Chapter 7 ~ Why am I kidnapped AGAIN?

82 4 1
                                    

Ik werd wakker op een bed. HOE KOM IK HIER?! Ik herinner me helemaal niets van vanochtend.  Ik kneep mijn ogen in spleetjes en keek rond.  Het was rommelig. Ik was in zeker in een jongenskamer. Aan de deur hing er een schattig wit jurkje. Ik probeerde rechtop te gaan zitten, maar er ging een pijnscheut door mijn lichaam. "Waarom heb ik zoveel pijn?" Ik taste mijn lichaam. "Au!" Er was een wond achter op mijn rug. Ik kreunde van de pijn. "Ik moet hier weg." Mompelde ik. Ik stond op geforceerd op en zocht naar mijn telefoon. Ik grabbelde in mijn jaszak. "Waar is mijn telefoon?! Ik weet zeker dat ik 't nog in mijn jaszak had. Mijn hoofd ging alle kanten op. Ik liep rondjes door de kamer, totdat ik de telefoon naast me op het bed zag. Ik greep de telefoon en liep de kamer uit. 

Het enigste wat ik kon zien in de hal was een trap en een paar deuren. Ik liep voorzichtig de trap af. Ik wou zo snel mogelijk stiekem uit het huis glippen, maar jammer genoeg zou dat niet meer lukken, want voor dat ik überhaupt van de trap was zag ik een lichaam op de bank zitten. "Wie was dat?" Ik probeerde toch weg te glippen, maar het persoon had me al gezien. "Waar denk je dat je naar toegaat? Zei een bekende stem. Ik keerde me om. "MAXWELL?!" Schreeuwde en nam een paar stappen naar achter. "Hey schatje. Vond je de jurk niet mooi in de kamer?" Zei hij  met een fake glimlach en stond op van de bank. Mijn hart begon heftig te bonken. "Waarom ben ik hier ALWEER?"  Vroeg ik. Hij glimlachte waardoor je zijn stralend witte tanden kon zien. "Je bent mijn date. Ik heb een familiefeest en mijn nicht gaat trouwen en ik heb mijn moeder verteld dat ik een vriendin heb. Daarvoor heb ik jouw dus nodig." Ik keek hem verward aan. "Je weet helemaal niks over mij! En ik niks over jou en ik ga zeker niet met jou naar een familiefeest!" Zei ik met mijn armen op mijn heupen. Hij kwam een paar stappen dichterbij. "Ik weet veel meer over jou dan je denkt. Je lievelingskleuren zijn paars en groen, je houdt van macaroni en je wilt een hond adopteren.  Als e probeert te ontsnappen word je gestraft." Zei hij bedreigend. Ik keek hem verbaasd aan. Hij had alles goed."En ga nu die jurk aandoen, zet wat make-up op en kom naar beneden. De make-up is in de badkamer." Ik luisterde en liep naar boven. Wat zou de straf zijn? Ik was niet in de mood om te gaan douchen dus ben ik rechtstreeks naar de jongenskamer gegaan om de jurk mee te nemen naar de badkamer. Ik greep de jurk uit de kamer en liep naar de badkamer en deed de deur op slot. Ik deed de kraan open en waste mijn gezicht. Hoe ben ik in deze drama belandt en hoe weet hij alles over mij?"  

                                                                                       ~~~

HeeyHeey! Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden. Om 17:15 komt het nieuwe hoofdstuk. Zouden jullie ook kunnen reageren wat jullie niet zo leuk vinden en met wat voor cliffhangers ik kan komen. Willen jullie dat ik ooit extra personen erbij voeg?

xoxo Me

My BadBoy or Stalker?   @ImaDonutFreakkWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu