botsauto wou zitten en ik zei "oke". En toen was het gebeurt, ik was verliefd. De whatsapp gesprekken tussen ons waren te cliché voor woorden, je weet wel dat "hvj x" achtige gedoe, je voelt je op je gemak bij hem maar hij is een jongen hoe ver kan je gaan? Ja, inderdaad hoe ver kan je gaan? Ik was gevallen voor deze typische Nederlandse jongen, ik was gevallen voor Rick. Met zijn 15 jaar toen was hij zo verschrikkelijk jong,dat maakte mij een jaar ouder. Hij zou 16 worden aan het einde van Augustus,ik werd 17 in Oktober. En wat heeft het me opgeleverd. Niet heel veel, het heeft me een zoen opgeleverd,een 72 uur durende zomerliefde en ongeveer 3 maand aan huilen,hopen en de zomer missen. Maar ook een ontzettend sterke vriendschap met dat meisje en ook een vriendschap met de beste vriend van Rick. De zomer van 2013 heeft me veranderd in wie ik nu ben, ik lach meer,ik weer wat verkeerde jongens zijn,ik weet hoe god damn fijn het is om te zoenen en ik weet hoe belangrijk vriendschap is voor mij. De beste vriend van Rick is voor mij nu gewoon wie hij is en niet meer " de beste vriend van..." hij en ik lachen om het feit dat ik openlijk vertel dat ik Rick een lul vind om wat ie heeft gedaan, we worden samen half dronken in de plaatselijke discotheek en ik knuffel hem als ik weg moet. De zomer van 2013 gaf me ook de geweldige vriendschap met het meisje, zij leert me opener te zijn, vaker te feesten, meer alcohol te drinken zodat je daarna staat te bekken (zoenen) met een knappe blonde jongen die een mengsel is van Niall en Louis. Maar zij is er voor mij als ik haar nodig heb, en ben er voor haar. Ik wil dat jullie dat onthouden,jongens zijn een van de leukste dingen op aarde zeker als ze er uitzien zoals Rick dat deed en doet maar laat ze nooit maar dan ook nooit je hart breken of met je gevoellens spelen. De fanfic wordt zo Nederlands als stroopwafels en honingdrop eten op koninginnendag maar het maakt me geen fuck uit. Ik ben van plan om een tweede Larry fanfic te schrijven waarover dat gaat weet ik nog niet. P.S. Ik zit in een bandje. En voor dat jullie nu denken "fuck zij is populair en cool" zeg ik alvast " het valt heel erg mee" Mijn vriendinnen zijn Beliebers, Directioners,Larry/Narry shippers of gewoon zichzelf: gewoon cool. De jongensvrienden die ik heb zijn of homo of klas/jaar genoten van mij.
Moet mijn larry fanfic een:
A punk fanfic zijn?
B soccer fanfic zijn?
C Middelbare school fanfic zijn?
Stuur het naar me.
Ik ben 17 maar mijn schrijven is soms zo verschrikkelijk 14 jarig, sorry daarvoor. Er zal snel een update zijn.
-xx- havogirl
JE LEEST
Happy Birthday (Larry Stylinson)
FanfictionHet is 24 December en Louis is jarig, zijn verjaardag word klein gevierd. Alleen Zayn, Niall, Harry en Liam zijn aanwezig. Harry weet sinds een tijdje dat hij gevoelens voor Louis heeft en hij heeft dit ook aan Louis verteld. Louis weet niet wat hi...