Criminalul,să îi spun aşa,aruncă cu (,) cuţitul după noi,fiind Jack atent a reuşit să fugă cu mine în braţe şi cu Lila pe lângă el. Alergam ca nişte nebuni care au scăpat de la spital.
Ne-am aşezat lângă după un pom.
- Cred că am scăpat,spune Jack uşurat de situaţie,lăsându-mă jos.
- Nu prea aş crede,arătând cu degetul în faţa noastră.
Peste 1 minut,am simţit cum ceva vâscos îmi inundă pielea fină a capului. Am pus mâna şi am văzut un lichid de culoarea roşie,apoi am observat o ceaţă deasă care se juca în ochii mei.
Peste ceva timp m-am trezit într-o încăpere albă,eram legată de un scaun,cred că era de tortură,eram legată la gură.
După câteva minute apăru' criminalul şi îmi dădu' acea bandă jos.
- Ce vrei să îmi faci?
- O să vedem.... a zis el şi a început să râdă diabolic.
- Unde sunt Lila şi Jack? Întreb eu furioasă.
- Nu te interesează! Se răsti el la mine.
După câteva ore*
Mă trezesc în patul meu negru,cu pătura pufoasă primită cadou de la mama.
Jack,Lila,Anne şi Troi lânga mine.
- Heiii,te-ai trezit! Cum te simţi? Mă întreabă Troi.
- B-bine... Dar ce s-a întâmplat?
- Păi după ce te-a lovit în cap acel criminal,ai leşinat ,iar eu te-am luat şi am fugit cu tine acasă. Spune Jack.
- Doamne,ce coşmar.
- Ce coşmar? Mă întreba Anne.
- Am visat că eram într-o sală albă,prinsă de un scaun,legată de mâini şi prinsă cu o bandă la gură.
- Doamne! Se mira Lila.
CITEȘTI
Cabana din pădure
HorrorHei. ✋ Să mă prezint.. Mă numesc Ecaterine , am 17 ani şi trăiesc în BlackCity.