26. kapitola

3.7K 364 7
                                    

Měla jsem zapnutou televizi, ale nedívala jsem se na ni. Stále jsem koutkem oka hleděla na okno, které by mi poskytlo přehled o tom, co se děje před vchodem. Nicméně to okno mělo otevřenou ventilaci a žádný křik nebo nadávky ke mně zvenčí nedoléhaly.

I tak jsem to ale nakonec nevydržela a přešla k oknu, abych se z něj lehce vyklonila. Upřímně, nevím, jestli jsem to měla načasované já nebo Chandler, každopádně sotva jsem vystrčila hlavu z okna ven, byla jsem svědkem, jak se Chandler ohnání po Noahovi kapesním nožíkem.

V tu chvíli by se ve mně krve nedořezal. Nohy mi na chvíli úplně ztuhly a pak už mě poháněl adrenalin. Uklouzla jsem po malém koberečku, jak jsem se zbrkle snažila dostat k telefonu, ale podařilo se.

,,Haló? Haló!"

,,Tady policie, mohu vám pomoci?" ozvalo se na druhé straně a já spolkla hrozící vzlyky.

,,Mé jméno je Milly Safferová, volám ze svého bytu na adrese..." Vylíčila jsem všechno, co bych v takových situacích měla policii sdělit a pak jsem přeběhla zpátky k oknu.

Měla jsem hrozný strach jít dolů a zároveň jsem si říkala, že jestli svému partnerovi nepomůžu, budu srab, který ho může mít na svědomí.

Tahle myšlenka ve mně odpálila další vlnu adrenalinu a já začala brát schody po dvou, abych se k nim dostala co nejrychleji.

Když jsem vyběhla ven, byl Chandler natlačen na zeď budovy a Noah se ho snažil udržet na místě.

,,Přestaň, Chandlere, já ti nechci ublížit," domlouval mu, ale on sebou dál kroutil jako žížala na háku. ,,Nehraj si před ní na svatouška! Jen si vezmi tu jizvu, kterou máš na ksichtu! Je víc než jasné, že jsi někoho napadl! Celá vaše rasa je jeden velký omyl!"

,,Chandlere, ty vůbec nevíš, kdo Noah je!" zavřeštěla jsem na něj a sledovala, jak na mě ten zrádce nevěřícně vytřeštil oči. ,,Jen vím, že není jako my."

To snad...

,,Jaký my? Já přece taky nejsem jako vy! Jsem o dobrých pět odstínů bledší než ty nebo Kim nebo kdokoliv jiný! Vytáhl jsi na mě snad kvůli tomu někdy nůž?"

Periferně jsem viděla, jak Noah odstoupil od toho pitomce plného předsudků a pak odhodil do nejbližšího odpadkového koše tu malou zbraň, kvůli které málem došlo k neštěstí.

Síla předsudku ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat