Alex
Celou noc jsem nemohl usnout. Proč? Přemýšlel jsem jak se pomstít Thomasovi za ten včerejšek. Ale je tu jeden háček. Došli mi nápady na pomstu. I když... Ne. Zase mě napadají úchylné nápady. Ale zase by to bylo dobrý. Alespoň by si mohl vyzkoušet, jaké to je být dole. Tak dobře. Asi bude potřeba mojí úchylné fantazie. Hm. A už moc dobře víc, co udělám. Jenom si někde budu muset sehnat nějaký provaz. A sakra, tohle začíná připomínat scénku z padesáti odstínů šedi. To nemůže dopadnout dobře. Ale tak co už. Já to risknu, ale možná bych se konečně mohl pustit do práce.
Vytáhl jsem si z mého kufru mé hračky a u Thomase jsem našel ono vibrační vajíčko. Šel jsem se porozhlédnout po domě jestli tady nenajdu něco, co by posloužilo stejně jako provaz. Nevím proč, ale nějak mě napadlo, že by mohla mít něco mamka. A hle. Světe div se moje máma měla ve stolečku u postele pouta. A prej že se ještě nedostali do toho dle stádia. No když, ale budu něco chtít můžu si jít za mámou. Vzal jsem si pouta a šel jsem zpět do pokoje. Vydal jsem se k Thomasovi a začal jsem vymýšlet, co udělat jako první. Dospěl jsem k závěru, že první budou na řadě pouta. Vzal jsem pouta a připoutal mu ruce k posteli. Šel jsem zase zpátky ke svojí posteli a tam jsem si vzal své dvě hračky a vajíčko.
Přišel sem zase k němu a vše si položil na postel. Vzal jsem ještě lubrikant, který jsem dal na vajíčko a zastrčil ho do něj. Začal sebou vrtět, ale to mě neodradilo. Vzal jsem si menší anální vibrační kolík. Nanesl jsem na něj trochu lubrikantu a začal ho do něj pomalu zasouvat.
Začal jsem s ním pohybovat a Thomas si spokojeně zamručel. Jen jsem se nad tím pousmál a pokračoval. Začal se probouzet a já jsem začal zmatkovat, ale pak mi došlo, že je připoutanej a tak jsem si s tím nedělal starosti.
Thomas otevřel oči, chvíli se na mě vyjukaně díval, ale to jsem právě zapnul vajíčko a se začal kroutit jako žížala. Ještě k tomu začal vzdychat snad na celý dům. Začal jsem pohybovat kolíkem a k tomu jsem se začal chystat i já. Dal jsem si na dva prsty lubrikant a zatlačil jsem na můj vchod. Thomas se na mě díval a zřejmě si užíval podívanou, která se mu odehrávala přímo před ním. Vcelku mě to znervózňovalo. Začal jsem vzdychat a za chvíli jsem připustil, že by to mohlo stačit. Vyndal jsem prsty a přiblížil se k jeho vztyčenému údu. Nasměroval jsem ho a dosedl. Trochu to zabolelo a tak jsem chvíli setrval. Vajíčko, co měl Thomas v zadnici jsem zapnul na nejvyšší stupeň a začal jsem se pohybovat. Za chvíli jsem se udělal a hned po mně ten magor, co byl pode mnou. Pořád jsem na něm ještě seděl když v tom mi něco došlo. Trochu jsem se obával, co se stane až ho pustím z těch pout. Raději jsem ho ještě chvíli nechal a místo toho jsem se začal zase zvedat a dosedat. Thomas měl zavřené oči a tak jsem ho odpoutal s domněnkou, že mě možná nezabije. Ta se naštěstí potvrdila. Převalil mě pod sebe a začal přirážet. No musím uznat, že tohle je lepší. Byl čím dál tím víc prudší a mě se to brutálně líbilo.
Za chvíli jsme se oba udělali. „Hlavně mě teď prosím nezabíjej." „Proč bych tě měl zabít? Jo a mimochodem, kde si vzal ty pouta?" „Ty pouta jsem vzal od mámy. Vcelku mě to překvapilo. A nemáš mě zabíjet za tohle." Přičemž jsem ukázal okolo sebe. Vypnul jsem vajíčko a vyndal z něho vše, co jsem do něj předtím dal.
„Za jak dlouho myslíš, že přijedou?" „Nevím, ale doufám, že za dlouho." „Podíváme se na něco?" „Můžeme. A na co by si se chtěl kouknout?" „Co takhle na hory mají oči." „Jo tak dobře. Jdeme ale dolů." „No tak dobře." Zvedli jsme se a šli dolů. Sedli jsme si na sedačku, Thomas zapnul film a my se koukali na vybraný film.
Když jsme byli u konce filmu, zaslechli jsme klíč v zámku a následně i smích rodičů. „Tak co užili jste s to na ostrově?" Zeptal jsem se pohotově. „Bylo to naprosto úžasné. A máme pro vás novinku. Budeme se s Ethanem brát." „Mami to je úžasný."
Šli jsme si sednout na sedačku a tam nás řekli podrobnosti. Svadbu budou mít někdy na začátku jara. Všichni jsme se potom odebrali do kuchyně, kde jsme si dali večeři a pak jsme si šli už jen lehnout.
Zbytek prázdnin probíhal klidněji. Surfovali jsme, potápěli, byli s rodiči. S Thomasem jsme od našeho posledního incidentu drželi celibát, tedy až do odjezdu, ale o tom až později. Také jsme se různě procházeli po pláži, chodili do města, seděli na útesech a jen tak si povídali. Ani jsem se nestačil rozkoukat a už bylo 28. srpna. Tohle je poslední den, který zde strávíme a zítra ráno už pojedeme domů. Teď si ho jen pořádně užít. A tím samozřejmě myslím celý den strávený s Thomasem. Rodiče jeli do města, že prý si musí něco moc důležitého vyřídit a vrací se až večer. A nebo-li pro mě: jeli jsme do města, užij si to tu osamotě s Thomasem. Ne, že bych si stěžoval. Jen je dnes skoro poslední den a 1.září zase škola. A já se s ním už moc neuvidím. Ano budu ho sice vídat ve škole na chodbách, ale to prostě není ono. A ještě k tom je tady ten debil Eric. Zase šikana. Zase to samé jako každý rok. Nebo možná ne. Co kdybych u řekl svůj názor, že je to idiot. No tak to by mě s největší pravděpodobností zabil. Ale teď se nesmím starat o to, co bude ve škole. Musím si užít asi poslední poklidní den strávený s Thomasem. Mám pocit, že dneska porušíme celibát, který jsme si sice nedali, ale to je jedno. Tak dobře. Jdu užívat posledního dne.
ČTEŠ
Dovolená
Teen FictionZdálo se, že to bude obyčejná dovolená jako každé léto, ale to jsem ještě netušil, že se zde potkám se svou osudovou láskou.