P.o.v Micheal
We zijn op weg naar de lads en Lucy.
Ik kan Lucy maar niet uit mijn hoofd zetten maar wat ik gedaan heb is gewoon verkeerd als Niall me niet wil vergeven snap ik dat helemaal.
Eenmaal aangekomen bij het huis stappen we uit ik bed nogal zenuwachtig voor de reactie van iedereen.
Ik loop als laatst naar binnen.
Ik zie iedereen in de woonkamer bankhangen Lucy ligt in Niall's armen gelukkig dat is goed gekomen.
Lucy staat op en zegt "Hey Mikey !!" Waarop ik antwoord "Hey Lulu!!" En ze twijfelt maar geeft me dan een knuffel.
Ik zucht en laat Lucy los ik ga op de bank zitten en kijk voor me uit.
P.o.v Lucy
We hebben de hele middag gegamed etc met de boys het was erg gezellig ookal was Micheal stil wat nogal logisch was na alles.
Alles is goed en ik heb nog niks van pap gehoord dus dat is ook goed...
"Micheal wil je even meelopen?"vraag ik waarop hij knikt, samen lopen we naar de gang.
"Alles goed?, je bent zo stil."zeg ik.
"Ja sorry ik moet alles nog een beetje verwerken.."zegt hij en krabt in zijn nek.
"Is alles goed tussen ons?"vraag ik en hij knikt en geeft me een knuffel.
-"Doeiiii."roep ik naar de jongens en daarna zwaaien we ze uit en dan sluit Harry de deur.
Ik leun tegen Niall aan.
"Niii breng me naar bed plz."zeg ik en voel daarna dat ik opgetilt word.
"Lekker slapen!!"roep ik in het Nederlands waardoor ze me raar aankijken.
"Sleep well!!!"roep ik en hoor nog wat Sleep Well's terug en word daarna naar boven getilt.
Niall legt me op bed neer.
Ik stap uit bed en kruk naar de badkamer ,doe mijn haar in een knot en doe mijn pyjama aan.
Ik stap in bed met vervolgens Niall naast me en kruip tegen Niall aan.
Hij drukt een kus op mijn hoofd.
~tijdsprong van 4 jaar Lucy is 20 en Niall 25~
Ik open mijn ogen.
Hallo nieuwe dag!
Ik kijk naast me en zie dat Niall nog ligt te slapen.
Ik stap voorzichtig uit bed en pak mijn telefoon.
Met mijn knie gaat het echt goed ookal heb ik nu hetzelfde probleem als Niall hij gaat nogal vaak uit de kom.
Ik zie wat gemiste oproepen van Laura .
Ik bel Laura op en ze begint als een gek te gillen als ze opneemt.
(LU: Lucy LA: Laura)
LA: HEEEEYYY LUUCYYYYYY!!!!!
LU: heeey Laura wat is er?
LA: omg ik heb verkering!!!!!!!
LU: omg MET WIE?!
LA: ken je die ene knappe gozer van school Nick?
LU: OMG JA NEE JE MEENT HET OMG IK BEN ZO BLIJ VOOR JE!!
LA: jaaah whaaaaah maar moet weer gaan tot moggeh ofzo bye xx
LU: doeiiii xx
Ik hang op en zie dat Niall me raar aankijkt.
"Laura heeft verkering! "Zeg ik en Niall knikt.
Ik ga op bed zitten.
-
Niall zij dat hij wat doen moest dus ik zit nu op 7 uur savonds alleen op de bank tv te kijken.
Ineens word ik gebeld.
Ik kijk op het beeld en zie dat het Niall is, ik neem op.
Ik hoor het zeggen "Kom naar het balkon."voordat hij ophangt.
Ik leg mijn telefoon weg en loop naar boven.
Ik loop door naar het balkon en zie Niall daar zitten.
"Hey."zeg ik en hij knielt ineens voor me neer.
Nee het zou toch niet OMG.
"Lucy wil je met me trouwen?"vraagt hij.
"OMG ja Niall. "Zeg ik en hij doet de ring bij me om en ik spring in zijn armen.
--------
Halloooo mensjes dit is het einde van geadopteerd?! Ik wil het boek echt lang maken maar ik heb geen inspiratie meer ssoryyy maar ik hoop dat je het leuk vond er komt nog een extra hoofdstuk einde zeg maar van wat er na de bruiloft gebeurd was. Xx me
JE LEEST
Geadopteerd?!
FanfictionLucy Bakker is een meisje van 15 jaar bijna 16 op haar 15 de word ze geadopteerd door One Direction, Het gaat allemaal goed totdat ze op de televisie hoort dat haar vader vervroegte vrijlating heeft. Korte uitleg: Lucy is in het weeshuis gekomen doo...