"Wat doe jij hier? Hoe weet je dat ik hier werk?" Het begon gelukkig rustiger te worden in de zaak. Ik was zo verward. Hij had opeens mijn telefoonnummer en hij weett waar ik woon. Ik keek hem verward aan. "We gaan iets doen vandaag en wel nu." Zei hij met een neppe grijns op zijn gezicht. Ik werd er bang van. "Hoe bedo..hoe bedoel je? Ik zou gaan chillen met Ellis en ik moet werken...." Hij staarde voor een poosje naar me. Er brak een moment van stilte. Mijn hoofd was vastgeschroefd richting mijn voeten. Ik was te bang om hem recht in de ogen aan te kijken. Het voelde alsof ik alleen met hem in de zaak was. Hij schraapte zijn keel. "Het was geen vraag. Kom nu mee en praat tegen niemand. Ik weet meer over jou dan je denkt. Durf maar niet te ontsnappen." Zei hij dreigend. Hij liep de zaak uit.
M'n lichaam voelde verlamd, maar ik had de kans om te ontsnappen. Ik wist niet wat er zou gebeuren, maar ik moest zo snel mogelijk thuis komen. Mijn hart ging tekeer. Waar is de nooduitgang nou? Ik strompelde naar Jeannes. 'T voelde alsof mijn benen elk moment in pudding zouden kunnen veranderen. "Jeannes, waar is de nooduitgang?" Vroeg ik terwijl ik steeds achter me keek. Jeannes keek me verward aan. "Gaat het wel Madison? Je haren plakken op je voorhoofd, maar als het nodig is. De nooduitgang is daar rechts en je ziet er moe uit. Neem mijn auto maar." Jeannes is zo lief. Ze is een van mijn beste vriendinnen. Ik gaf haar mijn fietssleutels en ze gaf mij haar autosleutels. Ik strompelde naar de nooduitgang. Ik moest haasten... Ik probeerde te rennen, wat ook lukte.
Ik kwam buiten aan. Ik zag de auto van Jeannes staan. Ik probeerde zo snel mogelijk er naar toe te lopen totdat....
"Waar denk je dat je naar toe gaat?" Zei een bekende stem.Heey! Ik ben het weer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Er komt vanavond nog een deel! Stem en reageer xoxo
JE LEEST
My BadBoy or Stalker? @ImaDonutFreakk
RomanceHoi! Ik ben Madison Crumble. Ik probeerde zelfmoord te plegen, maar werd dus tegengehouden. De jongen die me redde was Maxwell. Ik wist vrij weinig over hem, maar ik wist wel dat ik hem leuk vond. Hij was net een badboy. Hij hielp me in een zware pe...