6. Bölüm: Büyük komutan TAURUS

15 1 0
                                    

Saat geç olmuştu askerlerin her biri bi tarafta uykularının en derinlerine dalmışlardı bizimkilerde oldukları yerde uyuklamaya başladılar danny'i rahat edebileceği bi köşeye götürdükten sonra geniusu kucağıma alıp askerlerden biraz uzaklaştırdım ve gözümün önünde olmasını sağladım.

Yaşadığımız kötü şeyleri umursamazcasına yüzünde çok tatlı bi ifade vardı üstünü babamın bana verdiği zırhımla kapattım alnından öpmek için uzandığımda hareket etmesiyle irkildim, ben napıyordum, inanın farkında değilim.

Genius: herkezin uyuduğumu sanması işime gelmişti sandie yanımda uyuya kalmıştı zırhının sıcaklığı bedenimi sarmış sanki beni bütün kötülüklerden arındırıyordu, ama kalkmak zorundaydım. Sessizce uzandığım yerden kalktım ve ağaçlardan birine çıkıp etrafa oradan bakmaya karar verdim gün doğmaya başlıyordu askerlerin silahları elinden düşmüyordu uyusalar bile, burada kimse beni göremezdi...

Tam uykuya dalacaktım ki askerlerden biri kalkıp uzaklaştı kamp yerinden onu takip etmeye başladım biraz ilerledikten sonra devasa bi yaratık üzerimize doğru geliyordu 2 ayaklı insan görünümündeki yaratığın kırmızı gözlerindeki öfkenin soğukluğunu uzakta olmama rağmen ensemde hissettim.

Fazla yaklaşamıyordum ama konuşulanları duymam gerekiyordu.

Asker: selamlar efendim Şuan yanımızda ve o olduğuna inanıyoruz

kılıcı yanında mıydı ?

Asker: evet yanında ve hiç yanından ayırmıyordu efendim, neden bu çocuk bu kadar değerli ve neden sürekli kılıcını soruyorsunuz affedin merak ediyorum ?

+ Çok büyük şeyleri merak ediyorsun evlat, zamanı geldiğinde öğreneceksin sana sadece bilmen gereken iki şey söyleyeceğim bundan sonra gücünüzü sadece onu korumak için kullanıcaksınız ve gerekirse bu uğurda öleceksiniz ama o yaşamalı.

Şimdilik beni bilmemeli ama sizle birlikte ilerliyor olucam ikinci olarak benden veya güçlerinizden kesinlikle kimseye bahsetmeyin !

Asker: Nasıl isterseniz büyük komutan TAURUS !!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sandie: KUTSAL KILIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin