Curiozitatea ma omoara.

109 2 0
                                    


Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



 Am luat un taxi si am plecat spre casa. Am ajuns acasa, ii platesc soferului si intram in casa amandoi. In living erau mama, tata si Klara. Niciunul nu schiteaza nimic, stau doar si se uit la noi.

-Sa intamplat ceva? Abby ridica dintro spranceana si se aseaza pe un fotoliu.

-Nu. Doar ca vam sunat pe amandoi si nu ati raspuns.

-Eu miam uitat telefonul acasa. Zice Abby in timp ce ridica mainile in semn de predare.

-Si tu? Tata imi arunca o privire urata.

-Nu lam auzit. Ridic din umeri nepasator si imi aranjez parul. Eu mai am de lucru. Plec in camera mea si inchid usa fara prea multa gratie. Imi desfac cravata si o arunc in cosul de rufe impreuna cu sacoul. Arunc si restul hainelor de pe mine si intru in cabina de dus.

Dupa un dus rapid de vreo 10 minute, ma sterg cu un prosop si merg in fata dulapului. Cred ca o sa merg sa alerg putin. Imi iau o pereche de pantaloni de trening si un imi iau un tricou negru. Imi aranjez freza dinou si imi iau castile si telefonul. Cobor jos si dau de privirea amuzata a lui Abby si curiozitatea mamei. Le zambesc si ies din casa. Incep sa alerg usor pe strada. E frumos afara deci nu am de ce sa stau in casa.

Sora lui Jessica e foarte frumoasa. Am vazuto doar din spate dar stiu ca e superba. Imi plac copii dar nici nu mor dupa ei. Sunt genul ala care daca ar trebui sa aleaga in a sta cu 3 gemeni care plang si fac intruna pe ei si in a sta o zii intreaga in boxeri pe strada iarna, as alege sa stau in boxeri iarna.

Ma opresc sa imi trag sufletul si pe langa mine trece in fuga o fata, imi zambeste si isi continua drumul. O analizez rapid. E inalta, frumoasa as zice. Un zambet imi apare pe fata si o iau la fuga in urma ei. O ajung din urma si acum alergam unul langa altul.

-Buna. Ii zambesc seducator.

-Buna. Imi zambeste.

-Sunt Christian, tu esti..?

-Maya.

-Buna Maya. Ii zambesc. Iti place sa alergi?

-Da. E foarte relaxant.

-Da. Este.

Ne oprim amandoi sa ne tragem sufletul si eu ma sprijin de un gard. Ma uit la ea si ii zambesc seducator si o vad cum se rusineaza. Imi trec o mana prin par si o vad cum isi musca usor buza. Imi umezesc lent buza de jos si nu dureaza nici un minut ca imi sare in brate si ma saruta. Ii raspund imediat la sarut si o lipesc de mine. Isi duce mainile dupa gatul meu iar eu imi duc mainile pe soldurile ei. Ne dezlipim unul de celalalt si o vad cum roseste putin.

-Pai eu ar cam trebui sa plec. Spune si se intoarce.

-Te conduc eu. O vad cum isi musca buzele ei si umeri ei fac un salt brusc.

Simply is...Love!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum