A rossz dolgok mindik èppen a legjobbkor következnek be.
Legalàbb is Joshnàl ez ìgy törtènt meg a mai nap folyamàn.
Tyler egy pillanatra kilèpett szobàjànak ajtajàn,de mielőtt elhagyta volna a helysèget Josh lelkère kötötte,hogy ha ki meri dugni az orràt az ablakon,akkor hatalmas bűntetèsre szàmìthat az est olyamàn.
Ès josh màr nemegyszer tapasztalta meg,hogy milyen az amikor Tyler dühös rà.
De bûntetès ide vagy oda, a fiùt akkor is nagyon furdalta a kivàncsisàg,mèg akkoris ha Tyler megtiltotta neki,hogy kinèzzen az ablakon.
Ìgy hàt arra az elhatàrozàsra jutott,hogy inkàbb megnèzi,hogy mi is törtènhet odakint.
Először bàtortalanùl kèmlelt ki a tàvolba,aztàn mikor ùgy vèlte,hogy senki sem làtja meg,erőt vett magàn ès bàtran kinèzett az ablakon keresztűl a csodàlatos tàj irànyàba.
De nem sokàig tudott az elè tàrulò paronàmàban gyönyörködni,mert mègsem volt olyan nagyon csodàlatos.
Nem volt az egèsz szamàra összhangban.
Volt benne valami furcsa ès szokatlan Josh szàmàra.
Ez a valami pedig egy olyan jelenet volt,amitől azon nyomban könnyek szöktek Josh szemeibe.
Hatalmas könnycsepjei az arcàròl egèszen a pàrkànyig potyogtak megàllàs nèlkűl.
Ty valaki màssal csòkolòzott a hàzuk előtt....
YOU ARE READING
He Is The Tear In My Heart{Joshler}
FanfictionHa a világ nem fogad be,akkor befogad majd Tyler.....