Thomas
Ráno nebo spíše dopoledne jsem se probudil a šel jsem do kuchyně, abych si udělal snídani a všiml si, že mi otec zanechat peníze na nákup věcí, které jsem potřeboval na dovolenou. Chvíli jsem se rozhodoval co si vlastně dám na snídani. Nakonec jsem se rozhodl pro vafle se zmrzlinou, které nám zbyli ještě ze včerejšího večera.
Dal jsem vafle na talíř a šel jsem si pro zmrzlinu a pro čokoládovou polevu. Ale samozřejmě to bych přeci nebyl já, aby se mi všechno podařilo tak jak chci já. Takže jsem pokydal čokoládovou polevou kuchyňskou linku. Najednou mě napadlo jednoduché řešení. „No tak to přeci nevyhodím." Řekl jsem si sám pro sebe. A začal jsem slízávat polevu z linku. Proč jenom já mám vždycky tak blbý nápady? Ptal jsem se sám sebe. Za chvíli byla zase čistá jako by se nic nestalo.
Šel jsem zpět do svého pokoje a hodil jsem na sebe černé triko a tmavě modré džíny a šel jsem do koupelny, abych se alespoň trochu zlidštěl. Když jsem měl svou ranní, i když dnes spíše dopolední rutinu hotovou vydal jsem se ke dveřím a obul jsem si boty. Vzal jsem si klíče, mobil, peníze. Šel jsem před náš dům, kde stálo auto mého táty. Tak jsem šel do auto a pozdravil jsem se s tátou.
„Takže kde tě mám vyhodit?" „Mně je to jedno. Podle toho jak se ti to hodí. "Tak dobře. Máš vůbec všechno?" optal se ještě. „Ano mám. Můžeme už jet?" Neodpověděl a rovnou se rozjel směrem do jednoho nákupního střediska. Když jsme byli na místě tak jsem si vystoupil. Táta mi ještě zamával a já mu zamávání opětoval. Vydal jsem se na nákup. Šel jsem nejdříve do H&M, protože jsem potřeboval nějaké trika a taky kraťasy. Pak jsem šel směr New Yorker. Když jsem si konečně vybral nějaké plavky šel jsem se někam najíst. A samozřejmě mě nenapadlo nic jiného než KFC. Dal jsem své oblíbené jídlo jako vždy.
A šel jsem pomalu v východu když najednou jsem uviděl tátovu přítelkyni. Když jsem se šel podívat trochu blíž tak na mě začala mávat. Samozřejmě jsem ze slušnosti také zamával a pomalým krokem jsem se vydal za ní. Když jsem se k ní však přibližoval uviděl jsem ještě někoho. Mohl to být její syn.
Hmmm, že bych se konečně poznal s klukem se kterým budu trávit celé prázdniny? Zeptal jsem se sám sebe v duchu. Když jsem však byl už skoro u nich uvědomil jsem si, že ten kluk je mi nějaký povědomý.Když jsem už konečně došel k nim. „Ty?" Řekl jsem s ním naráz.
Alex
Když jsem se ráno probudil vůbec, ale opravdu vůbec se mi nic dneska nechtělo dělat. Jenomže... Zítra jedeme na dovolenou takže dnes musíme ještě balit a navíc musíme jít s mámou koupit ještě nějaké věci. Konečně jsem se uráčil vstát a začal jsem se oblékat. Hodil jsem na sebe bíle triko s potiskem a černé kraťasy. Navíc se mi potom zachtělo převlékat takže jsem se chystal i v tomto vyrazit do obchodu. Šel jsem na snídani. Měli jsme banánové muffiny, které já přímo miluji.
Šel jsem si vyčistit zuby a taky alespoň trochu se učesat. Šel jsem si obout boty a přitom na mě začala máma pořvávat, abych si pohnul, že jenom pořád zdržuju. „No fajn už jsem hotovej tak můžeme jít." řekl jsem. „No tak teda jdeme no." Když jsme dorazili tak jsme se zastavili hned u prvního obchodu, který jsme viděli a šli jsme dovnitř. Hned jsem se začal rozhlížet po nějakých plavkách a taky, že našel. Šel jsem si je proto vyzkoušet do kabinky a k mému překvapení mi byli dobře.
Ale máma už takové štěstí neměla. Nemoha se vůbec rozhodnout. Takže to nakonec bylo na mně, abych jí nějaké ty plavky vybral. A samozřejmě jsem sklidil úspěch. No jo. Co prostě dodat. Umím dobře vybírat plavky. Když jsme došli k pokladně, máma zaplatila a mi šli zase dál.
ČTEŠ
Dovolená
Teen FictionZdálo se, že to bude obyčejná dovolená jako každé léto, ale to jsem ještě netušil, že se zde potkám se svou osudovou láskou.