"budeš se ženit?"

2.4K 119 2
                                    

Probudila jsem se na polibky na krku..

Otevřela jsem oči, uviděla jsem překrásné dva smaragdy.

"Dobré ráno" pozdravil mě s úsměvem "dobré" otočila jsem se na záda, ale deku jsem měla na těle.

Políbil mě "miluji tě" to bylo poprvé. Poprvé co to řekl. Mně to řekl.

Chystala jsem mu na to něco říct, no byl rychlejší.

"Nemusíš mi na to nic říkat, ještě to necítíš stejně, to chápu, princezno" posadila jsem se

"Já ti na to chci něco říct" řekla jsem, přiblížila jsem se k němu, klečela jsem na kolenech a dívala jsem se mu do očí.

"Nikdy jsem neuvažovala, že bych to někomu řekla, nenapadlo mě, že mi to někdo řekne. Ale teď.. teď to cítím stejně"

"Miluji tě" pousmála jsem se, celý se rozzářil, svalil mě na záda na postel.

............

"Co se vaří chvíli? Abych to stihla?" Zeptala jsem se, jeli jsme ke mně

"Hm.. třeba špagety?" Řekl Harry

"Myslíš, že když se snažíš uvařit špagety, tak že můžou vzplanout?" Zeptala jsem se

"Řekl bych, že ne" řekl "omyl, dají. Samovi se to povedlo, sice mu první chytla omáčka a od toho chytli ty špagety, ale i to se počítá" řekla jsem se smíchem

Harry se taky smál, pak zaparkoval před bytem.

Sam tam jde! Měl přijet až navečer!

Vystoupila jsem, zahlédnul mě, roztáhl ruce, objala jsem ho.

"Odkud jdeš?" Zeptal se mě, pak se podíval za mě
"Styles" zasmál se "nazdar" "čau" Harry pozdravil a chytil mě kolem pasu.

"Proč tě tak drží?" Zamračil se Sam, no pak se usmál "konečně? No že to trvalo" zasmál se

Zvonil mi mobil, "ano?" Otevřela jsem dveře, za chvíli jsem byla v bytě "ahoj, Emmo. Nebude ti vadit, když sebou vezmu i Rachel?" Zeptal se, Rachel je jeho přítelkyně, je s ní něco přes pět let, ale ještě jsem ji nepoznala.

"Nebude to vadit, ráda ji poznám" "dobře, tak my za hodinku přijedeme" řekl "dobře, ahoj"

"Proč volal?" Zeptal se Sam "poznáme i tátovu přítelkyni"

Sam si šel asi do pokoje dát věci "co když mě nebude mít rád?" Zeptal se mě Harry, já jsem zatím připravovala špagety.

"Bude" usmála jsem se

..........

"Ahojte" usmála jsem se na ně

"Ahoj"

"Tohle je Rachel. Rachel, tohle je Emma" představil nás táta

"Ráda vás poznávám" "já tebe taky, tykej mi, prosím" usmála se, vypadala mile.

"V kuchyni je ještě Sam a Harry" řekla jsem

"Harry? Ten tvůj kamarád?" Zeptal se "no.. ehm, přítel" řekla jsem, "tak pojďte" zavedla jsem je do kuchyně.

Pozdravili se.

"Takže, tohle je tátova přítelkyně Rachel. Rachel, tohle je můj bratr Sam a tohle je Harry" řekla jsem "ráda vás poznávám" "taky nás těší"

......

Po jídle jsme se přesunuli do obýváku "chtěli bychom vám oznámit.. my se budeme brát" řekl táta

"Ty se budeš ženit?" Zeptala jsem se "a ty vdávat?" Byla jsem tak trochu v šoku, Harry mě pohladil po zádech.

"To je skvělé!" Řekla jsem, byla jsem šťastná s nimi.

"A kdy?" Zeptala jsem se "za 2 týdny" řekl "páni. To je brzo"

"Já vím, samozřejmě jste všichni zvaní. Bude to jen menší svatba, tak 30 hostů" řekl táta

"Už se těším!" Zajásala jsem.

........

S Harrym jsme umývali nádobí, Sam byl u sebe v pokoji.

"Princezno?" "Hm?" Podívala jsem se na něj, Harry utíral a já umývala.

"Miluju tě" políbil mě "já tebe taky" vzala jsem si pěnu od nádobí a dala mu ji na bradu, tak měl bradku.

"Neodolatelný" dala jsem mu pusu

V kapse mi zapípal mobil.

"Vem mi z kapsy prosím můj mobil a podívej se, kdo mi píše a pak co píše" řekla jsem

Chytl mě za zadek.

"V kapse vepředu" řekla jsem mu, přitiskl se na mě ze zadu a vzal mi mobil.

"Píše ti Lucy, ptá se, jestli můžou s Benem přijít" "napiš ať přijdou"

"Tak, hotovo" objal mě a políbil mě pod ucho.

Všechno jsme douklízeli a zrovna někdo zazvonil.

Šla jsem otevřít "čaute!!" "Čáu"

"Emmo" "Bene" stáli jsme naproti sobě, měl strniště staré pár dnů.

Objal mě a tím strništěm mě škrábal.

Za chvíli se zase odtáhl, je to příjemné, když vás škrabkají vousy.

Sedli jsme si do obýváku, Harry vedle mě, pak Ben a vedle něj Lucy.

Povídali jsme si až do večera o všem možném, přidal se k nám i Sam, povídal jaké to je na výšce a tak..

Lucy s Benem odešli a v obýváku jsme byli zase jen já a Harry.

"Nechceš si nechat narůst malé strniště?" Zeptala jsem se ho

"Proč?" Zeptal se "hm.. je to příjemný pocit-" "jsi z toho víc nažhavená, že ano?" Zeptal se mě, má mě přečtenou.

Usmála jsem se a políbila jsem ho "takže to mám brát, že tě vzrušil Ben?" Zeptal se mě

"Ne, to ne" řekla jsem "tak jak to mám brát?" Zeptal se "co jak bys měl brát? Stalo se něco?" Zeptala jsem se

"Já tě nedokážu vzrušit?" Zeptal se "Harry, dokážeš a to hodně. Tak promiň, nemusíš si nechat růst vousy" řekla jsem mu

"Pro tebe bych udělal cokoliv"  nahnul se ke mně a políbil mě

"Fůj, běžte alespoň do Emmina pokoje!" Řekl Sam, který se tu náhodou objevil.

"Vždyť nic neděláme" řekla jsem "zatím" mrkl na mě Harry

Princess || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat