You said move on
Where do I go?
I guess second best
Is all I will know Katy Perry -Thinking of you
Dimineata sunt trezit de razele soarelui care imi fac in ciuda. Imi intra in camera prin draperia trasa. Imi trag patura pe cap cand se aude un ciocanit in usa. Probabil e Klara sau mama. E prea dimineata pentru gustul meu. Imi pun capul intre perini si imi las patura trasa pe cap.
Linistea domneste in camera pana cand aud niste pasi usori ca de pisica si simt o mana care imi e pusa pe umar. In instinctul meu am reactionat cum nu se putea mai rau. Am sarit ca ars din pat lovind persoana din camera si imi scapa un tipat destul de tare. Acum stau in sezut si incerc sa imi reglez bataile inimi cand imi indrept privirea spre persoana din fata mea. In fata mea, sta pe jos chiar..Jessica?!
Ce naiba cauta ea aici?!
Ma ridic panicat din pat si ma arunc in genunchi la propriu langa ea.
-Esti bine? Ma uit la ea ingrijorat si ii pun o mana pe umar.
-Cred ca da. Isi ridica privirea spre mine si o linie destul de groasa rosie ii se scurge din nas.
In usa apar mama si Klara urmate de tata. Toti intra speriati in casa.
-Ce s-a intamplat? Spune mama inspectand camera cu privirea.
Ma mai uit la Jessica putin iar imaginea incepe sa devina neclara.
-Esti bine Jessica? Intreaba tata si intra in camera urmat de cele doua femei.
-Da, cred ca da. Spune Jessica in timp ce tata o si mama o ajuta sa se ridice.
-Christian. Klara incearca sa ma ajute sa ma ridic dar degeaba. Eu raman nemiscat.
-Klara adu te rog un pahar cu apa. Mama se lasa pe vine si imi ia fata in palme. Christian, puiule, esti bine? Ma auzi puiule?
Jessica se uita la mine confuza si putin speriata. Tata i-a adus un servetel si putina gheata pentru nasul ei ranit de mine. Klara intra in camera cu un pahar cu apa si i-l da mamei.
-Christian, dragule, esti bine? Haide, bea niste apa.
Iau paharul de apa de la mama si il beau pe tot. Intre timp Jessica s-a spalat de sange si a folosit servetelul pentru o compresa cu gheata.
CITEȘTI
Simply is...Love!
RomanceEl baiat de bani gata, petrecaret, bogat , directorul unei firme, locuieste intro vila imensa, are admiratoare la orice ora. Ea fata responsabila care munceste pe branci, cuminte, desteapta, locuieste intrun cartier rau famat, singura, nu is permit...