- Acasă! Ţipă el.
Peste câteva ore,se linişti treaba.
Am coborât în bucătărie să mănânc ceva,deoarece mi se făcuse foarte foame.
- Jack,ţi-e foame?
- Da,scuze că am ţipat la tine,dar faza e că...
- Faza e că? Ce este Jack? Poţi să-mi spui.
- Nu ştiu cum să spun... Dar noi eram foarte îndrăgostiţi unul de altul,ba chiar ne iubeam şi normal...M-a luat valul.
- Mda,înţeleg... Spun cu o voce sictirită,deoarece mie nu mi-a spus nimeni. Ce vrei să mănânci? Îl întreb dând ochii peste cap.
- Păi,nu mai mănânc. Scuze,cred că o sā plec acasă.
- Bine. Stai să iau cheile de sus să descui uşa.
- Ok,spune Jack cu o supărare în suflet.
Îl vedeam că era supărat,dar nu îl puteam ierta pentru că nu mi-a spus ceea ce simţea pentru Lila. Faptul este deja consumat,Lila era moarta.
Am coborât cu (,) cheile şi i-am descuiat uşa.
- Pa,Ecaterine,spune lăsând capul jos.
- Pa,spun eu cu o ură în suflet.
- Scuze,spune încă odată.
- Mda,nu-i bai.Peste câteva minute de gândire,m-am dus în bucătărie să mănânc,deoarece simţeam că nu mai puteam,simţeam că o să cad din picioare. După ce deschid frigiderul,văd că aveam decât un pateu de pui. Când dau să îl desfac mă tai la mână,şiroaiele de sânge începând să curgă din ce în ce mai tare.
● Îl sun pe Troi :
- Hei Troi,spun cu o voce subţire.
- Hei Ecaterine,ce s-a întâmplat?
- Ajută-ma! Au fost ultimele cuvinte spuse de mine,după care...
CITEȘTI
Cabana din pădure
HorrorHei. ✋ Să mă prezint.. Mă numesc Ecaterine , am 17 ani şi trăiesc în BlackCity.