Kapitola 6.

375 19 1
                                    

Alex

„Můžete mi říct, kde jste byli?" Začala se hned ptát máma. Bože jak já tohle nesnáším. Vždyť už nejsem malé dítě. Tak by mi moha trochu důvěřovat. Ale toho se asi nedočkám. „Mami neboj se. Byli jsme si jenom zaplavat a pak jsme si šli lehnout tam na ty útesy." Řekl jsem jí a poukázal na útesy, kde jsme před chvíli byli.

„No tak dobře, ale příště byste nám to mohli říct, než se vydáte na průzkum." „Tak dobře příště ti to řekneme, aby jsi z nás nedostala infarkt." Zamračila se na mě, ale po chvíli se její nenávistný obličej proměnil v úsměv. Uf, aspoň, že tak. Chvíli jsem myslel, že mě zabije.

„Tak já se asi půjdu převléknout." Řekl jsem, protože jsem se chtěl vyhnout tomu trapnému tichu, které nastalo. „Dobře tak běž." „A plánujete ještě něco na dnešek? Že bych se rovnou i vysprchoval..." „No vlastně ne neplánujeme." „Tak dobře. Díky za info." Rozešel jsem se směrem k vile a zamířil si to přímo do pokoje, který sdílím s Thomasem. Vzal jsem si oblečení na převléknutí a ještě jednu malou drobnost, kterou jsem si s sebou vzal. I když by to do mě nikdo neřekl jsem docela hodně zvrhlej člověk. Jelikož mi ještě nebylo 18 let tak mi to koupil můj kamarád. A pak mi to poslal poštou. 

Šel jsem tedy do koupelny, kde jsem si odložil věci a vzal si moje zpestření a šel si stoupnout pod sprchu. Stoupl jsem si pod proud vody, který padal do mé nahé tělo. Pustil jsem na sebe studenou vodu a chvíli jsem si prohlížel své prsty na nohou. Občas nevím proč to vůbec dělám, ale nic jiného mě nenapadlo. A pak mě napadlo, že přišel čas. Už to nadešlo. Vzal jsem si svůj anální vibrační kolík. Zapnul jsem ho zatím na nejnižší možný stupeň. Začal jsem si jeho špičkou přejíždět přes svůj vstup. A začal jsem pomalu zasouvat svoji hračku do mého nitra. 

Měl jsem ho v sobě až skoro po kořen. Takže jsem naposledy natlačil a vsunul si ho dovnitř úplně celého čímž jsem narazil na to místo, které ve mě vyvolává nepředstavitelné vzrušení. Takže jsem samozřejmě zavzdychal. Jenom doufám, že mě nikdo neuslyší, protože vážně nechci odpovídat na otázky tipu: Kde jsi k tomu přišel? Jak se ti to tam může celý vejít? A proč si to strkáš..? Počkat takže ty jsi gay? Ne díky o tohle vážně nestojím. A hlavně ne od mojí mámy. 

Začal jsem s ním pohybovat a zapnul jsem na čtvrtý stupeň. Musel jsem si dát jednu ruku na pusu, abych nebyl tak moc hlasitý. Když v tom. Mě zezadu objal Thomas. No jasně jak to, že jsem to nečekal. A ještě k tomu jsem zapomněl zamknout dveře. Thomas mě líbal na krku a zároveň mi honil. Když se na mě více přitisknul vsunul mi mou hračku hlouběji do mě a já zavzdychal. On si toho zřejmě všiml a chytnul ji. Začal s ní pohyboval mnohem rychleji než já předtím. Neustále narážel do mé prostaty a se za chvíli udělal. Sesunul jsem se na zem a oddychoval právě prožití orgasmus. Pak už jsem slyšel jen jak se zavírají dveře od naší společné koupelny.

Thomas

  „Můžete mi říct, kde jste byli?" Spustila hned jeho máma. Takže jsem radši nevnímal a zavzpomínal co jsme právě teď dělali. Při té vzpomínce se mi nahrnula krev do tváří a tak jsem raději přestat a věnoval se tomu, co tady řeší.  „No vlastně ne neplánujeme." „Tak dobře. Díky za info." Zaregistroval jsem jenom tohle a Alex už byl na odchodu do vili. 

„Co se tady teď řešilo. Nějak jsem nevnímal." Řekl jsem se sklopenou hlavou k písku na pláži. Když mi vše objasnili vydal jsem se na Alexem, který byl zřejmě ve sprše. Šel jsem nahoru do našeho společného pokoje, ale když ho nikde nevidím upřu zrak ke dveřím, kde se právě zapnula voda. Šel jsem si sednout na postel a zapnul jsem si mobil. Chtěl jsem se podívat na zprávy, ale to by mě něco nebo spíše někdo nemohl vyrušit.

„Ah" Uslyšel jsem z koupelny. Dělá si ze mě srandu? Co tam sakra dělá? A hlavně, proč to dělá beze mě? Fajn jdu se tam podívat. Zvedl jsem se z postele a šel jsem ke dveřím do koupelny a pomalu jsem začal otevírat dveře, ale chtěl jsem, aby mě neslyšel a to se mi taky nejspíš povedlo, protože si dělal svoji práci dál. Zavřel jsem potichu dveře a šel jsem k němu pod sprchu. Přiblížil jsem se k němu nepozorovaně a objal ho zezadu. Začal jsem ho líbat zezadu na krku a začal jsem si hrát s jeho kamarádem, který byl v pozoru. Namáčkl jsem se k němu ještě více a tím jsem způsobil to, že jsem jeho nemalou hračku zarazil ještě hlouběji než byl předtím. 

Krásně u toho zavzdychal a já se nechal unášet vzdychy, které u toho vydával. Bože jak já bych ho chtěl, ale musím se udržet. I když je to těžké. Vždyť ho mám hned před sebou nahého. Ne nesmím se nechat unést. 

Chytil jsem jeho hračku začal s ní vcelku rychle pohybovat. Začal vzdychat čím dál tím víc nahlas. Neříkám, že se mi to nelíbilo, ale nechci, aby nás tu teď někdo našel. Našel jsem jeho "bod" a zaměřil se na místo. Za chvíli se mi udělal do ruky a sesunul se na zem. Zrychleně dýchal a snažil se vydýchat to co právě teď prožil. Ani se mu nedivím. Musel jsem se nad tím pousmát, ale v tu chvíli mě napadly úchylné myšlenky a já jsem pomalu docházel, protože kdybych tady byl ještě nějakou dobu tak bych se zřejmě neudržel a ohnul ho ve sprše.

Šel jsem raději do své postele. Samozřejmě když jsem si lehl tak jsem zpozoroval, že můj kámoš obživl. Nemohl jsem si pomoct a tak jsem se začal uspokojovat, při čemž jsem myslel samozřejmě jen a jen na něho. Když jsem svou práci dokončil zrovna přišel Alex. Uf to bylo o fous. Ani nevím jak, ale tak nějak jsem usnul. A probudil se až ráno, ale to ráno mě čekalo příjemné překvapení. Páni ten kluk mě snad nikdy nepřestane udivovat.


Tak fajn lidi dneska tady máte další kapitolu sice je trocha kratší, ale snad vám postačí.

Simča

DovolenáKde žijí příběhy. Začni objevovat