"prosím, ne"

2.4K 130 11
                                    

"Co takhle naše rande zakončit v baru? Je brzo" řekl Harry

"Souhlasím"

........

Harry's POV
Když jsem se vracel z toalety, hned jsem očima zastal na mé princezně a.. klukovi?!

Vždyť se líbají!

Jasně. Mě si drží od těla, ale jeho si pustí k tělu hned. Asi jsem se v Emmě zmýlil. Asi je jako všechny ostatní..

Otočil jsem se, nemohl jsem se na to dívat. Tento obrázek budu mít v hlavě ještě pěkně dlouho.

Emma's POV
Harry si odskočil pryč a hned si ke mně přisedl nějaký kluk.

"Ahoj, můžu tě na něco pozvat?" Zeptal se mě "je mi líto, jsem tu s něk-" měla jsem jeho rty na mých, snažila jsem se ho odstrčit, ale jakmile jsem se o to pokusila znovu, tak mi vzal ruce, abych nemohla škubat.

"Hele kamaráde. Ty. Ven." Oddělal ho ode mě Ben.

Byla jsem znechucená.

"Jsi v pohodě?" Zeptal se mě "jo" spustila se mi slza

"Tak proč brečíš?" "vzpomněla jsem si na tamto, Bene" řekla jsem

Měla jsem jednou přítele, který mě do všeho nutil. Nutil mě s ním být. Nutil mě se s ním líbat a mít s ním intimní.. věci.

Kde je Harry?

Ben mě musel utěšovat.

Čekala jsem tam na Harryho, ale on.. nepřišel.

Proč?

To nemá cenu čekat víc..

"Jdu domů, Bene" usmála jsem se na něj alespoň trochu, že jsem v pohodě.

"Počkej, půjdu s tebou. Je pozdě, někoho zavolám, ať to vezme za mě" řekl

"Ne, to ne. Ahoj, Bene" šla jsem domů.

Jenže kdybych bývala věděla co se stane.. nechala bych jít Bena se mnou.

(Byla bych mrcha, kdybych to teď ukončila? Asi ano😂 )

Opravdu bylo pozdě, šla jsem tak sama po ulici, nikde nikdo.

To jsem si alespoň myslela.

Ale v ulici před naším bytem jsem byla přitlačena ke zdi.

"Já ti říkal, že když budeme sami dva, že to bude legrace" zaslechla jsem slizký hlas Bryana.

Je sice mladý, ale je to něco jako psychopat. Měl by se jít léčit.

"Ne, prosím, ne" řekla jsem a hned na to jsem volala o pomoc až mě bolelo v krku.

Zacpal mi pusu svou rukou. "Ty děvko jedna. Nekřič, nebo to bude mnohem horší" řekl, nemohla jsem se nijak bránit. Bohužel, byla jsem moc slabá.

Ani jsem se nenadála, moje kalhotky byly fuč a on byl tam, kde neměl.

Snažila jsem se křičet, kopat, škrábala jsem ho, ale nepomohlo nic. Brečela jsem a vzpírala jsem se, nepomohlo to. Nepomohlo nic.

...........

"Nebyl to až tak špatný ty kurvičko, ale pro příště byses měla zlepšit" odflusl si vedle mě.

Ležela jsem tam na zemi. Nemohla jsem se skoro hýbat. Všechno mě bolelo. Prosím, ať je to jen blbý sen. Prosím.

Brečela jsem pořád. Celou dobu.

Princess || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat