Sunt trezita din visare de sunetul telefonului care imi da o trezire enervanta. Inchid alarma si trag patura pana pe cap. Visam asa de frumos cand nenorocita de alarma imi intrerupe somnul intrun mod atat de crud. Azi e vineri deci trebuie sa merg cu Maya in parc. Ma dau jos din patul moale si cald cu cea mai mare lene posibila si intru in baie. Arunc pijamalele in cosul de rufe si intru sub jetul de apa fierbinte.
Dupa un dus de 15 minute am iesit si miam infasurat corpul intrun prosop moale si mam spalat pe dinti. Cand am deschis dulapul privirea mia ramas fixata pe hainele office care stateau cuminti si aranjate pe umerase. Un oftat imi scapa printre buze si imi introc privirea spre celelalte haine din dulap.
Pana la urma aleg sa port o pereche de blugi albastri, o bluza rosie pe gat si in picioare iau o pereche de tenesi rosi, imi prind parul intrun coc lejer si ies in liniste din camera. Merg pe varfuri prin living si vad ca tata nu mai e aici, rasuflu usurata si merg spre camera Mayei.
Intru in camera printesei mele si o gasesc dormind. O mangai pe par si o pup usor pe frunte. Cand a aparut prima data pe lume am fost asa de speriata si credeam ca va fi un dezastru. Dar acum nu as putea trai fara ea. Daca nu ar fi ea probabil ca nu as mai fi trait acum.
-Trezirea puiule.
-Mami mie somn.
-Stiu puiule dar trebuie sa te trezesti si sa mergi la gradinita.
-Dar nu vleau. Incepe sa se alinte si isi trage patura pana pe cap.
-Haide puiule, te rog. Uite cum facem daca tu te ridici din pat si mergi la gradi eu vin dupa tine si mergem in parc. Ce zici?
-Promiti? Isi scoate capul de sub patura.
-Promit. Acum haide sa te spali pe dintisori.
-Bine mami. Fuge in baie iar eu deschid dulapul de haine.
Astazi e destul de racoare. Aleg pentru buburuza mea o pereche de colanti albastri si o bluzita cu maneci roz si le las pe pat.
-Iubito merg sa iti fac micul dejun, tiam lasat hainele pe pat.
Am mers in bucatarie si am pregatit micul dejun iar dupa ce am mancat impreuna dupa am plecat spre gradinita. Am lasato pe Maya la gradinita si am plecat spre casa. Telefonul imi suna in disperare si sparge linistea din masina. Se pare ca apelantul e Christian. Oftez si arunc telefonul pe scaunul din dreapta.
In vreo 10 minute am parcat in fata casei si am intrat in casa. Am aruncat cheile de la masina si am pus geaca in cuier. Intru in bucatarie si scot pe masa tot ce am nevoie pentru pranz, nu vreau ca tata sa vina iar acasa si sa nu fie mancarea gata.
CITEȘTI
Simply is...Love!
RomantizmEl baiat de bani gata, petrecaret, bogat , directorul unei firme, locuieste intro vila imensa, are admiratoare la orice ora. Ea fata responsabila care munceste pe branci, cuminte, desteapta, locuieste intrun cartier rau famat, singura, nu is permit...