Thomas
Dnes je poslední den. Poslední šance si to s Alexem užít. A tím myslím celý den ne jenom večer.
Ráno jsem se probudil a zjistil, že rodiče jeli do města a vrátí se až večer. Což je jenom dobře. Protože chci strávit poslední večer na dovolené s ním. A ne jenom večer, ale celý den.
„Alexi. Vstávej." „Mmmm." To je, ale krásná odpověď. „Alexi." Zařval jsem z plných plic. Když Alex vyskočil až z toho spadl z postele začal jsem se nekontrolovatelně smát. „Hej to není vtipný." Řval po mně, ale za chvíli se začal smát taky.
„Tak dobře, co by si chtěl dneska dělat?" Zeptal jsem se s úsměvem na tváři. „Já nevím. Vymysli dneska něco ty." „Jak zase já? No tak dobře. Tak co kdyby jsme se podívali na nějaký film. Třeba na Sebevražedný oddíl?" „Jo klidně můžeme."
Sedli jsme si na postel v našem pokoji, já jsem zapnul notebook a pustil film. Musím, uznat, že to byla vcelku kravina. Když film skončil šli jsme si dát něco na jídlo. Ze včerejška zbyly palačinky. Takže jsme si je dali.
Když jsme dojedli šli jsme se převléknout do plavek. Když jsme byli převlečení, šli jsme si zaplavat do moře, kde jsme chvíli plavali, ale pak jsme si šli sednout na útesy. Byli jsme tam poměrně dlouhou dobu a jen si povídali. Když nás to tam přestalo bavit šli jsme zpět do vili, kde jsme se převlékli a šli si ještě dobalit poslední věci.
„Co budeme dělat teď?" Zeptal se Alex. „No já bych o něčem věděl." Nahodil jsem svůj šibalský úsměv, skočil jsem na něj a oba jsme skončili na zemi. Začali jsme se smát a já ho vzal do náruče a položil ho na postel.
Začal jsem ho líbat a zároveň ho vysvlékal. Vysvlékl jsem ho z trika a vrhl se na jeho krk. Líbal jsem jeho krk a občas ho i něžně kousl. „Thome. N-nech toho." „A proč bych měl?" Zeptal jsem se provokativně. Na to už nic neříkal. Přesunul jsem se k jeho bradavce a jemně ji skousl. Zavzdychal a začal mi sundávat moje triko a potom se hned vrhl na mé kalhoty, které byly za chvíli dole stejně jako moje triko. Já se mezitím staral o jeho bradavky. Když byly tvrdé, přesunul jsem svou pozornost na jeho kalhoty a jeho už dost viditelnou bouli.
Začal jsem mu pomalu sundávat kalhoty a poté tak učinil i s jeho boxerkami. Vzal jsem ho do úst a začal pohybovat hlavou. Alex však neotálel a začal si určovat vlastní tempo.
Pohyboval jsem hlavou nahoru a dolů, tak jak si určoval. Netrvalo dlouho a on se mi udělal do pusy. Samozřejmě jsem to všechno jako poslušný chlapec spolkl.
„Budeš tak hodný a vystrčíš na mě ten svůj sexy zadeček?" On se bez odpovědi otočil. Já sáhl po lubrikantu a nanesl si trochu na prsty a na jeho dírku.
Nějak jsem se nezdržoval a vrazil do něho hned dva prsty. Zavzdychal a prohnul se v zádech. Začal jsem s nimi pohybovat a různě je od sebe roztahoval. Přidal jsem další prst. Chvíli jsem s nimi hýbal. Pak už jsem to, ale nevydržel a začal do něj pomalu zasouvat svůj penis. Když jsem v něm byl po kořen, dal jsem mu chvíli na zvyknutí.
„Můžu?" Zeptal jsem se. Odpovědí mi bylo pouhé přikývnutí. Začal jsem pomalu přirážet, ale postupně jsem přidával na tempu a snažil se narážet na jeho uzlíček.
Alex to zřejmě už nemohl vydržet a tak se udělal. Já jsem ještě chvíli přirážel a pak se udělal do jeho nitra. Nevystoupil jsem z něj, zvedl ho do náruče a mířil s ním směrem k vaně. Vlezl jsem do ní a vystoupil z něj. Zapnul jsem vodu. Mám pocit, že Alex usnul. „Hej, Alexi. Vstávej." „Hm." Začal se zvedat a já ho následoval.
Usušili jsme se a šli si lehnout do jeho postele. Po chvíli jsme už oba klidně oddechovali. Tohle byly moje nejlepší prázdniny. Pomyslel jsem si ještě před tím než jsem usnul.
Oba dva jsme se probudili až ráno a šli dolů na snídani. Udělali jsme si vajíčka a k tomu měli chleba. Pak jsme zamířili do pokoje, kde jsme si dobalily poslední věci.
Mě se odtud nechce říkal jsem si v duchu. Když jsme měli vše v kufru, šli jsme před vilu, kde na nás už čekali rodiče i s autem, které nás mělo odvést na letiště.
Kufry jsme dali do kufru auta a vyjeli jsme. Bude mi to tady chybět. Ani jsem nemrkl a už jsme stáli před letadlem. Sedl jsem si na místo a připoutal se. To samé udělal Alex, který seděl vedle mě.
Celou cestu jsme si povídali o prázdninách a různých věcech jako je škola, která mimochodem začíná zítra.
Přistáli jsme a šli do auta. Vyhodili jsme Alexe s jeho mamkou u nich doma a pak jeli k nás. Vybalil jsem si věci a špinavé oblečení vyhodil do koše na prádlo.
Lehl jsem si do postele a dělal si věci na mobilu, který jsem za celé léto skoro neviděl.Večer jsem se navečeřel, umyl a šel spát. Zdál se mi sen o Alexovi, jak jsem ho žádal o ruku.Ráno jsem šel do školy a....no asi bez komentáře. Sice jsem viděl Alexe, ale jinak to bylo děsný.
No celý týden se hrozně vlekl a doufal, že si víkend budu moct užít s Alexem, ale asi mi prostě není přáno, abych někoho miloval.
Tak lidi tohle je oficiálně předposlední díl. Doufám, že se líbil. A omlouvám se, že nevydávám častěji, ale znáte.(lenost) Simča
ČTEŠ
Dovolená
Teen FictionZdálo se, že to bude obyčejná dovolená jako každé léto, ale to jsem ještě netušil, že se zde potkám se svou osudovou láskou.