Bab 16

9.3K 11 1
                                    




Hampir 3 hari sudah Azam tidak sedarkan diri setelah dimasukkan ke dalam ICU. Keadaannya pula tidak menentu, kadang stabil dan kadang kritikal. Pengawasan rapi turut dibuat 24 jam sehari. Kes ini menjadi viral dek kerana kecederaan teruk yang dialami Azam. Seperti biasa, netizen menjadi hakim dan juri ke medan twitter, facebook dan sebagai. Masing-masing megah berhujah mengenai teori masing-masing. Ada yang menuduh Azam main kayu tiga, hutang ah long, kongsi gelap dan macam-macam.

"Pn. Zara, berdasarkan kecederaan yang dialami En. Azam, kami klasifikasikan kes ini sebagai kes cubaan bunuh. Menurut jiran Pn, dia terdengar bunyi pergelutan dan jeritan suami Pn. dalam dua masa yang berbeza. Mungkin..."

"Suami saya kena pukul 2 kali? Dalam masa satu malam? Oleh 2 geng yang berbeza?"

"Hmm...ye Pn. Setakat itu kesimpulan kami mengenai kes ini. Kami juga sedang mengumpul maklumat dari pihak jiran-jiran dan rakaman CCTV di kondominium Pn."

Zara menekup mukanya, sedih. Hatinya galau mengenangkan keadaan Azam yang sadis sekali diperlaku sebegitu. Kejam! Itu sahaja yang mampu diungkapkan Zara di lubuk hatinya. Kandungan dalam perutnya diusap lembut, mengharapkan semua berakhir sempurna. Dia inginkan Azam pulih untuk anak mereka, untuk hubungan mereka. Dia menangis.

***

Maya terjaga, menggeliat untuk merenggangkan seluruh urat-urat badannya. Dia lihat ke kanan, seorang lelaki Latin sasa lena disebelah. Batangnya 7 inci, uncut, bertenaga dan ganas. Habis puting teteknya lebam dan kemerahan kerana digigit, disedut, etc oleh Latino yang dikenali sebagai Jacob ni. Di kiri pula, seorang lelaki berkulit hitam manis dengan nama Marco juga lena. Orang sederhana tinggi, lemah lembut dan gentleman. Best! Double penetration, 3 round, lencun. Maya tergelak sendiri. Hmm...hampir 6 bulan dia menahan diri dari bersenggama dengan mana-mana lelaki. Tapi kerana asyik memikirkan Azam yang selalu merangsang syahwatnya dia, tergoda juga. "Ah! Ini semua sebab mabuk, kalau tak dia layan sendiri je porno. Masturbate je sesorang diri, puas jugak." Bentak hatinya.

Maya bangkit dari katil, sampai berbogel dia menuju ke cermin, melihat setiap inci tubuh badannya yang montok dan menawan itu. Kalah KimK ataupun Fazura!. Dia merengus perlahan melihat kesan lebam di teteknya. "Babi punya jantan, bagi love bite pulak. Kimak betul!!!". Maya segera mengambil tuala di tepi katil dan ke bilik air untuk mandi wajib, menyental segala bau-bau masam arak dan sisa-sisa mani yang melekat di celah kangkangnya dan dimulutnya. Sebentar lagi dia perlu ke hospital untuk memarakkan lagi api drama berbayar dalam keluarga Azam dan Zara. Hahaha.

***

"Pn. Zara, menurut laporan toksik yang kami perolehi suami Pn. berkemungkinan disuntik dengan sejenis dadah. Malah kami turut menemui beberapa kesan suntikan di leher, lengan dan bawah pusat. Kesan torehan kasar dibahagian buah pinggang buat masa sekarang boleh dirawat dengan penjagaan rapi. Keadaan organ dalaman lain turut dikesan mengalami kerosakan seperti hati yang pecah dan paru-paru mengandungi cecair lebihan. Rusuk kanan pula patah manakala belakang kepala pula bengkak."

Begitulah penerangan yang dikhabarkan kepada Zara petang semalam. Matanya bengkak kerana tak tertanggung menahan perit sakitnya Azam diperlakukan. Kejam! Sungguh kejam dan tidak berperikemanusian. Mukanya sembab. Perutnya digosok lembut, hampir 3 bulan sudah kandungannya.

"Abang, bangun la. Zara nak mitak maaf dengan abang. Zara dah biadap dengan abang." Itulah ungkapan saat melawat merenung ke arah Azam saban hari. Apa yang tiada, dikenangkan. Apa yang ada di depan mata disiakan. Lumrah hidup.

Sham menemui Zara pagi itu. Dia masih berusaha memujuk Zara agar melupakan Azam. Malah masih berpura-pura kesian melihat keadaan Azam. Namun sebaliknya hati hitamnya berbisik. "Celaka mamat
ni, panjang umur kau. Takde, tunggu aku sapu bini kau dulu. Lepastu aku setelkan kau pulak."

***

Maya berpakaian jururawat, nampak seperti jururawat yang lain. Lengkap beruniform, bersanggul dan tersenyum leret. Namun hanya satu bilik sahaja yang dilawati setiap hari.

"Hai Azam, mukanya you nampak kusam dan pucat. Hmm...sorrylah I kasar sikit dengan you haritu. I nak main dengan you tapi you tolak ajakan I. I geram, gersang tengok you. Hmm..." Ucap Maya sambil meramas-ramas paha dan lengan Azam.

Maya mula mencium lengan, muka dan bibir pucat Azam. Dia meramas-ramas dadanya yang ranum macam mangga harum manis sambil mendesah keghairahan. "Ahh urmm..." Azam digomol sepuasnya. Leher Azam pula dijilat dihidu sehingga berbekas kemerahan. Imaginasi Maya semakin nakal, kangkangnya mula kebasahan.

"Apa kau buat tu???"

Maya tersentak.

SuamiWhere stories live. Discover now