Ik durfde me niet om te draaien. 'T leek alsof ik elk moment in kon zakken. Via de autospipiegel zag ik Maxwell staan. Hij kwam dreigend aanlopen. Ik maakte de autodeur openen en stapte haastig in. Ik probeerde de auto te starten. Maxwell kwam steeds dichterbij. Mijn hart ging tekeer. Voordat hij de deur had kunnen openen gaf ik gas. Ik reed zo snel mogelijk weg. "Aan mij ontsnap je niet! Ik zal je krijgen." Riep Maxwell van de verte. Ik had hem kunnen aanrijden dacht ik...
Ik graaide met één hand in mijn jaszak voor mijn telefoon. Ik belde Ellis op. Ze nam maar niet op dus werd ik verwezen naar voicemail. Ik sprak dus in haar voicemail. "Ellis! Ik...ik. Maxwell stalkt me..." Zei ik stotterend.
Ik hoopte dat ze me zo snel mogelijk zou terugbellen. Thuis alleen zou geen optie zijn... Het politiebureau? Dat is een goeie keus, maar wat voor bewijs heb ik... Ik nam een scherpe bocht naar links. Ik was er bijna. Ik dacht heel lang na. Ze kunnen zijn telefoon traceren! Ik was al bij het politiebureau. Ik parkeerde de auto precies bij de ingang. Ik stapte uit de auto en deed 'm op slot. Schichtig liep ik rond. Maxwell kon elk moment opduiken. Ik ging snel naar binnen.Ik kwam aan bij de balie. "Hoe kan ik u helpen?" Vroeg de vrouw achter de balie. "Ik word gestalkt. Hij probeerde me te kidnappen.... Zouden jullie zijn telefoon kunnen traceren?" De vrouw riep iemand erbij. "Henk, ze wilt iemands telefoon traceren. Kan je haar daarmee helpen?" Vroeg de vrouw aan de man. De man knikte. "Kom maar mee." Zei hij.
We kwamen aan in een kamertje met veel apparatuur en een computer. "Ken je de naam van je stalker en 't nummer?" Vroeg de man aan mij. Ik knikte en greep mijn telefoon uit me zak. Ik scrolde door mijn telefoonlijst. Maxwells nummer was verdwenen.
"Het nummer is weg...."
JE LEEST
My BadBoy or Stalker? @ImaDonutFreakk
RomansHoi! Ik ben Madison Crumble. Ik probeerde zelfmoord te plegen, maar werd dus tegengehouden. De jongen die me redde was Maxwell. Ik wist vrij weinig over hem, maar ik wist wel dat ik hem leuk vond. Hij was net een badboy. Hij hielp me in een zware pe...