16. Díl

170 20 2
                                    

„Jsem ráda, že jste přišli“ usmála se na nás všechny.

„Tohle je Merlin a támhle Lisa“ ukázala na dva úžasné delfíny na druhé straně bazénu.

„Budu je cvičit, tak se můžete koukat nebo jít se mnou do vody“ otočila se k nám.

„Já!“ vykřikla jsem.

„A já taky“ ozval se i Harry.

„No super, tak běžte támhle do kabin a převlečte se“ ukázala na dveře.

„Já půjdu taky!“ řekl. Louis.

Nechápavě jsem se na něj podívala, ale nic jsem neřekla. Nechápala jsem, proč musí jít taky, když jde Harry. Že by žárlil?? To těžko usmála jsem se pro sebe.

Olívie nám dala neopreny a každý si zašel do své kabinky. Rychle jsem ho na sebe nasoukala, což mi dalo docela zabrat (:D). Vyšla jsem z kabinky a hned jsem na sobě ucítila dva pohledy. Louisův a Harryho. Rozhodla jsem se to ignorovat a šla jsem k Olívii. Ta už seděla na kraji bazénu s nohami ponořenými do vody.

„Tak jste tu“ usmála se na mě a na přicházející kluky

.Harry si sedl hned vedle mě.

„Můžu ti dělat společnost?“ zeptal se mě.

„Ehm…jasně“ usmála jsem se na něj.

Vzhledem k tomu, že jsem se s Louisem nebavila, mi to nevadilo. Pořád mi vrtalo hlavou, co to udělal, o co se to pokusil. Vím, že se mnou chtěl už několikrát mluvit, ale já ho nenechala. Bála jsem se, co řekne nebo udělá.

„Tak jdeme“ zavolala na nás Olívie, která už byla v bazénu na schodkách. 

Šla jsem za ní a hned po mě i Harry s Louisem. Olívie delfíny přivolala a ti hned připluli. Olívie s Louisem hladili Lisu a ke mně a Harrymu plul Merlin.

„Je krásný, co?“ ucítila jsem Harryho dech na mém krku, protože stál za mnou, lehce jsem se zachvěla.

„Jo“ odpověděla jsem a pohladila jsem to úchvatné zvíře po hlavě. Harry se ke mně ještě více natiskl a pohladil Merlina také. Jednou rukou mi pomalu sjížděl rukou po boku. Nemůžu říct, že by se mi to nelíbilo.

„Tak teď si můžete zkusit plavat s nimi“ zvolala Olívie.

Předvedla nám, jak se máme držet ploutve, abychom zůstali nad hladinou a delfíni nás táhli. První chtěl jít Harry na Merlina a já na Lisu. Dala jsem pokyn a ona se rozjela. Bylo to vážně mega. Nakonec se šli převléknout všichni, takže jsme tam strávili docela dlouho.

„Už mám hlad“ zaskuhral Niall, když jsme se všichni převlékli.

„Tak zajdeme do Nando’s ne?“ zasmála jsem se na něj.

„Joooooo“ vykřikl a už mě tiskl v objetí.

Viděla jsem jen naštvaný pohled Harryho a Louise.

„Ehm..tak to by snad stačilo ne?“ řekl otráveně Harry.

Jen jsem po něm hodila pohled alá ‚aby ses neposral‘ a dál jsem se tomu nevěnovala.

Jeli jsme teda do Nando’s, kde jsme si objednali všechno možné jídlo. U stolu se taky rozhodlo, že si uděláme takový hrací den a půjdeme do aqvaparku. Nedokázala jsem si představit, jaké to bude jít tam s pěti telaty.

Jeli jsme domů, protože byla jedna hodina. Všichni se rozešli do pokojů a v půl druhé byl sraz dole. Začala jsem si dávat do tašky všechny potřebné věci, ale po chvíli někdo zaklepal.

„Můžu?“ zeptal se onen hlas, který jsem dobře znala, Harry.

„Ano?“ podívala jsem se na otevírající se dveře.

„Můžu s tebou na chvíli mluvit?“ zeptal se a v jeho hlase byla znát nejistota.

„Jasně“ usmála jsem se na něj.

„Víš, já chtěl bych se ti omluvit. Jak ses s Niallem objímala, prostě jsem asi žárlil“ oklopil zrak.

„Ne, to je dobrý“ usmála jsem se na něj a pohladila ho po ruce.

„Děkuju a jen jsem se chtěl zeptat, mohl bych ti dělat společnost v tom Aquaparku?“ zeptal se a podíval se mi do očí.

„No jasné, ale budu se věnovat i ostatním“ zasmála jsem se s ním.

„Tak dobře děkuju“ přišel ke mně a objal mě.

Bylo to příjemné objetí, ve které jsem se cítila v bezpečí.

„Tak já si jdu dobalit“ usmál se a pustil mě.

„Jo já taky“ zasmála jsem se. Potom odešel.

Zase jsem si začala balit, když v tom někdo opět zaklepal.

„Dále“ řekla jsem, aniž bych se podívala, kdo to je.

Balila jsem si dál, když jsem si uvědomila, kdo tam stojí.

„Co chceš!“ řekla jsem možná až moc hrubě.

„Lex, chci se ti omluvit. To co se stalo, mě moc mrzí a já nechci, abys na mě byla naštvaná a ignorovala mě“ podíval se mi do očí.

„Já…já“ došli mi slova.

Přišel ke mně a pevně mě objal.

„Mám tě rád“ zašeptal mi do vlasů.

„Já tebe taky“ usmála jsem se.

Bylo to jiné objetí, než u Harryho. Cítila jsem se v něm, tak krásně.

„Tak jdeme?“ zeptal se.

„Jo“ vzala jsem si tašku.

Scházeli jsme schody, když se ke mně přiřítil Harry. Začal mě objímat, drbat na hlavě.

„Jsi v pohodě?“ ptali se ostatní.

„Co jsi s ním udělala? Před chvíli byl úplně jiný“ házeli na mě nechápavé pohledy.

„Co já? Jen jsem řekla, že se na něj nezlobím“ pokrčila jsem rameny.

„Harry, už padej“ zaječela jsem a strčila do něj, tak, že se zarazil o zeď.

Začala jsem se smát, když jsem viděla jeho nechápavý pohled.

„Tak jdeme“ řekl Louis, dal mi ruku na záda a vedl mě k autu.

Sedla jsem si vedle Harryho a z druhé strany si přisedl Louis. Potom jsme se začali bavit a rozjeli se směrem k Aquaparku…

Tak máte tu další díl. Já vím jsem děsná, ale prostě už mě nic nenapadalo. Chci hrozně moc poděkovat nigg_swag_483, protože mi velmi poradila :) Díky :3

Doufám, že se vám díl líbil, byl takový o ničem, ale v příštím to určitě napravím :DD

Lou* 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 07, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Love or HateKde žijí příběhy. Začni objevovat