Ma innebunesti.

164 1 0
                                    


Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


The world can be a nasty place
You know it, I know it, yeah
We don't have to fall from grace
Put down the weapons you fight with Selena Gomez - Kill Em With Kindess




Ajungem repede la Talio si cum opreste masina aproape ca ies prin usa, ocolesc masina cu o viteza supra omeneasca si ii dechid usa Jessicai chiar daca ea e la volan nu inseamna ca nu pot sa ii fac din cand in cand cate un micut ajutor.

Se uita la mine confuza dar ii zambesc sincer si dulce iar ea imi accepta ajutorul. O las pe ea sa mearga inainte dar nu prea in fata, pentru ca ma asigur ca sunt doar cu un pas in spatele ei.

Ii deschid usa si cum intram in restaurant pot sa observ privirile pline de foame ale catorva barbati din restaurant. Merg langa ea si ii pun o mana pe sold iar ea se uita confuza si surprinsa la mine. Ii ofer doar un zambet si o conduc spre o masa de la geam. O ajut sa se aseze si ma asez la randul meu pe scaun in fata ei.

E agitata, surprinsa si putin confuza dar incerc sa o linistesc cu un zambet cald. Chelnerul vine la noi si isi opreste privirea spre Jessica oferindui un zambet seducator, cand isi muta privirea spre mine ma uit la el cu ura si pot sa imi dau seama ca incepe sa se fastaceasca mutandusi greutatea de pe un picior spre celalalt.

-Cu ce va ajut? Imi spune ezitand putin.

-Doua espresso, o portie de oua cu bacon si cu clatite? Ma uit spre Jessica si imi aproba cu un zambet timid.

-Altceva? Ii fac semn ca nu si ii mai arunc o ultima privire plina de ura, pleaca repede de langa noi si aproape se loveste de masa de langa. Ranjesc in sinea mea si imi mut privirea spre Jessica, chicoteste usor si se uita pe geam.

-As fi vrut sa mananc clatite dar mi sa dus pofta. Incerc eu sa fac o gluma dar o vad ca se incrunta putin si isi drege vocea. Clar a fost o idee proasta.

-Nu mai glumi pe seama asta. Imi spune si se uita la mine. In ochii ei vad un amestec de sentimente, tristete, teama, confuzie.

-Hei, iartama nu am vrut sa te supar. Ii iau o mana in palme. Am vrut doar sa fac o gluma ca sa detensionez atmosfera. Un sentiment de vinovatie imi intra pe sub piele. Am suparato, iar acum in loc sa zambeasca sta neexpresiva.

-Christian de ce ai vrut sa luam micul dejun? Spune dupa ceva vreme cand chelnerul ne aduce comanda.

Mam blocat pur si simplu. Sa ii spun ca vreau sa petrec cat mai mult timp cu ea, ca vreau sa o tin in brate si sa nu ii mai dau drumul? Nu, Christian sigur ar crede ca esti un ciudat si sar speria. Ce sa ii zic oare?

Simply is...Love!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum