P.S. In timp ce scriam ascultam melodia de mai sus, eu zic ca se potriveste destul de bine. Dati play!
Viata e mult mai enervanta dimineata. Ceasul suna in disperare si imi provoaca o durere insuportabila de cap. Deschid ochii si imi ridic capul de pe perna, dar realizez imediat ca a fost o idee foarte proasta. Ameteala ma face sa imi las capul sa cada pe perina moale si expir zgomotos. Imi pun o mana pe frunte si imi mijesc ochii din cauza lumini care imi intra in camera prin draperia trasa. Intind mana si opresc alarma care incepe sa ma enerveze tot mai tare. Ma uit in jur si imi dau seama ca am dormit imbracat, semn ca am petrecut pe cinste aseara la petrecerea lui Nick. Se aude un ciocanit in usa urmat de usa care se deschide in graba si pe ia intra Klara.
-Christian! Tipa femeia din fata mea in incercarea ei de a ma trezi.
-Buna Klara. Imi ridic capul de pe perna si o privesc neutru.
-Domnisorule ridicate acum din pat si vino la micul dejun. Spune femeia din fata mea, autoritara, in timp ce ma fixeaza cu privirea.
-Bine Klara. Imi las capul sa cada pe perna imediat ce Klara pleaca din camera mea.
-Nu ma face sa vin iar la tine, ridicate din pat. Tipa femeia de pe hol ceea ce ma face sa imi scape un zambet.
Klara cred ca e singura persoana care ma cunoaste atat de bine, bine inafara de mama. Aud pasi pe hol semn ca inamicul a plecat deci pot sa mai stau 5 minute in pat, dar imi dau seama ca nu voi avea sorti de izbanda pentru ca sigur Klara va veni iar in camera mea. Ma ridic lenes din pat si merg direct in baie unde scap de hainele de ieri si ma bag in dus. Dupa un dus rapid imi infasor un prosop in jurul butului si merg in fata dulapului. Se aude iar un ciocanit in usa, dar de data asta femeia care intra pe usa e mama. Cand ma vede ii scapa un mic tipat si cu o viteza supra omeneasca se intoarce cu spatele.
-Christian Ross de ce umbli asa prin casa?
-Mama, sunt in camera mea, am boxeri pe mine si in plus de ce te-ai intors? Tu mai nascut. Imi scapa un chicotit cand o vad ca ramane cu spatele la mine.
-Am venit sa te chem la micul dejun, imbracate te rog. Pleaca din camera mea imediat ce termina de spus propozitia si inchide repede usa in urma ei.
Privesc usa si incep sa rad zgomotos. Ma intorc cu fata spre dulap si aleg un costum albastru. Ma imbrac si imi aranjez parul dupa imi pun ceasul la mana in timp ce ma gandesc ce parfum sa aleg. Ma hotarasc sa folosesc un parfum Armani si inainte de a iesi din camera imi mai verific parul inca o data. Cobor repede scarile si in sufragerie dau de mama care sta pe canapea si se uita peste o revista de moda. Merg la ea si o sarut pe crestet iar tata sta ca de obicei in fotoliu, citind ziarul. Trec nepasator pe langa el si merg in bucatarie, unde Klara tocmai ce a terminat micul dejun.
CITEȘTI
Simply is...Love!
RomanceEl baiat de bani gata, petrecaret, bogat , directorul unei firme, locuieste intro vila imensa, are admiratoare la orice ora. Ea fata responsabila care munceste pe branci, cuminte, desteapta, locuieste intrun cartier rau famat, singura, nu is permit...