Josh szìvèt egyszerre jàrta àt a bànat ès a düh keserű együttes ereje.Bànatos volt amiatt,hogy nem ő van ott az az ismeretlen làny helyett,valamint kissè dühös,azèrt,mert Tyler semmibe vette azt a rengeteg együtt töltött èvet VELE.
Ő mindig kèszen àllt arra,hogy meghallgassa,vìgasztalja vagy esetleg tàmogassa valamiben Ty-t,de ùgy làtszik,hogy a kinti esemènyek alapjàn nem igazàn èrdekelte ez most a fiùt.
Josh tanàcstalanùl bàmùlt kifele az abalakon. Nem tudta,hogy most mi tèvő legyen,vagy,hogy èppen mit kène most csinàlnia.
Vègűl csak arra az egyszerű elhatàrozàsra jutott,hogy fogja magàt ès kidöl a kènyelmes àgyra.
Kèsz csoda,hogy erre mèg volt egyàltalàn szegènynek ereje.Mèlyen befèszkelte magàt takaròk ès pàrnàk sokasàga közè,majd azt tette,amire legtöbb embernek ilyenkor szüksège van: sìrni tovàbb.
Percekig csak zokogott az előtte levő pàrnàba nyomva a fejèt,egèszen addig,amìg ùgy èrezte,hogy màr nem kèpes többet sìrni.
Nyöszörögve kelt fel az àgybòl ès indult el a fürdő irànyàba,hogy egy kicsit felfrissìthesse magàt,mire Tyler visszajön lentről.
Mikor a fürdőben talàlhatò tükörkèpèvel nèzett farkas szemet,közben valamire ràjött magàval kapcsolatban.
Mègpedig arra,hogy az egykoron èletkedvvel ès vidàmsàggal megtelt fiùnak hült helye volt.... helyette pedig egy kisìrt szemű,üveges tekintetű szomorù ès lelkileg összetört sràc köszönt vissza rà a tükörből...
YOU ARE READING
He Is The Tear In My Heart{Joshler}
FanfictionHa a világ nem fogad be,akkor befogad majd Tyler.....