V minulém díle jste četli:
''Magg?'', oslovila mě Danielle. Zatřásla jsem hlavou.
''Jsi v pohodě?'', zeptala se mě.
''Jo.. ehm.. promiň, zamyslela jsem se'', omluvila jsem se. Usmála se.
''To je v pohodě. Za 10 minut to začíná'', řekla.
Místnost se pomalu začala plnit. Pár lidí přišlo k nám a chtělo se s náma vyfotit. Jestě jsem si na tohle moc nezvykla, na to, že se mnou chtějí lidi fotku. Pořád mi to připadá divné.
''2 minuty'', ozvalo se. Všichni si začali sedat na svá místa.
''Za minutu jedeme živě'', ozvalo se po minutě. Potom se už zhasli světla a rozsvítilo se na ''jevišti''.
''Dobrý den dámy a pánové!'', zavolal jeden chlap.
''Dobrý den, jsme rádi že jste tady, buď už s námi ve studiu, nebo u televizních obrazovek'', řekl druhý.
''Já jsem Mike a tohle je Johny. A dnes tu nebudeme sami'', řekl Mike.
''To se ti rýmovalo'', řekl Johny se smíchem.
''Už za malý okamžik přijde nejznáměnší boyband na světe'', řekl Mike.
''Přivítejte One Direction'', zakřičel Johny a všichni začali tleskat. Na schodech se objevili kluci a šli směrem za moderátory.
''Vítám vás tady kluci'', řekl Mike. Všichni si s něma potřásli rukama a potom si sedli na sedačku. Liam musel sedět na opěradle, protože nebylo místo. Musela jsem se tomu zasmát. Všimla jsem si, jak se Loui kouká do pubilka, asi mě hledá. Když se naše oči potkali, usmál se. Zamávala jsem na něj.
''Máte za sebou vystoupení v Madison Square Garden, nejznámější hale na světě!'', řekl Johny.
''Jaký máte pocit ze včerejšího vystoupení?'', zeptal se Mike.
''Bylo to aspolutně neuvěřitelné'', řekl Niall.
''Tolik lidí, ta skvělá atmosféra'', dodal Zayn.
''Byly jsme vynervovaní, protože jsme před tolika lidmi ještě nehráli, ještě k tomu nám manažer oznámil, že se na nás přišlo podívat pár skvělých osobností, například Katy Perry, která za námi přišla i do zákulisí. Ale celý koncert byl úžasní, fanoušci byly skvělí a my jim za ten koncert děkujeme'', řekl Liam a lidi v místnosti začali tleskat a křičet. Usmála jsem se.
''A teď pojďme trošku do soukromí, kdo z vás je nezadaný?'', zeptal se Johny. Niall a Harry se přihlásili. Loui mi říkal, že Zayn chodí se zpěvačkou ze skupiny Little Mix, s Perrie. Tu skupinu zbožňuju, těším se, až budu moc Perrie poznat.
''Louisi ty máš novou přítelkyni že ano?'', řekl Mike Louisovi.
''Ano'', řekl Loui a usmál se.
''A jak vám to klape?'', zeptal se Mike.
''Skvěle, Maggie je skvělá'', řekl Loui. Usmála jsem se. Danielle do mě ramenem šťouchla a já se zasmála.
''Jsou vaše přítelkyně tady?'', zeptal se Johny a podíval se do publika.
''Maggie a Danielle ano'', řekl Liam.
''Slečny, nevím kde sedíte, ale mohli byste přjít na podium?'', řekl se smíchem Mike. Podívala jsem se na Danielle. Tak trochu jsem s tím počítala, protože Dani mi říkala, že v minulé show taky šla na podium za klukama.
''Jdem'', řekl Danielle a stoupla si. Stoupla jsem si taky a upravila si oblečení. Lidi začali tleskat a já se usmála.
''Aa, tady jste'', řekl Mike. Šli jsme kolem lidí v naší řadě a po schodech dolů na podium. Mike a Johny nám podali ruce a dali nám pusu na líčko. Přešli jsme ke klukům a Louis se Zaynem nám uvolnili místo, přešli za sedačku a opřeli se o ni. Sedli jsme si teda vedle Harryho a Nialla.
''Takže tohle jsou 2 ze 3 Direction holek?'', zeptal se Johny. Zasmála jsem se. Direction holky. Zní to vtipně.
''Ano'', řekl Liam hrdě. Podívala jsem se na něj a usmála se.
''Jak se vám kluci jako zpěváci líbí? Byly jste na včerejším koncertě?'', zeptal se Johny.
''Mně'', řekli jsme s Danielle rázoveň a zasmáli se tomu.
''Začni'', řekla mi Danielle.
''No, včera to byl můj první koncert kluků a vážně se mi jejich hudba líbí, myslím, že zpívají přesně to, co chtějí holky slyšet, proto po nich tolik šílí'', řekla jsem a nějaké holky v hledišti zakřičeli. Zasmála jsem se.
''Pro mě to teda nebyl první koncert kluků, na kterém jsem byla. Kluci jsou moje oblíbená skupina. Miluju jejich muziku. A než jsem začala chodit s Liamem, byla jsem Directionerka, která jsem samozřejmě doteď'', řekla Danielle s úsměvem.
''To je hezký'', řekl Johny a sladce se usmál. Zasmáli jsme se.
''Kluci, chystáte nové album, že ano?'', zeptal se Mike.
''Ano, jak už jsme psali na internet, má název Midnight Memories'', řekl Harry
''A kdy ho můžeme očekávat?'', zeptal se Johny.
''To zatím nevíme, jsme asi v polovině, ale budeme se snažit ho co nejdříve donahrávat'', řekl Niall.
''Už se moc těšíme na naše stadionové turné v roce 2014'', řekl Zayn.
''Už mám koupený lístek'', řekl Mike.
''Oh já taky'', řekl Johny.
''Půjdeme spolu?'', zeptal se Mike nadšeně.
''Ano'', řekl Johny a zatvářil se dojemně. Potom si stoupl.
''Pojď na mou hruď, bratře'', řekl a Mike si stoupl a obejmul ho. Celá místnost se smála, včetně nás.
''Za okamžik jsme zpátky a kluci vystoupí s jejich prvním hitem z nové desky, zůstaňtě s námi'', řekl Johny a jakože si utřel slzy.
''Aaaa, pauza'', ozvalo se. Kluci i moderátoři se začali zvedat.
''Poslechneme si písničku a půjdeme za váma do zákulisí'', řekla Danielle Liamovi. Loui ke mě přišel a věnoval mi malý něžný polibek.
''Zatím pa'', řekl s úsměvem. S Danielle jsme se vrátili zpátky na svá místa.
''Začínáme za tři, dva, jedna'', ozvalo se v místnosti a vypla se světla v hledišti.
''Vítejte zpátky, kluci už jsou nachystaní, zazpívají vám jejich první hit z nové desky'', řekl Johny.
''Make some nose!!'', zakřičel Mike a já se musela zasmát. /Nechtěla jsem to psát česky, anglicky to zní líp:D/
Začal hrát začátek Best Song Ever a Harry začla zpívat. Všimla jsem si, jak Johny a Mike tancují. Oni jsou vážně blbci.
Po písničce jsme šli za kluky do zákulisí a jeli zpátky do hotelu.
ČTEŠ
Girlfriend Or Whore?
FanfictionCo když úplně normální dívka potká kluka z nejslavnějšího boybandu na světě, avšak si bude myslet, že je to jen obyčejný kluk? Zjistí, kdo je doopravdy zač? Dovolí mu, aby byl součástí jejího života? Nebude se bát, že jí ublíží, jako její bývalý pří...