"Tati? Proč maminka v noci křičela tvoje jméno?" Zeptal se Toby Harryho, panebože.
"Víš, maminka měla v noci zlý sen" řekl rychle a zčervenal.
"Toby, May, Katie, oblékat! A fofrem!" Nestíháme na rodinou večeři k Harryho rodičům.
"Princezno, nestresuj se tolik, malému to škodí" objal mě zezadu Harry a pohladil mi bříško, čekáme našeho čtvrtého potomka.
Jsem ve třetím měsíci, bude to kluk a bude se jmenovat Lucas.
"Ty jsi zase až moc v klidu" řekla jsem mu
"Nestresuj se" políbil mě na krk.
"Ale já musím, alespoň jednou bychom mohli přijet na čas" řekla jsem
"Jsi strašně moc sexy" zašeptal mi do ucha
"Vím, že na 3, skoro na 4 děti vypadám výborně, ale nemáme čas!" Řekla jsem a šla jsem se domalovat.
Toby Cay Styles- je mu 5 let.
May Chloe Styles- jsou jí 4 roky.
Kate Riley Styles- jsou jí 3 roky.
A čeká nás ještě Lucas Louis Styles.
"Princezno, ale já mám na tebe vážně velkou chuť" přišel za mnou do koupelny.
"Víš, jak jsme pilovali ty dvě minutky?" Zeptala jsem se ho, kývnul "tak mi předveď, co dokážeš za dvě minuty" řekla jsem mu
..............
"Mami!" Bouchali na dveře děti
"Z dvou minut se stalo 10minut" řekla jsem a hned jsem se zase oblekla a Harry hned po mě.
"10 minut pro mě, ale ty jsi se neudělala" řekl a zamračil se
"To nevadí. Teď rychle" upravila jsem se v zrcadle a rychle jsem šla za dětmi.
Ještě, že jsem jim nachystala oblečení předem.
"Mami?? Musím to mít až ke krku?" Zeptal se mě Toby, měl košili a černé skinny-jeany, je to náš borec, podobně jako jeho taťka. Vlastně budou mít stejnou košili.
"Nemusíš, ale košili zastrčíme do kalhot" řekla jsem, všichni stáli v řadě.
May a Kate jsem upravila načechrané sukýnky a pak tam stál Harry.
Rozházené vlasy, rozeplá košile i jeho skinny jeany.
Zapínal si košili.
"První jsem si nechtěně vzal tvoje jeany, došel jsem na to, když jsem je rupnul" řekl mi
Upravila jsem mu vlasy.
"To je jedno" řekla jsem.
Harry mě pohladil po bříšku a dal mi pusu. Tak to udělali všichni, zopakovali to po tátovi, akorát jsem se musela sklánět, když jsem jim dávala pusinky.
Všechno jsme nakonec stihli, byli jsme rádi, pak totiž jdeme zase k mým rodičům, teda adoptivním rodičům a pak ještě k biologickému tátovi.
Máme teď hodně rušný program.
OFFICIAL END.
ČTEŠ
Princess || h.s. ✔
Fiksi PenggemarPro všechny falešné princezny, které si myslí, že jsou něco extra: Popelka ztratila střevíček, ne KALHOTKY! Cover by: @stupiditia