După toate astea aveam nevoie de odihnă,eram aproape moartă,simţeam că nu mai fac faţă.
Văd ceva la geam,era...SILUETA!!
- Troiiiiii,Anneee,Jackkk??! Ţip eu disperată.
- Degeaba ţipi,draga mea,ştii,mama ta este moarta acum.
- Ce i-ai făcut,monstrule?!?
Şi în momentul următor scoate din buzunar scalpul plin de sânge al mamei mele.
Încep să plâng în hohote,simţeam că nu mai pot respira,eram dea dreptul distrusă.
- Jack!!
În acel moment intră asistenta,mă simţeam mai bine ştiind ca sunt cu cineva în cameră.
- Haide,Ecaterine,să facem analizele! Spune cu un râs diabolic.
- Îmi e frică de ace...
- Nu o să doară. A spus ea cu un surâs pe buze.
Şi m-a luat cu forţa ducându-mă într-o sală,unde erau aşezate nişte ustensile de operaţie,un scaun pentru .... electrocutare.
- Vezi tu,Ecaterine,scaunul acela este în caz că nu stai potolită,când ţi se fac analizele,spune asistenta.
- Ce analize?! Ce faceţi cu toate alea? Întreb eu speriată arătând cu degetul spre toate ustensilele.
- A,păi,trebui să te opereze doctorul. Începe din nou să râdă.
- Sunteţi nişte...
Nu am apucat bine să zic că mi-a şi băgat acul în vene luându-mi din sânge. Era un ac gros şi mare,eram toată transpirată,şi îmi era din ce în ce mai frică,dar trebuia să stau liniştită deoarece mă puneau pe scaunul de electrocutare.
CITEȘTI
Cabana din pădure
HorrorHei. ✋ Să mă prezint.. Mă numesc Ecaterine , am 17 ani şi trăiesc în BlackCity.