buna tuturor, din nou. probabil ca vin iar cu o dezamagire, insa chiar sunt foarte determinata sa pun punct aici. mi s-a spus ca ar fi mult mai bine daca as continua si as posta la 1-2 luni, dar eu n-am mai scris nimic din august...
si au fost 2-3 persoane care s-au oferit fie sa ma ajute, fie sa imi continue munca, insa pur si simplu nu m-as simti impacata cu mine insumi.asa ca celor care nu vor sa afle planurile pe care le aveam cu cartea mea, fie ca nu le convine ca o inchei, fie ca vor sa continue sa isi imagineze posibilele evenimente, le sugerez sa se opreasca din citit aici, nu inainte de a multumi pentru o ultima data pentru absolut tot.
iar voi, restul, iata ce urma sa se intample:
cum multi probabil se asteptau, trupa din care va face perrie parte, little mix, va castiga x factor. in trupa se afla inca 3 fete: jessica nelson, mai mult cunoscuta ca jesy, leigh-anne pinnock si jade thirlwall. fetele ajung cu usurinta pe val cand isi lanseaza primul single si primul album, fiind extrem de apreciate.
intre timp, in micul univers al celor din one direction, lui eleanor si lou le merge bine. danielle se satura de intalnirile ei cu liam stricate de zayn cel care sufera necontenit in dragoste, si poarta o discutie cu el din care afla ca el isi doreste o persoana care sa fie obisnuit cu reflectoarele, dar nu obsedat de atentie, cu o inima buna si isteata. asa ca dany isi aduce brusc aminte de un pariu facut cu ceva vreme in urma, si astfel perrie si zayn se cunosc, ajungand impreuna. o noapte intr-un club exclusivist din londra ii uneste si pe jade si—oarecum previzibil—harry.
cele 2 cupluri se decid sa isi pastreze relatiile foarte private, folosind ca pretexte de iesit impreuna in localuri sau in public prietenii comuni precum eleanor si danielle. perrie si harry inca se comporta ca 2 straini, un lucru destul de greu datorat faptului ca fac parte din acelasi grup de prieteni. chiar daca de-a lungul timpului au fost cateva episoade stanjenitoare. nimeni nu le stie secretul inca, cu exceptia celor 2 prietene din copilarie.
faptul ca relatiile sunt private ajunge sa devina un lucru nu prea bun atunci cand compania care se ocupa de management-ul celor 2 trupe le face o propunere neasteptata celor 2 frati: sa fie impreuna, un PR stunt desigur. cand restul prietenilor lor afla, se opun vehement cu totii. insa nu pot schimba nimic, avand carierele amenintate daca nu se supun dorintei companiei, asa ca herrie devine rapid un cuplu extrem de apreciat de toti adolescentii din lume. imaginati-va cat de ciudat este sa fii nevoita sa iti saruti fratele si sa pretinzi ca esti indragostita de el cand pana de curand, nici nu ii adresai 2 cuvinte.
relatiile dintre zayn si perrie si jade si harry devin instabile, intervenind gelozia si frustrarea legata de faptul ca sentimentele lor trebuie sa stea ascunse.
o noapte intr-un club din los angeles zdruncina lumea mondena. grupul de prieteni iese cu gandul de a se distra, insa bautura in exces, presiunea si toate emotiile acumulate il fac pe zayn sa sara pe perrie, nepasandu-i de cariera, contract sau de faptul ca oamenii din jur faceau poze, generand un scandal de proportii.
dupa multe negocieri si discutii aprinse, adevarul este lasat la iveala si totul ajunge pe o linie de plutire.
pana cand, intr-o zi, zayn si jade gasesc certificatul de nastere al lui perrie. la inceput se gandesc ca este doar o coincidenta, insa cand pe certificatul lui harry jade vede aceeasi parinti si acelasi spital, incep sa isi puna intrebari si sunt hotarati sa afle adevarul.
am uitat sa mentionez ca management-ul a creat o intreaga 'familie' pentru harry si o intreaga poveste de viata total diferita de situatia lui familiala reala?
cateva balbaieli si lucruri care, puse cap la cap, nu au sens ii conving pe cei doi ca este ceva dubios la mijloc. si intr-o zi, ascultand pe furis o conversatie, jade si zayn afla adevarul.
apare bineinteles o cearta monstru din care ies sifonate si eleanor si danielle pentru ca au ascuns un asemenea lucru. aflati in aceasta situatie, perrie si harry se hotarasc sa ingroape securea si sa o ia de la capat. fac publica povestea lor de viata si se revanseaza fata de persoanele iubite.
si, stiu ca este cliseic, toti au parte de 'happily ever after'-ul visat si meritat.PLOT TWIST DUBIOS: JESY RAMANE GRAVIDA CU HARRY SI NIALL SE SINUCIDE CA O IUBEA PE JESY. okay am o minte tampita ignorati.
aici se incheie aventura mea cu aceasta lucrare. nu mai incep sa multumesc, n-are rost.
bucurati-va de clipele pe acest pamant, cu cei dragi, apreciati ce aveti, fiti optimisti si mancati sanatos!!! va iubesc
CITEȘTI
Why did you forget me?
Fanfiction✖primele capitole necesita editare✖ Perrie. Pare un nume obisnuit, asa-i? Nu m-ati lasat sa termin. Perrie Styles. Va suna cunoscut? Da, asa este, este sora faimosului membru al faimoasei trupe One Direction, Harry Styles. Dar oare de ce nu e si ea...