...Když jsme konečně došli do nahrávacího studia "WOW" bylo to tam luxusní. Všude byli mikrofony, kytary, piána, všechno možný. Kluci šli k taťkovi, který jim začal ukazovat písničky. Vzala jsem si nějaké noty a kytaru. Ta písnička, která byla napsaná na papíře se jmenovala "What makes you beautiful". Začala jsem ji hrát na kytaru. Líbila se mi. Po chvíli jsem zjistila, že táta už klukům nevysvětluje. Koukali na mě. Ještě, že jsem nezpívala. "Ty umíš hrát na kytaru??" zeptal se Niall. "Jo" odpověděla jsem jednoduše. Kluci nahrávali nové album "New story of my life". ( POZN.:To album jsem si vymyslela a písničky jsou ze všech jejich alb). Kluci začali nahrávat písničku Last First Kiss. Šla jim pěkně. Ale musela jsem se
smát, jak se u té písničky kroutili. Byli strašně směšní. :DDD Potom začali nahrávat Rock me. Líbilo se mi, jak Loui zpíval tu sloku před refrémem. To mu sedělo. V pět hodin jsme se rozhodli zkončit. Kluci byli unavený a já taky. Došli jsme domů, dali jsme si večeři a kluci se chtěli koukat na televizi, protože dávali fotbal. Šla jsem nahoru a pustila si film. Byl to film "Hříbě" a byl strašně smutnej a já u toho pořád brečela. Rozhodla jsem se, že si s klukama trošku pohraju. Měla jsem na sobě dlouhý triko a kalhotky.
Šla jsem dolů po schodech a pořád jsem brečela. Bylo mi toho kluka, co na konci umřel fakt líto. Prošla jsem kolem kluků a táty. Brečela jsem a po tvářích jsem měla cestičky od slz. Prošla jsem kolem nich a šla do kuchyně. Nevím proč, ale pořád jsem strašně brečela a to jsem už ani nechtěla. Začala jsem si pro sebe mluvit. "To nemůžou, to není fér" vzlykala jsem. "Vždyť je tak krásnej, tak přece nemůže jen tak umřít". Asi mě slyšeli, protože přišli všichni a smutně se na mě koukali.
Neměli ani tušení co se děje. Pořád jsem brečela a nebyla jsem schopná něco říct. "Lex, co se stalo??" zeptal se starostllivě Liam. "Začalo mi být do smíchu jak se o mě všichni strachovali, ale líbila se mi jejich pozornost. Nedala jsem to však na jevo. Začala jsem se pomalu něnit ze smutné na naštvanou. "Já je zabiju" to bylo jediné co za ně vypadlo. "A koho?" zeptal se Harry. "Já to tak nenechám. Napíšu jim další díl a on NEumře a bude dál žít a toho zmetka co ho postřelí nachám zabít jak si jen nejhůř dokážu představit" dokončila jsem rozčíleně prolog. Vzala jsem papíry co leželi na stole a tužku. Napsala jsem kousek a byla jsem spokojená. Myslím, že mám na to talent.....
POHLED LIAMA
Když jsme přišli z nahrávacího studia s klukama se nám nechtělo spát tak jsme se koukali na fotbal. Lex šla do pokoje tak jsem to neřešil. Po asi hodině a půl přišla dolů. Brečela a šla do kuchyně a tam si pro sebe něco říkala. Šli jsme se na ní podívat, jestli je v pořádku. Říkala něco o tom že ho nenechá umřít a ,že napíše další díl a toho kdo ho zastřelil nechá zabít. Moc se nechápal. Odešla zpátky do obýváku. Vzala si papír a začala něco psát.......
POHLED LEX
Když jsem dopsala kousek zeptali se mě všichni najednou co se stalo. Nic jsem jim neřekla a pustila jsem jim ten film. Bylo na nich vidět, že se drželi aby se nerozbrečeli jako já. Já u toho samozřejmě brečela. Nadávala jsem na ty, kteří to napsali. Niall mě držel za ruku a myslím, že jsem mu jí celou rozdrtila. "Už chápete???" zeptala jsem se jich. Všichni jen kývli. "Neboj se miláčku já ti předělám roli a budeš ten největší hrdina" řekla jsem a políbila obrazovku
televize."No takže já napíšu další díl a ten bude tak uspěšný, že mě ho nechají zrežírovat a já se budu moct setkat s mým miláčkem" řekla jsem a sedla si zpátky na sedačku. "Si věříš" dodal Harry. "Ano věřím. Ty sis taky věřil když jsi šel do X-factoru" dodala jsem a uchechtla jsem se. "Jdu na chvíli ven" řekla jsem a vzala si na sebe kalhoty a bundu. Do ruky jsem si vzala míč a šla jsem. U domu byl park a byly tam i branky. "Konečně venku s míčem! povzdechla jsem si. Začala jsem si kopat. Tušila jsem, že mě kluci někde sledují. Akorát jsem je ještě nezpozorovala. Vylezla jsem si na nějaký vysoký strom.
Sedla jsem si na krásně zatočenou větev, která vypadala jako křeslo. Vyndala jsem si z kapsy papír a tužku, na který jsem začala psát pokračování mého příběhu. Nebe bylo jasné a na něm bylo plno hvězd. "Ach jo. Škoda, že tu nejsi se mnou". Povzdechla jsem si a do očí se mi nahrnuly slzy. "To by jsi koukala kde jsem. Jsem s nejpopulárnějšíma klukama na jejich tour. Ale to ty víš. Přece se na mě tam ze shora koukáš, ne??" V tu chvíli jsem se rozbrečela na plno. "Já ti slíbila, že kvůli
tobě už brečet nebudu, ale víš jak to je těžké??. Nemám si s kým promluvit." vzlykala jsem. "Ne, něco jsem ti slíbila tak to taky dodržím". Řekla jsem rázně a utřela si slzy. "Lex, pojď dolů a nebreč" zavolal na mě Harry. "Vypadněte, a nechte mě být!" Křikla jsem na ně a vylezla jsem o větev výš. "Jestli neslezeš tak si pro tebe dolezu". Řekl zázněji a pak se usmál.
"Neslezu náš smůlu, ale tebe ani tvé bratříčky neposlechnu". Odpověděla jsem. "Ani Nialla a Louise??? zeptal se znovu Harry. "Ne ani kdyby dole stál já nevím kdo tak prostě neslezu. A teď už mě nechte být!!!! Jdu psát. Sykla jsem na něj a sedla si zpátky na větev. "No, dobře řekla sis o to". Křikl na mě a začal se drápat na strom. Musela jsem se usmát, protože mu na ten strom museli pomoct kluci.
"No dobře" dodala jsem a začala šplhat výš. Byl docela rychlý. Lezla jsem výš. Větvičky začaly být blíže u sebe a lezlo se hůře. Hned vedle stromu po kterém jsme lezli byl další strom. Rozhodla jsem se přeskočit, protože mě Harry začal dohánět. Skočila jsem a chytila jsem se rukama za větev. Bylo to o fous. Začala jsem rychle slézat dolů. Pak jsem doskočila a byla na zemi.
Kluci na mě koukali ,jako kdybych měla umřít. Při doskoku jsem totiž spadla na zadek. "Auu, to bylo masivní" zasmála jsem. Harry byl vysoko v koruně stromu. "Áááá, už vidím titulek v novinách "Harry Styles uvízl v koruně stromu, když chytal neznámou dívku a je vidět, že šplh bude muset hodně cvičit" smála jsem se na celé kolo, ale to už u mě byli i kluci. "Jsi v poho??, nebolí tě něco??" ptali se vyděšeně.
"Ježíš nechte mě nejsem mrtvá a nic mě nebolí" štěkla jsem po nich. Vstala jsem a rozeběhla se k lesu. Cítila jsem, jak mi teče krev z tváře. Neměla jsem náladu se s nimi bavit, když mě slyšeli, jak si povídám s mamkou. Doběhla jsem k nějakému potůčku. Bylo tam krásné ticho. Chtěla jsem si opláchnout obličej a v tom mi podklouzla noha a já se skutálela do potoka. „No, super“ řekla jsem si pro sebe. „Ježiš já jsem blbá“. Musela jsem se pro sebe zasmát. Seděla jsem uprostřed potoka.
„Sakra , ten papír“ vyjekla jsem protože jsem si můj „příběh“ dala do kapsy. Rychle jsem si stoupnula. Zašátrala jsem v kapse a vytáhla rozmáčený papír. Byl totálně durch. „A je to v prdeli“ sekla jsem papírem o vodu a sedla si zpátky do potoka. „Nechceš pomoct?“ zeptali se mě Liam a Zayn. Zase se na mě koukalo těch 5 ichtylů. Zacpala jsem si nos a potopila se pod vodu. Vynořila jsem se a začala mi být zima. Kluci si začali něco povídat a já toho využila. Zezadu jsem do všech postupně strčila a všichni se sesypali do vody. Koukali na mě a Harry chtěl něco říct, ale já byla rychlejší „A nepočítejte, že když vás můj táta pošle mě hlídat, že vás budu poslouchat“. Řekla jsem rázně a smála se……
Tak je tu 12. Díl :DD
Chtěla jsem vám ho sem dát na štědrý den, ale nešla nám wifina :((((
Doufám, že se vám díl líbí a byla bych ráda za Vote a comenty :)))
Díky
ČTEŠ
Love or Hate
RomanceTento příběh je o dívce, která jede se skupinou One Direction na jejich turné, protože její otec pracuje v nahrávacím studiu. bude to peklo nebo 'Prázdniny' na který ch získá i svou životní lásku? To se dozvíš v tomto příběhu plného Lásky, smutku, r...