Chapter 3 ~ What are you doing here?

101 5 1
                                    

Mijn wekker galmde door de kamer heen. "Aah!  Madison doe die wekker nou uit! Het is half 8!" Ellis is echt geen ochtendmens. Ze wordt vaak wakker rond 12 uur.  Ik deed de wekker uit en klom uit het bed. "Ik ga me voorbereiden voor het werk. Heb je iets nodig?" Er brak een lange stilte. "Ellis?"  Ik boog over haar heen om te kijken of ze wakker was. Ugh, ze is in slaap gevallen. Ik breng haar wel een donut. Ik nam mijn setje kleren op de bureau mee naar de badkamer.

Ik stond voor de spiegel in de badkamer en keek mezelf aan. Ik zag er niet uit. Ik had donkere kringen onder m'n ogen. Ik spoelde mijn gezicht met koud water. Tijd om te gaan douchen! Ik stapte in de douche en pakte mijn aardbeien douchegel. De douchegel geur vulde de hele kamer. 'T rook super. Na een uur was ik klaar met voorbereiden. Ik had mijn make-up  gedaan, mijn haren gestijld en me omgekleed. Ik was klaar om naar het werk te gaan. Ik rende naar beneden en greep mijn sleutels en jas. Ik had nog een halfuurtje. Vlug deed ik mijn jas en schoenen aan en holde naar buiten.

Na een halfuur kwam ik aan op het werk. "Ik ben net op tijd!" Ik haalde mijn telefoon uit mijn zak en keek naar mijn berichten. Ik zag 5 berichten en 10 gesprekken. Wat was er aan de hand? Ik belde hem terug. Mijn telefoon ging maar 10 seconden over en hij nam al op. "Hey Madison." Hij klonk heel kalm. Ik hield de telefoon stevig tegen mijn oor. "Wat is er aan de hand?!"Ik wachtte op zijn antwoord. "Niks hoor ik wou je vragen hoe het gaat.." Ik was echt verward. Waarom stuurde hij mij zoveel berichtjes? "Maar uhh wat doe je vandaag?" Vroeg hij met een nieuwsgierige stem. Ik twijfelde of ik hem het wou vertellen. Ik wou een gewoon een rustige dag hebben met Ellis, maar misschien wilt hij samen chillen? "Hallo? Ben je er nog Mad--'
"Ja ik ben er nog. Ik moet vandaag werken in de Starbucks. Ik bel je later terug..." Ik hing op. Oh ik ben zo dom! Waarom vroeg ik niets over die berichtjes en gemiste gesprekken.
Ik keek naar de tijd. Het was 08:04.
"Shit!" Fluisterde ik.

Ik holde me naar binnen en zag dat de zaak propvol was met studenten. "Jeannes wat gebeurt hier?" Riep ik boven het geschreeuw en de machines. Ze wenkte me om te komen. Ik propte mezelf tussen de boze klanten. "Er kwam opeens een groep op de fiets. Het zijn studenten en ze hebben cafeïne nodig. Ze krijgen een heel week met proefwerken!" Jeannes holde met een dienblad in de menigte. Ik nam de bestellingen af en pakte een bekertje. Ik goot de koffie in een Starbucks beker en zocht voor een deksel. "Madison!" Schreeuwde iemand. Ik keek om me heen tot ik Maxwell voor me zag staan. Ik schrok zo erg dat ik de koffie liet vallen.

P.S. Sorry voor het super lange hoofdstuk. Ik wou echt een soort cliffhanger einde hebben.
xoxo voor de personen die dit boek lezen.

My BadBoy or Stalker?   @ImaDonutFreakkWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu