~29~

525 25 0
                                    

Luister Jet Black heart - 5SOS het is een superleuk liedje xx♡

P.o.v Lucy

Ik open mijn ogen.

Omg Ik ben vandaag jarig.

Ik ga zitten en pak mijn telefoon vast.

Ik kijk op Twitter en zie allemaal felicitaties Enzo staan.

Ik lach even en loop naar mijn kast.

Ik pak een shirtje met I❤WEEKEND Erop en pak mijn tas.

Ja ugh Ik moet naar school.

Ik loop naar de trap en pak de trapleuning vast.

Als ik en stap zet val ik ineens om en val naar beneden, na een paar seconden lig ik beneden en voel ik allemaal steken in mijn knie na een paar seconden hoor ik voetstappen deze kant uitkomen.

"AU MIJN KNIE!!!"roep ik en kijk om me heen en zie de jongens zitten.

"OMG HAAR KNIE IS UIT DE KOM!!"schreeuwt Niall.

Ik zie Liam weglopen.

"Perfect..."mompel ik en probeer op te staan.

"De dokter komt er zo aan.."zegt Liam die net terug de kamer inkomt.

-

Na een kwartiertje is de dokter er.

Ik zit op de tafel en de dokter loopt mijn kant op.

"Oké Lucy dit kan pijn doen.."zegt de dokter en pakt mijn knie vast.

"Wacht..."zeg ik en gebaar Niall dat hij komen moet.

Hij komt en ik pak hem bij zijn arm vast.

"Ga door.."zeg ik en voel daarna dat de dokter een rare beweging met zijn handen maakt.

Er schiet een pijnscheut doorheen en ik knijp mijn ogen dicht en knijp Niall.

Ik open mijn ogen.

Ik zucht en Niall zegt "alles oke?" Ik knik en kijk naar zijn rode arm.

"Oeps sorry.."zeg ik waarop hij "maakt niks...Ik weet hoe het voelt.."antwoord.

Ik knik.

"En nu?"vraag ik.

"Rustig aandoen en gebruik krukken..."zegt de dokter die me 2 apart krukken overhandigt.

"Nog gefeliciteerd trouwens.."zegt de dokter die me een hand geeft.

Ik doe mijn armen door de krukken heen en zet mijn voet op de grond.

"Op weg naar school dan maar.."zeg ik en zet een paar stappen.

Het lukt me best goed met deze dingen.

Ik pak mijn tas en doe hem over mijn schouders heen.

"Zal ik je even brengen?"vraagt Niall waarop ik knik.

"Vamiddag krijg je je cadeau's."zegt Niall en geeft me een knipoog waarop ik vervolgens een kusje op zijn lippen druk.

Vervolgens rijden we naar school.

-

Als we aankomen zie ik niemand meer op het plein best logisch ik ben minstens een lesuur te laat.

Ik zwaai Niall uit en loop naar binnen.

Sh*t ik heb geen briefje ach ik denk dat dit *Ik wijs naar mij knie* wel genoeg informatie is.

Ik kruk naar het directeurs hokje.

"Ah Lucy daar ben je waarom heb je gespijbeld? "Vraagt hij.

Ik wijs naar mijn knie.

"Ah wat is er gebeurd?"vraagt hij.

"De trap...niet echt een goeie vriend van me.."zeg in en begin te lachen.

De directeur lacht mee.

"Nah ja gefeliciteerd nog, ga maar gauw naar je les."zegt hij waarop ik "Dankje doeii."antwoord en loop het hokje uit.

Ik kruk de trap op wat echt moeilijk gaat maar het lukt me uiteindelijk en kruk naar lokaal 18 voor Engels Yaaaayyyy hoor de sarcasme!

Ik open de deur.

"Vanwaar zo laat?"zegt de lerares een beetje boos.

"Uhm ja de trap niet mijn beste vriend..."zeg ik en wij naar mijn knie.

"Ah.."zegt ze en feliciteerd me nog en ik ga daarna naast Laura zitten.

"Gefeliciteerd!!!"roept Laura en geeft me een knuffel.

"Van de trap gevallen serieus?"zegt Laura lachend waarop Ik meelach en mijn schouders ophaal.

-

Als de lessen voorbij zijn ga ik samen met de auto van Niall naar huis maar Niall rijdt niet het is zijn chauffeur (idk hoe je t schrijft) met Laura dan, ze heeft haar fiets achterin gezet en rijdt mee.

Als we thuiskomen kruk ik naar binnen en zie niemand.

Ik hang mijn jas op en hoor opeens "SUPRISEEEEEE!!" Ik schrik en val bijna om maar word opgevangen door Mason.

"Heeey!!!"roep ik en kruk Verder nar binnen.

"Waar is Niall?"vraag ik en iedereen wijst naar boven.

"Omg die taart is HUGE!!!"zegt Laura en mijn blik schiet naar de keuken waar ze heenkijkt.

"Omg AFBLIJVEN MIJN TAART!"zeg ik en iedereen barsten in lachen uit.

Ik kruk naar boven en open de deur van Niall maar zie niemand alleen merk dat het donker is en zie een paar kaarsen branden.

Ik zie een schim mijn kant opkomen.

"Niall?"vraag ik zacht en word in een knuffel getrokken en voel zijn zachte lippen op de mijne.

Ik trek truk en daarna knuffelen we nog even.

"Gefeliciteerd. "Fluistert hij en drukt me op bed neer.

Hij pakt zijn gitaar en begint de noten van she looks so perfect te spelen en zingt mee.

Als het liedje afgelopen is trek ik hem in een knuffel en kus hem lang op zijn zachte lippen.

-------------

OMGGGG ik keek vanochtend op mijn telefoon en boem 1K dankjewel allemaal en dat ook nog op mijn verjaardag :) ☺☺☺😊😊😀😀dankjewellllll😘♡

Geadopteerd?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu