POHLED LOUISE
Ráno jsem se probudil, protože jsem si zapomněl zatáhnout žaluzie a slunce svítilo. Neochotně jsem vstal a došoural se do koupelny. Rychle jsem se osprchoval, vyčistil zuby a sešel dolů, protože se moje břicho už ozvalo. Všichni seděli u stolu a o něčem se bavili. Lex tam nebyla.
"Dobré ráno" pohodil jsem rukou a sedl si vedle Liama, který jedl míchaná vajíčka.
"Na tady, vem si, než to Niall sní" podal mi zayn zbytek vajíček.
"Děkuju" usmál jsem se na něj. "No dovol" řekl Niall s humorem.
Všichni jedli a Harry odešel někam nahoru. 'Asi se šel omýt' pomyslel jsem si. Po chvíli jsem uslyšel pištívý křik. Lex.
"Harolde!" slyšel jsem její naštvaný hlas. Po chvilince jsem slyšel dopání po schodech. do místnosti vešla Lex v tričku, které jí sahalo ani ne do půl bříška a kalhotkách. Musel jsem si skousnout ret.
"Co se stalo?" zeptal se Liam.
"Co se stalo? Harold mi vlezl do postele a tulil se ke mě a já nevim, co ještě!" štěkla podrážděně.
"Většího idiota jsem ještě neviděla" zamračila se a s rukama na prsou si sedla vedle Nialla.
"Chceš?" zeptal se Niall a přisunul talíř s vajíčky k ní.
"Jo děkuju" usmála se na něj a začala jíst. My ostatní i s Harrym, který přišel jsme jen udiveně sledovali, co je právě stalo.
"Co je?" zeptal se Niall.
"Ty jsi jí dal svoje jídlo" řekl Zayn a zakroutil hlavou.
"No a? Vždyť je to kost a kůže" ukázal na Lex.
Jen jsem zakroutil hlavou.
"Tak lidi dneska máme v plánu jít do jedné Zoo. Pracuje tam moje spolužačka s delfíny a prý se můžeme přijet podívat" řekl Lexin táta.
"Myslíš Olivii?" ozvala se Lex s plnou pusou.
"Ano" odpověděl jí slušně.
Všichni se měli jít převléknout a za půl hodiny jsme se měli sejít dole. Šel jsem do pokoje převlékl se a šel dolů.....
POHLED LEX
Ráno jsem ucítila, jak mě něco obmotalo ruce kolem pasu. Bylo mi to příjemné, ale pak jsem ucítila, jak ta něčí ruka sjíždí po mém stehně. Otevřela jsem oči a posadila se. Vedle mě ležel Harry.
"Harolde" zaječela jsem na něj.
"Co?" řekl nechápavě, ale já moc dobře věděla, že ví o co jde.
Rychle jsem vstala a sešla dolů.
"Co se stalo?" zeptal se Liam, když jsem přišla dolů.
Maličko jsem zapomněla, že jsem spala jen v krátkém tričku a kalhotkám. Jelikoš mi Harrold vlezl do pokojw ani jsem se neobtěžovala převléknout.
"Co se stalo? Harold mi vlezl do postele a tulil se ke mě a já nevim, co ještě!" řekla jsem naštvaně.
Přelétla jsem pohledem po místnosti a spatřila Louise, jak si skousává ret. Posadila jsem se na židli, aby na mě tolik nečuměli.
"Chceš?" zeptal se mě NIall a přisunul talířek s vajíčky ke mě.
"Jo děkuju" usmála jsem se na něj a vzala si od něj talíř. Měla jsem docela hlad.
"Co je?" zeptal se Niall z ničeho nic.
"Ty jsi jí dal svoje jídlo" řekl Zayn.
"No a? Vždyť je to kost a kůže" odpověděl mu vedle mě Niall.
Maličko jsem to nepochopila, ale neřešila jsem to, protože jsem se zabývala jídlem.
"Tak lidi dneska máme v plánu jít do jedné Zoo. Pracuje tam moje spolužačka s delfíny a prý se můžeme přijet podívat" řekl táta.
"Myslíš Olivii?" ozvala jsem se, i když jsem měla plnou pusu vajíček.
"Ano" odpověděl táta.
Dojedla jsem a šla se převléknout. Potom jsem seběhla dolů. Všichni už tam byli a tak jsme nasedli do transportéru a jeli.
Cestou jsem pozorovala Louise, který vypadal, divně. Vzpomněla jsem si , co se včera stalo. Koukal na mě neskutečně omluvně a zraněně. Odvrátila jsem zrak, abych se do těch úžasných očí nemusela dívat.
Konečně jsme dojeli před Zoo, ve které jsem už jednou byla, když jsem byla malá. Hromadně jsme vystoupili a rychle zalezli do budovy, aby si nás nevšimli fanoušci. Táta nás vedl budovou, až jsme vešli do dveří. Byla tam veliká místnost s velikým byzénem a proskleným stropem. Všichni si prohlíželi podrobnosti, když jsem uslyšela povědomí hlas.
"Tady jste!" zvolala Olívie, která k nám šla s otevřenou náručí.
Se všemi se pořádně přivítala......
Hi Guys! Vím, dlouho jsem nic nepřidala, ale vůbec mě nic nenapadalo :( :D Doufám, že mi odpustíte :) Je to takové o ničem, ale do příštího dílu se to pokusím napravit :)
Byla bych strašně moc ráda, kdyby jste mi napsali váš názor a i jak by to mohlo pokračovat, protože vážně nevím, jak pokračovat :DD
Budu ráda za VOTE i COMENT. Ani nevíte, jak ráda si je štu :P
I love you guys!! :*
Lou*
ČTEŠ
Love or Hate
RomanceTento příběh je o dívce, která jede se skupinou One Direction na jejich turné, protože její otec pracuje v nahrávacím studiu. bude to peklo nebo 'Prázdniny' na který ch získá i svou životní lásku? To se dozvíš v tomto příběhu plného Lásky, smutku, r...