Mă duc să văd ce se întâmplă cu el,şi de odată observ că nu mai era acolo..
* M-am dus acasă,unde era şi tata ,era şi mama.
- Bună,mamă! Bună,tată!
- Bună scumpa mea. Unde ai fost?
- La Anne.
Bate cineva la uşă.
- Deschid euuuu!!
Mă duc spre uşă,deschid. Văd un om gras şi înalt.
- Bună,părinţii sunt acasă?
- Cine sunteţi?
- John May.
- Ok,aşteptaţi un moment.
Închid uşa şi mă duc la părinţi.
- Mama,tata.. E un om John May la uşă.
- Îl poţi invita aici.
- Ok.
Când mă duc la uşă îl văd deja în casă.
- Ţi-am spus să aştepţi afară,de ce ai intrat?
- Mai taci! Dacă (,) chemaţi poliţia vă omor!
Atunci m-am aşezat lângă mama pe pat,speriate amândouă. Când acel om se intoarce spre fereastră, normal,era cu spatele la noi, i-am făcut semn lui mama să dea un semnal de alarmă,un mesaj,cuiva,poliţie ceva. Asta a făcut,a dat un mesaj poliţiei,cred.
Peste aproximativ o jumătate de oră,acel bărbat se uita pe geam,a văzut o maşină de poliţie.
- Aţi chemat poliţia?!? Se răsti el.
- Noi nu am făcut nimic.
Dintr-o dată veni cu având spre mama, având un cuţit în mână. Am ferit-o pe mama,ne-am adăpostit în bucătărie. Era şi tata acolo. Tata avea un cuţitaş de bucătărie în mână,iar mama la fel. Când am văzut că vrea să spargă uşa,am luat de pe dulap o toporişcă şi am încercat să dau în el,nu îl nimeream,deoarece se mişca foarte repede. Aşa că m-am decis să întorc toporişca şi să îi dau cu ea în cap până când îl leşinam. Am dat de câteva ori până a cazut la pământ. După ce era întins i-am...
CITEȘTI
Cabana din pădure
УжасыHei. ✋ Să mă prezint.. Mă numesc Ecaterine , am 17 ani şi trăiesc în BlackCity.