-Si primul concurent care trece in etapa urmatoare este...One Direction!
In acel moment, nu am putut sa imi stapanesc emotiile si am sarit in bratele lui Eleanor, aproape daramand-o. Tipam de bucurie si la fel facea si El.
Dupa ce m-am calmat putin, am intors privirea spre scena, vazandu-i pe toti baietii sarind in sus si bucurandu-se de faptul ca nu si-au incheiat drumul in aceasta competitie. Insa, pe fata lui Harry se citea o usoara urma de tristete. Probabil din vina mea...dar si eu am suferit. Si eu am plans, stiti cum e ca persoana pe care o credeai cea mai apropiata si cea mai de incredere, sa iti spuna astfel de cuvinte. Inca imi aduc aminte ce m-a ranit cel mai tare. Inca de cand erai mica, aveai stofa de curva.
O mica durere in piept si-a facut aparitia atunci cand m-am gandit la evenimentele de la inceputul verii.
Suntem deja pe la mijlocul lunii septembrie. A fost cea mai rapida vacanta de vara din viata mea. Poate, pentru ca am tot trait o drama continua. Iar acum, sunt in ultimul an. Am scapat de Julie, bobocii ma trateaza cu respect...e totul perfect. Plus ca am facut 18 ani. Dar asta s-a intamplat de mult, in vara. Ce aiurita sunt, nu am zis nimic despre asta.
Flashback
-Perrie, esti gata scumpo?
-Da, stai putin
Dupa ce imi aranjez putin buclele, decid sa cobor.
-Scumpo, arati minunat.exclama mama.
-Multumesc!
-Daca se atinge vreun baiat de tine in club, ii spui ca taica-tu are cunostinte la inchisoare, ok?
-Ok, ok.spun chicotind
-Dar va avea grija Harry de ea. Nu-i asa, scumpule?tipa mama ultima fraza spre Harry care cobora scarile.
-Da mama. Cand vine Eleanor?
-Ar trebui sa apara.raspund privind in gol.
Cred ca a fost cea mai stanjenitoare senzatie posibila. Adica sa fi certat cu fratele tau, dar sa fi nevoit sa ii vorbesti pe perioada unei intregi zile pentru a nu da de banuit.
Harry deja nu mai incearca sa ma faca sa il iert...deja a inteles ca un "imi pare rau" nu ajunge. Iar eu ma simt mai vinovata ca oricand. Nu am fost la auditii, iar in cateva zile urmeaza Bootcamp-ul.
-La multi cu sanaatate, sa va dea Domnul tot ce doriti!apare Eleanor pe aleea din fata casei mele, cantand.
-El, esti deja beata?
-Se pune daca am luat putina vodka inainte sa vin aici?
-Da, se pune. Ai noroc ca nu ai mai apucat sa intri in casa, ca te omorau ai mei.
-Unde e Dany?vorbeste si Harry
-Ea vine direct la club. Are masina, ce sa zic.
-Stiu cum e...acum am 18, carnet luat, imi mai trebuie o masina.
-Sa nu uiti sa ii bati apropouri mamei tale.
-Nu uit, stai tu calma. Si acum, sa inceapa distractia.
-Am uitat sa te intreb...cine mai vine?
-Pai, doar odata face Perrie Styles 18 ani...deci toata scoala.
-Oh da scumpete. Eleanor o sa aibe parte de distractiee.canta El
-Da, dar Eleanor n-o sa puna gura pe bauturaa.cant la randul meu
-Esti rea. Foarte rea.
-Urcati odata in masina?tipa Harry si claxoneaza
-Ok.raspundem amandoua imbufante
CITEȘTI
Why did you forget me?
Fanfic✖primele capitole necesita editare✖ Perrie. Pare un nume obisnuit, asa-i? Nu m-ati lasat sa termin. Perrie Styles. Va suna cunoscut? Da, asa este, este sora faimosului membru al faimoasei trupe One Direction, Harry Styles. Dar oare de ce nu e si ea...