P.o.v Lucy
Op dat moment zwaait de deur open.
OMG DAT IS 5 SECONDS OF SUMMER.
NIET fangirlen Lucy dan denken ze dat je gek bent.
"OMG 5 SECONDS OF SUMMER!!!"Gil ik en spring van Niall zijn bed af en spring in Luke zijn armen.
Ik hoor ze greinsen.
Ik ben echt een fan van 5sos ze hebben echt goeie muziek.
Ik laat Luke los en ga weer recht staan.
"Ik ben Lucy trouwens de geadopteerde dochter van de jongens.."zeg ik en geef iedereen een hand en knuffel ze stellen zichzelf ook voor niet dat dat perse hoefte ik bedoel ik kende ze al maar nouen.
Ik ga weer op Niall's bed zitten.
~1 week later~
Niall en ik zijn eindelijk thuis ik mocht 5 dagen Geleden al naar huis maar wou bij Niall blijven.
De jongens van 5SOS komen vanavond weer en dan gaan we film avondje houden.
Jammer genoeg moeten de boys overmorgen weer repeteren voor concerten Enzo en moet ik naar school -_-
-
Ik word wakker geschud uit mijn gedachten door Niall die zegt dat 5SOS er is.
"Heey!!!"roepen ze.
"Heey!"roepen we terug en ze nemen plaats bij ons.
"Ik ga ff snel douchen hoor.."zeg ik en ren naar boven.
Ik pak mijn telefoon en box en zet mijn afspeellijst van 5SOS keihard aan.
Ik loop de douche in en kleed me uit.
Ik ga onder de douche staan en neurie met Don't Stop, She's kinda hot en She look so perfect etc mee
Als ik klaar ben draai ik de douche uit en droog me af.
Ik wikkel een handdoek om mijn haar en lichaam en loop naar mijn kamer.
Ik kijk in de kast waar heel veel kleren liggen we hadden laatst nog wat geshopt toen had ik veel kleren gekregen.
Ik pak een pyjama broekje ondanks we niet meer naar buiten gaan.
Ik pak ook een setje ondergoed.
Ik loop naar Niall's kamer en pak een shirt uit de kast van hem.
Ik trek mijn ondergoed aan en het broekje en kruip daarna in het oversized T-shirt van Niall hij is niet veel te groot maar nouen.
Ik loop naar beneden met mijn telefoon en realiseer dat ik de liedjes nog keiluid aan heb staan.
Ik doe het snel uit en loop naar de kamer.
"Lekker gedoucht?"vraagt calum.
"Zeker. "Zeg ik en loop naar de keuken.
Ik pak een wortel voor Louis en mij haha en 2 chipszakken die ik in 2 kommen doe.
Ik loop naar de kamer en geef Louis een wortel en zet de bakken op tafel.
Louis legt de wortel op tafel neer.
"Waarom eet je je wortel niet?"vraagt Luke
Liam,Harry en ik kijken elkaar greinsend aan.
"Nee Louis hier zit geen peper op.."zeg ik en geef de wortel aan Louis.
JE LEEST
Geadopteerd?!
FanfictionLucy Bakker is een meisje van 15 jaar bijna 16 op haar 15 de word ze geadopteerd door One Direction, Het gaat allemaal goed totdat ze op de televisie hoort dat haar vader vervroegte vrijlating heeft. Korte uitleg: Lucy is in het weeshuis gekomen doo...