10. Díl

185 13 2
                                    

10. Díl

Kluci byli venku, ale slyšela jsem, že se vracejí. Zůstala jsem ještě v posteli a rychle se převlékala do čistého oblečení. Kluci přišli do busu a pokřikovali na sebe. Najednou na ně vyletěl táta. „Kluci buďte potichu Lex spí, protože skoro celou noc nespala.“ „Aha řekli kluci“. „Co asi celou noc dělala“ viď Nialle rejpnul si do něj Harry. Najednou se táta zeptal

„Co? Proč se ptáte Nialla??“ zeptal se zmateně. „Tyto nevíš??? Vždyť Lex s Niallem chodí“ řekl Liam. „Aha tak to nevím, protože naposledy měla kluka ani už nevím kdy?" Řekl a ještě než odešel dodal. „A potichu“. Když táta odešel a v tom promluvil Zayn. „Musíme potichu, aby se naše princeznička neprobudila". Naskytla se i příležitost, jak se od nich na chvíli vypařit. Když to dořekl odhrnula jsem závěs a vražedným pohledem jsem ho propichovala. Vstala jsem vzala se tašku a řekla: „A víte co?? Je to váš bus, vaše tour. Všechno je vaše, takže já tu s vámi vůbec nemusím být. Vyšla jsem na ulici a vydala jsem se k parku, který byl na dohled.

POHLED LOUISE

Když nám Lex vzdělila svoje myšlenky a odešla. Byl jsem na Zayna naštvaný. „Ty jsem fakt debil, ona nás konečně začínala mít ráda a věřit nám a co udělá náš milovaný Zayn? Co? Všechno posere!“ řekl jsem a byl jsem strašně naštvaný. Vzal jsem si bundu a vyšel jsem směrem za Lex.

POHLED LEX

Vyšla jsem. Slyšela jsem za s sebou kroky. Otočila jsem se. Šel za mnou Louis. Šla jsem dál. Loui mě nakonec dohnal. „Lex počkej, on to tak nemyslel. Nebuď naštvaná“. „Ale já nejsem naštvaná“ řekla jsem a zpomalila. „Tak proč si odešla??“ zeptal se. „No, víš, já vždycky když si potřebuju pročistit hlavu a táta mě nikdy nikam nepustí. Tak mi nezbývá než se naštvat a utéct“ řekla jsem a usmála se. „Aha a co chceš dělat??“ zeptal se opatrně. „No půjdu se projít po městě a něco si koupit“ řekla jsem a pokračovala v cestě. „A ty jdi za klukama ať o tebe nebojí. Já to zvládnu.“ Řekla jsem a otočila jsem se. „No to teda ne, sama nepůjdeš jdu s tebou a žádný odmlouvání“. Dořekl a já se opět rozešla. „Tak jo, aspoň si budu mít s kým povídat“ usmála jsem se. Rozešli jsme se spolu. Musím říct, že s ním byla hrozná zábava. Byli jsme na různých památkách, v restauraci. Nechali jsme si udělat trička s nápisem LOUIS AND LEX ARE BACK, koupil mi náramky s jejich jmény a ještě další věci.

A dokonce jsme stihli i jeden fotbalový zápas. Po tom zápase se šel Louis zeptat jestli můžeme být na hřišti. Hned mu to povolili. Hráli jsme dost dlouho a pak si s námi přišli zahrát i hráči z toho zápasu. Byl to asi nejlepší den za posledních 7 let. Vyšli jsme ze stadionu a najednou se ozval Niallův hlas. „Vidím je“. Lekla jsem se a řekla jsem „Loui nemůžeme se na chvíli vypařit??“ zeptala jsem se ho. „Jo pojď támhle je nějaká večerní rozhledna“. Rozběhli jsme se k ní. Koupili si dvě vstupenky a vyjeli až nahoru. Vyšli jsme a koukali po celém městě. Byla to nádhera. Opřela jsem se o zábradlí. Louis si stoupnul naproti mně a koukal se mi do očí. Byla tma jen světla. Přiblížil se ke mně a políbil mě. Byl to asi nejkrásnější polibek jaký jsem kdy zažila. Jenže v tom jsem si vzpoměla na Nialla. Odtrhla jsem se od Louise. "promiň Loui, ale tohle nemůžeme. Já mám Nialla a ty zase Eleanor". Koukla jsem se na měj a v jeho očích byla vidět lítost. "Já vím promiň". "Loui, ty víš, že tě mám nejradši". Koukla jsem se na něj a už tak smutný nebyl. "Neboj já o tom nic neřeknu. To bych ti neudělala". Koukali jsme se na sebe.

"Pojď musíme jít, budou nás hledat". Scházeli jsme schody. "Loui děkuju, že jsi byl se mnou celý den. Byl to asi nejlepší den mího života, víš?" Jenom se usmál. Vyšli jsme a viděli všechny od nás. Přes mikiny jsme měli trička s tím nápisem. "Tady jste" vykřikl táta a běžel mě obejmout" kde jste celý den byli víte jak jsme se o vás báli??". "No my byli nakupovat, v restauraci, na fotbalovým zapasu a pak jsme ještě hráli s těma hráčema a nakonec jsme byli na rozhledně". Dopověděla jsem a najednou ke mě přilítl Niall. "A na mě sis ani nevzpoměla" řekl naštvaně. "Jsme spolu půl dne a už jsi zase s Louisem?? zeptal se. Neudržela jsem se a vyštěkla po něm. "A proč jsi za mnou teda nešel Hmm? Jedinej Louis za mnou šel a můžu vám říct, že to byl nejlepší den v mím životě. Můžu se mu se vším svěřit, víš??" dořekla jsem a šla do auta, které stálo opodál. Asi byl zaražený, protože tam stál jako opařený. Sedla jsem si do auto nebo spíše takové Minilimuzíny. Všichni nasedli a jeli jsme seděla jsem vedle Louise. Položila jsem si hlavu na jeho rameno a usnula jsem.....

Desátý Díl????....... Netušila jsem, že se dostanu takk daleko. Moc děkuju za podporu a komentáře :DDD Snažím se psát co to jde :))) Další zkusím dát, co nejdřív :))))))

Love or HateKde žijí příběhy. Začni objevovat