Ashley stond in de deuropening met haar armen gekruist. Ze liep dreigend op ons af met haar vuisten gebald. Maxwell heeft een groot probleem. Er verscheen een kleine grijns op mijn gezicht.k rolde vanonder Maxwell. Ik bedekte mijn lichaam met een kussen. Ze maakte een bocht richting mijn kant en stompte me in mijn maag. Ik kraamde van de pijn en zakte in. Een bulderende lach vulde de kamer. Dat was Maxwell. Hij stond naast Ashley en werd rood van het lachen. Mijn gezicht lag klam op de koude vloer. Er rolde een traan over mijn wang. "Hee! Maak je klaar voor het feest. Je hebt vijf minuten en als je niet klaar staat, heb je een probleem. Ze verlieten de kamer. Ik stond op en liep richting het bed. Ik greep de jurk op het bed en liep de kamer uit, richting de badkamer.
In de spiegel stond er een mager en bleek meisje. De plek waar Ashley me sloeg was rood geworden. Ik draai de kraan open voor wat water. Ik spoel mijn gezicht met wat koud water en droog het af met een handdoek. De badkamer la deed ik open voor wat make up. Ik smeerde wat foundation op me gezicht en deed wat lipgloss op. Ik was te moe om concealer of mascara op te smeren. De borstel op de wasbak was vol haren. Ik wist niet dat ik zoveel haar had verloren.. Ik greep de borstel en borstelde voorzichtig mijn haar door en deed mijn haar in een staartje. "Madison! Kom naar beneden, we gaan." Riep Maxwell van beneden. Ik trek de jurk gehaast aan en hol de trap af. Ik zie Maxwell geïrriteerd wachten. Hij keek me van top tot teen aan. "Wau--'. Ik bedoel. Je bent er eindelijk. "Ik ben er.." Zei ik en staarde naar mijn voeten. Ik had nog geen schoenen aan. "Ga naar de taxi als je klaar bent, Ik zie je daar.." Zei hij en liep naar de voordeur. Ik ging snel weer naar boven. Waar was Ashley eigenlijk? Misschien is ze weg? Ik zocht naar de schoenen. Ik zag ze op een kastje staan, naast mijn telefoon. Ik checkte mijn telefoon. Er waren niet echt belangrijke berichten, alleen een paar meldingen van spelletjes. Ik greep mijn telefoon en verstopte die in mijn bh. Ik trok mijn schoenen aan en liep de kamer uit.
Ik stond buiten en stapte in de taxi. Maxwell en ik waren stil in de taxi totdat er een geluid afging. Mijn telefoon trilde. Het was geen zacht geluidje. Ik begon te neuriën om het geluid te verbergen. Maxwell keek me sluw aan en fluisterde zachtjes. "Wat is dat?" Zei hij verleidelijk en kuste me in mijn hals.
JE LEEST
My BadBoy or Stalker? @ImaDonutFreakk
Roman d'amourHoi! Ik ben Madison Crumble. Ik probeerde zelfmoord te plegen, maar werd dus tegengehouden. De jongen die me redde was Maxwell. Ik wist vrij weinig over hem, maar ik wist wel dat ik hem leuk vond. Hij was net een badboy. Hij hielp me in een zware pe...