3. Díl

204 12 0
                                    

Love or hate

3. Díl…….Můj táta seděl v křesle a na Naší sedačce sedělo těch 5 dementů, co mě otravovali na hřišti. „A-aahoj tati.“ Řekla jsem a civěla na ně. „Ahoj zlato“ řekl taťka a já se pořád koukala, jak když jsem přiletěla z Marsu. „Tati co tady dělají??“ zeptala jsem se. „Počkej, ty je znáš??“ zeptal se udiveně. „No, až na to, že mě nutili, abych šla na tu pohotovost a pak mě sledovali, tak ne. A měla bych?“ zeptala jsem se podezíravě. „No na to, že je nejslavnější skupina na světě, tak jo“ řekl taťka. „CO-COŽE??“ vykulila jsem oči a koukala na tátu s otevřenou pusou. „N-No tak já půjdu nahoru. Musím si dělat věci do školy. „Jo jen běž“ řekl táta a já vyběhla schody. Lehla jsem si na postel a přemýšlela. Nemohla jsem uvěřit tomu, že jsem „nadávala“ světovým hvězdám. No a co!!. Pak jsem si šla dělat úkoly. Byly 4h a já rozhodla, že se půjdu kouknout domů a pak ven. Vzala jsem si volné šortky, tílko a mikinu. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a na ně si dala bejsku. Do kapsy jsem si dala mobil a klíče, a do ruky vzala fotbalový míč. Otevřela jsem dveře. Dole bylo ticho. Sešla jsem pomalu ze schodů a koukla do obývacího pokoje. Pořád tam byly. Když mě ty kluci viděli, tak  nevím proč, ale všichni na mě koukali v otevřenou pusou. A já nechápala, „Ehmm… tati já jdu ven.“ Už jsem se blížila ke dveřím, ale najednou na mě zavolal táta. „Lex???“. „Ano??“ zastavila jsem se a koukla na něj. „Pojď sem na chvíli musím ti něco říct.“ Jo už jdu.“ Blížila jsem se k tátovi a sedla si na zem. „ Co potřebuješ??“……..

Love or HateKde žijí příběhy. Začni objevovat