part two

2.7K 152 2
                                    

V minulém díle jste četli:

''Vanilkové lattee, já vím'', řekla jsem se smíchem. 

''A Mel perníkové lattee'', řekl Andy. Lissa ho bouchla do ramene. 

''Neříkej mi tak!'', řekla a on jen převráitl oči. 

''Koukej Mel, tam je volný stůl'', ukázal Andy s úsměvem. 

''Jestli ti to bude trvat dlouho a já s ním budu u stolu sama, zabiju ho'', zašeptala mi Lissa a já se jen zasmála. Stoupla jsem si k pokladně.

''Máte vybráno?'', zeptala se s úsměvem obsluha. 

''Ano, jedno perníkové lattee, jedno vanilkové lattee a jedno jahodové frappuccino'', řekla jsem. Kývla. Po chvilce mi latteečka pro Andyho a Lissu dala a řekla, že na moje frappuccino si musím ještě chvilku počkat. A tak jsem latteečka odnesla ke stolu a vrátila se zpátky k pokladně. 

''Tady to je'', řekla a podala mi kelíkem. Poděkovala jsem a dala jí peníze. 

''Hezký den'', řekla a usmála se. Kývla jsem a úsměv oplatila. Když jsem už skoro byla u našeho stolu, někdo do mě žduchnul a já na sebe vylila moje frappuccino. 

''Au'', vypípla jsem. Horké kafé vážně pálí.

''Oh, moc mě to mrzí'', řekl neznámý kluk. Měl na sobě džíny a bílé tričko. Vlasy měl rozcuchané a dokonalé oči. Normálně bych se asi zlobila, ale na tohohle dokonalouše to snad ani nešlo. Usmála jsem se. 

''To je dobrý'', řekla jsem. 

''To neumíš dávat pozor?'', zakřičel na něj Andy. Ach Andy, vždycky udělá z komára velbouda. 

''Andy, řekla jsem že je to dobrý'', řekla jsem a probodla ho pohledem. Vzdychl si  a napil se kávi. 

''Vážně se omlouvám. Pojď, koupim ti druhou kávu'', řekl neznámý kluk. Má vážně krásný úsměv. 

''Ne, to je dobrý'', řekla jsem a usmála se. Ale on to ignoroval a už mě táhl k pokladně. 

''Jahodové frappuccino že?'', zeptal se mě. Kývla jsem. 

''Jedno jahodové frappuccino prosím'', řekl obsluze. Řekla, ať chvíli počkáme. 

''Já jsem Louis'', řekl neznám-Louis. 

''Já jsem Maggie'', řekla jsem a usmála se. 

''Maggie. Krásný jméno'', řekl. 

''Děkuju'', řekla jsem a hodila si pramínek vlasů, co jsem měla na tváři, za ucho. 

''A ten rapl je můj brácha, Andy'', řekla jsem a Louis se zasmál. 

''Je takový pořád?'', zeptal se. Kývla jsem. 

''Když jsem se stěhovala od rodičů, těšila jsem se, že budu mít klid od máminých řečí typu kam jdeš, kdy přijdeš. No, Andy je, řekla bych, ještě horší'', řekla jsem se smíchem. 

''Tak to ti nezávidím'', řekl a taky se zasmál. Slečna za pokladnou mi podala kávu a Loui to zaplatil. 

''Děkuju'', řekla jsem mu. 

''Nemáš zač. Káva je lepší v sobě, než na sobě'', řekl se smíchem. Po chvilce mi pípla sms.

''Podržíš mi kávu, prosím?'', zeptala jsem se.

''Jasně'', řekl s úsměvem a natáhl ruku. Dala jsem mu do ní kelímek a vytáhla jsem mobil z kabelky. Všimla jsem si, že Loui něco vytahoval z kapsy. Ale nějak jsem se tomu nevěnovala. Sms od Andyho. Proč mi sakra píše? 

Hodláš s ním flirtovat dál, nebo přijdeš zpátky za náma?

Otočila jsem se ke stolu, kde seděli, a hodila po něm vražedný pohled. Pak jsem se otočila zpátky k Louisovi. 

''Už budu muset jít'', řekl. Ach, škoda. 

''Dobře'', řekla jsem a vzala si od něj moje kafé. 

''Tak ahoj Maggie'', řekl a ukázal gesto na pozdrav. 

''Ahoj Louisi'', řekla jsem s úsměvem. 

''Zavolej'', řekl a vyšel z kavárny ven. Počkat, zavolej? Nemám jeho číslo. Sakra, měla jsem si říct o číslo. Jak jsem na tohle mohla zapomenout? Nejradši bych si dala facku, ale asi by to vypadalo blbě. Šla jsem si zpátky sednout za Lissou a Andym. 

''No konečně'', řekl Andy. Šťouchla jsem ho do ramene. 

''Kdo to byl?'', zeptala se Lissa. 

''Louis'', odpověděla jsem. Podívala se na mě a čekala, že budu pokračovat. 

''No, to je všechno co vím'', řekla jsem zklesle a Andy se zasmál. Znovu jsem ho bouchla do ramene, tentokrát silněji. Vím jen to, že se jmenuje Louis. A že je dokonalý no. 

''Co to máš na tom kelímku napsané?'', zeptal se Andy. 

''Co, kde?'', nechápala jsem. 

''Tady'', řekl a otočil na mě můj kelímek. Číslo? To musí být Louisovo číslo! Napsal ho tam, když jsem se dívala do mobilu na zprávu. Začala jsem se usmívat jako měsíček. 

''Hej, Magg, jsi v pohodě?'', zeptal se mě Andy. Otřepala jsem se. 

''Jojo, jasně'', řekla jsem a napila se. Dál jsme seděli asi hodinu a povídali. Kelímek od kávy jsem si hodila do kabelky a šli jsme domů. 

''Zítra ráno se jdu podívat na fotbal, bude hrát Charlie'', řekla Lissa. Charlie je její přítel, se kterým bydlí. 

''Nechcete jít se mnou?'', zeptala se. Podívala jsem se na Andyho a on kývl, jakože nic nemá v plánu. 

''Jo, půjdeme'', řekla jsem. 

''Dobře. Večer k vám skočím a domluvíme se'', řekla Lissa.

''Tak dobře'', řekl Andy. Nevím proč to říká zrovna on, když za půl hodiny jde do práce a přijde až v 10. Šli jsme dál a povídali si. Na chodbě v paneláku jsme se rozloučili a šli jsme do bytů. Vyzula jsem si boty a šla do pokoje. Hodila jsem tašku na postel, vzala si notebook, lehla si na postel a najela na internet. 

''Já jdu, ahoj'', zavolal na mě Andy. 

''Užij si to v práci, ahoj'', zavolala jsem na něj. Slyšela jsem nějaké nadávky. Nojo, nechtěla bych chodit každý den do práce. 

Po asi hodině jsem si řekla, že si pustím film. Dlouho jsem se nedívala na Twiling ságu. A tak jsem si to pustila, od začátku, od Stmívání. Po Zatmění jsem dostala hlad a tak jsem šla do kuchyně. Udělala jsem si sendvič, šla zpátky do pokoje a pustila si Rozbřesk, první část. 

Girlfriend Or Whore?Kde žijí příběhy. Začni objevovat