~1~

1.7K 41 2
                                    

P.o.v Lucy

Heey allemaal ik ben lucy ik zal even wat over mijzelf vertellen.
Ik ben Lucy Bakker en ik ben Nederlands, ik ben 15 jaar, en nu hoe ik terecht ben gekomen in dit verschrikkelijke weeshuis, 6 jaar geleden overleed mijn moeder aan kanker daarna gebruikte mijn vader me voor seks en daardoor vertrouw ik nu geen enkele jongen meer elke keer als iemand me aanraakt een jongen dan raak ik in paniek, na een jaar is de politie erachter gekomen Hoe is te lang om uit te leggen maar laat het er maar bij dat ze wisten wat mijn vader deed, mijn vader is opgepakt en ik ben naar het weeshuis gebracht.. ik zit hier nu zo'n 5 jaar en ik haat het ik word als vuil behandeld ik heb geen vriendinnen en niemand mag me..

P.o.v Liam
(Ik schrijf alles in het Nederlands wat one direction zegt maar ze zijn Engels maar dat weten jullie denk ik wel maar anders is het onhandig om te tiepen. )

Ineens komt Niall de kamer insprinten.

Ik zie al waarom Louis loopt met een quasiboos gezicht achter Niall aan.

"Niall geef mijn wortel!!!"zegt hij.

"Nooit!"zegt Niall en Louis springt over de bank heen om Niall proberen te pakken.

"Guys rustig!"roep ik.

Meteen zijn ze stil en kijken me aan.

"Waarom?"zegt Niall.

"Ik zat eens te denken, zullen we een meisje adopteren?"zegt Liam.

Ik zie Louis lachen.

"Een grapje zeker."zegt Louis.

Ik schud mijn hoofd en zeg." Nee het is toch leuk kunnen we een keer wat aan die lege kamer doen.."

Ik zie Niall knikken en hij geeft de wortel terug aan Louis.

Hij geeft Niall nog een quasiboos blik en stopt de wortel in zijn mond.

"Ik vertel het wel aan Harry."zegt Louis met een volle mond en hij verdwijnt in de gang.

Niall ploft naast me neer op de bank.

-

Harry en Louis komen de woonkamer ingelopen.

"Wanneer gaan we?"vraagt Harry.

"We hebben vandaag toch een vrije dag dus waarom gaan we zo niet?"zegt Niall.

Iedereen knikt instemmend.

-

We komen aan bij een weeshuis.

"omgggggg One Direction !!!!"horen we een paar meiden gillen.

Gelukkig is er geen paparazzi.

We lopen het gebouw binnen.

P.o.v Lucy

Ik hoor wat geluiden beneden wegkomen vast iemand die iemand gaat adopteren.

Na ik schat 5 minuten horen we de bel en weten we dat we naar beneden moeten komen.

Iedereen loopt naar beneden en we gaan in rijen staan.

Zoals altijd moet ik weer achteraan zijn.

Ik hoop zo dat ik ooit uit dit verschrikkelijke weeshuis weg kan.

"Kies maar wat meisjes uit waarmee je wilt praten."zegt mevrouw zwart en de jongens lopen overal langs.

Wacht eens even dat is one direction omg ik ben niet een hele erge fan girl maar hun muziek is goed.

Ik zie Niall langs me lopen ik kijk naar de vloer die ineens heel intressant is.

De jongens lopen naar de mevrouw.

"We hebben 4 meisjes uitgekozen."zegt Harry

"De meisjes die niet gekozen zijn mogen gaan."zegt mevrouw Zwart.

Oja even dat je het weet dit is een gebouw met alleen meisjes naast dit gebouw is het gebouw met alleen jongens.

Ik loop achter de meisjes aan.

"Waar ga je heen?"zegt mevrouw Zwart

"I-ik ?"stotter ik.

"Je bent gekozen hoor.."zegt Vera zo lief mogelijk maar ik weet dat ze dat alleen doet zodat ze geen slechte dingen over haar denken.

Ik loop achter de jongens en meiden en mevrouw Zwart aan en neem plaats op een stoel die buiten het kamertje staat om te wachten.

-

"Lucy kom maar..."zegt mevrouw zwart nadat ik Eva het kamertje uit zag lopen.

Ik sta op en open de deur.

Ik glimlach naar de jongens en neem plaatst.

"Dus Lucy vertel maar wat over jezelf.."zegt mevrouw Zwart.

"Ik ben Lucy Bakker ik ben 15 jaar en kom uit Nederland."zeg ik

Ik kijk naar mijn handen omdat ik zenuwachtig ben.

-

Na nog wat vragen beantwoord te hebben loop ik het kamertje uit.

Ik loop terug mijn slaapkamer in en loop naar mijn gitaar.

Het was moeilijk en ik probeerde niet te huilen tijden het gesprek ze vroegen Hoe ik hier terecht was gekomen ik wou het vertellen maar heb het niet gedaan ik kon het niet.

Een traan loopt er over mijn gezicht.

Ik denk terug aan de tijden met mijn vader het was verschrikkelijk.

Ik begint de Little things te spelen maar zing niet mee want ik kan echt niet zingen.

Als het liedje afgelopen is leg ik mijn gitaar neer en ga liggen op mijn kleine bed.

opeens hoor ik de deur open gaan en zie dat het mevrouw Zwart is.

"Je bent geadopteerd pak je spullen en kom beneden naar de balie."zegt ze.

Ik stop mijn kleren in een rugzak samen met een fotolijstje van mijn moeder en wat andere spulletjes.

Ik doe mijn gitaar in de gitaartas ik pak mijn telefoon en loop naar de balie.

"De jongens wachten buiten op je."zegt mevrouw Zwart.

Ik knik en loop de deur Door.

Op dit moment heb ik jaren gewacht maar 4 jongens...

Ik zucht.

Ik loop naar een zwarte auto.

Een man opent de deur voor me en pakt mijn spullen en stopt ze in de kofferbak, ik stap in en zie dat de andere jongens ook in de auto zitten, ik zit naast Niall.

De man stapt in de auto en we rijden weg.

"Hey.."zeggen ze.

"Hey.."zeg ik en kijk naar mijn handen.m

Geadopteerd?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu