Ik werd wakker op een bed ALWEER. Waarom gebeurt dit altijd met mij? Ik was zo bang voor Maxwell wie weet wat hij nu zou doen met mij. Ik keek om me heen. Ik lag op het zelfde bed als vanochtend. Knalharde muziek speelde af. Het kwam van beneden. Ik had het jurkje van gisteren nog aan. Ik stond op en liep uit de kamer. Ik volgde het geluid van het muziek.
Toen ik beneden aankwam zag ik Maxwell op de bank zitten met een meisje. Ze waren omsingeld met bierflessen en chips zakken. Ze had donkerbruin haar met lichte blonde lokken er door heen, groene ogen, sproeten en een gebruind tintje. Ze zag er mooi uit. Ze kauwde haar kauwgom heel asociaal. Ik kwam voor ze staan en ik hield mijn handen in mijn zij. "Wie is dit?" Vroeg ik en keek ze allebei aan. Ze keken op. "Dit is Ashley." Zei Maxwell trots. "Mijn vriendin." Bij die woorden wou ik in storten, maar waarom? "Ben je je tong verloren of zo?" Zei ze arrogant. "Ik was toch je vriendin?" Mompelde ik hart broken. Ik was jaloers. Maxwell en Ashley grinnikten. Hij nam een slok van zijn bier. "Dacht je dat nou echt? Jij bent mijn vriendin als ik naar mijn familie moet." Zei hij en gaf Ashley een kus op haar wang. Ik keek hem emotioneel aan. Ik voelde woede, maar ik voelde me ook zo verdrietig. Ik hield mijn handen bij mijn hart. Ashley knorde. "Waarom zou ik gewoon niet als je vriendin kunnen gaan. Stel mij voor een zo'n chique jurk!" Zei Ashley en pulkte het vuil onder haar nagels. Maxwell grinnikte. "Ik zie je liever zonder jurk." Zei Maxwell en kuste haar op de mond. Ik wou inzakken in de vloer. Na een paar kussen later merkte ze op dat ik er nog stond.
"Wat sta je hier nog?! Oprotten nu!" Zei Ashley en ging verder bezig met Maxwell. Ik was vastgeschroefd in de vloer. Ashley merkte dat ik er nog steeds stond en confronteerde me er weer over. "Heb je geen oren of zo?! Ik zei oprotten! .... Dom wijf." Zei ze en nam een slok van Maxwells bier. Ik had twee keuzes. Weglopen uit de kamer of Ashley eens een goeie klap verkopen. Ik wist dat het verkeerd was om te doen, maar het voelde goed om te gaan doen. Ik liep naar haar toe. Ze stond op en keek me van top tot teen aan. "Hoorde je me niet of zo?" Zei ze dreigend. Ik balde mijn linkervuist. Ik klapte haar hard in haar gezicht en stompte haar in haar maag waardoor ze op de bank viel. Het voelde zo goed. Maxwell stond springend op en keek me razend aan. "Ben je helemaal gek geworden!" Gilde hij. Hij greep me bij mijn schouders en schudde me door elkaar. Hij gaf me een harde klap in mijn gezicht en balde zijn vuisten. Hij stompte me in mijn maag. Ik viel neer. "Je hebt geluk dat ik je nu nog niet kan doodmaken. Ik heb je nog nodig voor een paar klusjes." Hij liep richting Ashley en hield haar zorgzaam vast. "Madison. Je hebt geluk dat ik je nodig heb, want anders was je al dood. Denk je dat iemand om je geeft?" Zei hij. Ik hield mijn hand op de plek waar Maxwell me sloeg. Mijn wang brandde. Ik dacht weer aan vroeger. Iedereen stuurde me haatberichten....
~~~
Hooi lieve lezers van mij! Sorry dat ik voor een lange tijd niet heb geschreven, maar ja. Dankjee Dankjee voor de 196 lezers! Love you.
xoxo
JE LEEST
My BadBoy or Stalker? @ImaDonutFreakk
RomanceHoi! Ik ben Madison Crumble. Ik probeerde zelfmoord te plegen, maar werd dus tegengehouden. De jongen die me redde was Maxwell. Ik wist vrij weinig over hem, maar ik wist wel dat ik hem leuk vond. Hij was net een badboy. Hij hielp me in een zware pe...