P.o.v Niall
We rijden opweg naar als Liam begint "We moeten nog eten restaurantje pakken?"iedereen stemt in.
"NANNDDOOOO'S " Roep ik.
"Niall laat Luc...."ik laat Liam niet uipraten en roep"JAAAA, NANDOOOOO'SSSS!!!!"
Niall begint te greinzen.
Ik ga weer tegen hem aanliggen.
Ik merk dat ik best moe ben en val in slaap.
-
"Lucy wakker worden NANDOOO'S"schreeuwt Niall.
Ik ga rechtop zitten en zie iedereen greinzen.
"Grrr.."zeg ik en kijk Louis aan die het hardst lacht.
"Je moest je gezicht eens zien!!!"zegt Louis en begint nog harder te lachen.
"Grrr SCHIET OP IK HEB HONGER!!!"roep ik.
"Man man je bent nog erger dan Niall als het om eten draait."zegt Harry.
Ik negeer hem en ga snel de auto uit "Kijk Niall begrijpt me.."zeg ik en wijs naar Niall die de deur voor me openhoud en 'eindelijk' uitgestapt.
"Kuch kuch."zegt Louis die vervolgens uitstapt.
Ik geef hem een boze blik en sprint met Niall nando's binnen.
"NANDOOO'S"gilt Niall waardoor iedereen hem raar aankijkt behalve ik zoek dan samen met hem een tafel voor 6 personen omdat ze geen 5 persoons tafels hebben.
De jongens komen binnenlopen.
"Ik ga bestellen.."zegt Liam "wat willen jullie?"
-
Na wat fans en eten zijn we weer opweg naar huis.
Het was echt gezellig totdat er ineens een groep hypere fans naar ons toe ging.
-
We komen thuis aan en Niall is inslaap gevallen.
"Maak jij hem wakker?"zegt Liam slaperig en stapt met Harry en Louis uit.
Ze lopen richting huis.
Ik kijk naar Niall hij is echt cute.
Ik kan het niet laten en druk een kusje op zijn wang.
Hij word meteen wakker.
"Lucy wat deed je?"zegt hij slaperig en kijkt me aan met zijn slaperige mooie blauwe ogen.
Ik voel dat ik begin te blozen.
"Jouw wakker maken."zeg ik en stap snel uit.
Ineens hoor ik geritsel in de bosjes.
Ff dat jullie het weten naast het one direction huis ( ik kon niks anders bedenken :P) staat een bos.
Ik draai me om vanwaar dat geluid wegkwam en word de bosjes ingetrokken ik kan nog net "NIALL!!!!!!"gillen en dan voel ik een harde stoot op mijn hoofd en alles word zwart.
P.o.v Niall
Ik lig te dromen totdat ik ineens iets nats op mijn wang voel.
Ik open mijn ogen zie Lucy beschokt en blozend naar me kijken.
"Lucy wat deed je?"vraag ik en zie haar naar beneden kijken.
"Jouw wakker maken."zegt ze en stapt vervolgens uit.
Ik hoor wat geritsel buiten wegkomen.
Ineens hoor ik iemand "NIALL!!!!!"gillen "LUCY!!!"schreeuw ik meteen en sprint de auto uit.
Ik zie haar niet.
Ik kijk in het donkere bos.
Ik twijfel geen moment en sprint het bos in.
"LUCYYYY!!!!!"schreeuw ik ik krijg een antwoord wat wel te verwachten is.
Ineens voel ik een harde stoot op mijn hoofd.
"NIALL!!!"hoor ik iemand gebroken en huilend gillen voordat het zwart word.
P.o.v Louis
Ik hoor plots iemand "NIALL!!!!"gillen.
Het zijn vast Niall en Lucy die aan het donderjagen zijn.
Als ik daarna iemand "LUCYY!!!"hoor gillen vertrouw ik het niet meer.
Ik kijk naar Harry en Liam die volgens mij hetzelfde denkt.
We sprinten naar buiten en zor dat het busje open is maar geen Niall en Lucy te bekennen.
We sprinten met zijn 3en het bos in en gebruiken onze telefoon als zaklamp.
We splitsen op.
Na 5 minuten hoor ik Liam roepen "JONGENS!!!"
Ik ren naar Liam toe en Liam schijnt op Niall's telefoon die op de grond Licht met wat bloed ernaast.
"O GOD!!!"Gil ik en begin heen en
Weer te lopen."Louis..rustig we vinden hem wel..."zegt Liam en ik kijk naar het kapotte beelscherm van Niall telefoon en het bloed wat ernaast licht.
"Lucy haar vader dat moet wel."mompel ik.
Ik zie Liam en Harry knikken..
JE LEEST
Geadopteerd?!
FanfictionLucy Bakker is een meisje van 15 jaar bijna 16 op haar 15 de word ze geadopteerd door One Direction, Het gaat allemaal goed totdat ze op de televisie hoort dat haar vader vervroegte vrijlating heeft. Korte uitleg: Lucy is in het weeshuis gekomen doo...