Chapter 14 ~ My BadBoy

67 4 1
                                    

Hij liep langzaam naar me toe. Hij greep me bij mijn keel en fluisterde zachtjes in mijn oor. "Ik wil je zo graag..." Hij ik voelde een tinteling door me heen. Hij begon in mijn hals te zuigen. Een kreun verliet mijn mond. Ik moest hiermee stoppen Ik probeerde hem weg te duwen, maar hij was groter en veel sterker. Hij tilde me op en gooide me op het bed. Ik begon tegen te stribbelen.

Hij stond op, ging in zijn bureaula grabbelen en haalde iets eruit. Het was een stuk touw. Hij liep richting het bed en greep mijn benen. Hij bond ze vast en hetzelfde deed hij met mijn armen. Ik probeerde te schreeuwen, maar algauw werd er ducktape op mijn mond geplakt. Ik probeerde geluid te maken. Hij lag op me en begon me heftig te zoenen. Hij probeerde zijn tong binnen te glippen, maar ik hield mijn lippen stijf dicht. Zijn sterke handen vormden zich om mijn keel. Hij kneep ze wat dicht. Ik kreeg geen lucht. Ik snakte voor adem en deed mijn mond open. Hij glipte zijn tong erdoor. Terwijl hij me zoende maakte hij zijn riem los. Het voelde alsof iemand ons aan het bespieden was... "Wat de hell?!" Daar stond ze dan.

Sorry sorry! Ik had het heel druk met school en had dit verhaal helemaal verwaarloost. Hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden. Het is wel kort. Er komt nog een vanavond. Peace!

My BadBoy or Stalker?   @ImaDonutFreakkWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu