Relatia frate-sora.

150 3 1
                                    



Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

 

  Hey brother, there's an endless road to re-discover.
Hey sister, know the water's sweet but blood is thicker.
Oh, if the sky comes falling down for you,
There's nothing in this world I wouldn't do.  

                                                                                                                         Avicii -   Hey Brother






Mam imbracat intrun costum albastru si o camasa alba, miam aranjat parul si am plecat tinta la Golden impreuna cu Abby. Cum am intrat am traso pe Abby dupa mine in camera din spate unde Stella statea pe canapea.

-Stella. Tipa Abby ceea ce ma face sa ma stramb, in schimb Stella e foarte surprinsa si bucuroasa.

-Abby. Tipa si ea iar eu imi dau ochii peste cap.

Cele doua se imbratiseaza strans in timp ce tipa de bucurie.

-Va rog fetelor. Vreau sa ajung acasa cu urechile intregi. Ma stramb iar ele incep sa chicoteasca si se desprind din imbratisare.

-Bine dar ce ai domnule Perfectiune? Intreaba Stella in timp ce ma fixeaza cu privirea si ridica dintro spraceana.

-Nimic. Zambesc si imi dau ochii peste cap.

-E, nimic. Dezastrul de acasa nu cred ca e nimic. Zice Abby chicotind iar eu ii arunc o privire incruntata.

-Serios? Stella imi arunca o privire curioasa si eu imi dreg glasul. Abby mergi pana la bar sa iei o sticla de ceva si 3 pahare, sa sarbatorim.

-Sigur. Abby imi arunca o privire curioasa si pleaca.

-Asa. Se uita la mine atent si isi pune picior peste picior. Ce sa intamplat sau mai bine zis ce ai facut?

-Nimic important.

-Christian.

-Bine. Oftez invins si ma las pe spatar. E vorba de Jessica. Cand mam inecat si aproape era sa mor, ea a zis sa nu o mai speri asa si a plans ceva vreme in bratele mele, dupa neam sarutat, am luat micul dejun si a sunat Abby si dupa cand am ajuns acasa mia zis ca nu ar mai trebui sa se intample asta, dupa a plecat pur si simplu fara sa zica ceva si ma lasat cu ochi in soare.

Simply is...Love!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum