Soha vègetnemèrő dolgok kezdődtek el azon az èjszakàn mikor ez a kèt fiù talàlkozott egymàssal.
Mondhatnàm,hogy baràtok lettek,de aval csak hazudnèk nektek egy nagyot....
Itt több volt,mint sima baràtsàg ennyit mondhatok.
Ès ennyiből gondolom màr mindenki tud következtetni.
Joshnak mèg csak fogalma sem volt arról,hogy ez a szàmàra ismeretlen fiú,akinek màr tudta a nevèt,milyen titokzatos is tud vele lenni.
Ez volt Tyler,aki mindent megtehetett àrtatlan kis vendègèvel,amit csak akart.
Ide pedig minden beletartozott.
Imàdta ahogyan könyörgött neki ès ahogyan önkètlenûl is odaadta magàt neki bàrmikor.
Ezt pedig napra pontosan màr vagy hat ève csinàlta vele.... igen màr az elejèn is....
Azòta nem engedte ki a lakàsa rejtekèből,nem engedte,hogy szòba àlljon senkivel sem,egyszòval teljesen kisajàtìtotta magànak a fiùt.
Ès hogy ez Josht zavarta-e?
Őszinte leszek..... egy àrva jelèt sem mutatta annak,hogy esetleg zavarja,hogy Tyler mindennap,hogy is mondjam.... megfekteti....
Olyan volt az egèsz,mintha nem is èrdekelnè a dolog,vagy volt olyan is mikor igenis èlvezte a helyzetet.
De nem csak ebbőll àlltak itt dolgok.
Az igazat megvalva voltak nekik igazàn romantikus pillanataik is.... mikor Josht a tenyerèn hordozva mondogatta neki,hogy mennyire is imàdja őt meg ilyenek.
Szòval egy ideig minden nagyon jòl működött.....
YOU ARE READING
He Is The Tear In My Heart{Joshler}
FanfictionHa a világ nem fogad be,akkor befogad majd Tyler.....