Začali se knám přibližovat a nám to samozdřejmě nevadilo , už zdálky bylo vidět že to nebudou jen tak nějací povaleči. "Ahoj ,ja jsem....
Kim
"Ahoj ,mohl bych se vám představi? Jsem Josh ,nechci být vlezlý ale rádbych vás pozval na mou párty která začíná o půnoci, je to asi dva bloky od sud "
"Mmm Joshi nechtěl by jsi nás taky seznámit a nebo si je necháš jen pro sebe?" Řekla bych že nám třem vyschlo v krku protože jsme se nezmohly ani na slovo. Naše pohledy je přímo svlékali pohledem.
"Já..já jsem Melany a tohle je Kim a Tany" konečně aspoň Melany vydala ze sebe jednu smysluplnou větu. Začali se nám jeden po druhém představovat a my se jen culily. Byli tak pozorní a jejich chování bylo na úrovni.Kolik jim tak může být?A je jich celkem hodně ,aspoň máme na výběr :D.
"Moc nás těší. Vy nejste angličanky že?. To se pozná na první pohled, takové krásky se tu nerodí" řekl Josh."Drew ,nabýdni tady slečnám něco na pití a neschovávej si to pro sebe"
"Jack Daniels jo? řekla Melany ,která znás jediná mohla komunikovat. "Máme namířeno do klubu,nechcete se přidat?" Melany byla hodně odvážná a taky se ničeho nebála. Vedle ní jsme musely vypadat jak největší chudinky které stratily hlas.
"Pod podmínkou že se pak připojíte knám" konečně se ozval i někdo jiný než Josh. Představil se nám jako GZ.Co toto je za jméno? Snad se dnes dozvím celé, nebyl by k zahození.
Nemyslím že bylo správne s něma souhlasit ale holky měly jiný názor. Ale co ,zkusit se má vše.Mohla bych už taky promluvit. " Co znamená GZ" zeptala jsem se roztmilého blonďáčka ,který by se spíš hodil k Melany. Hodně na sebe strhovat pozornost a trochu se podobal Joshovi.
" To si ten debil vymyslel z důvodu že jsem jeho bratr a jakožto jsem zdědil všechnu krásu v rodině ,tak si nějak tu pozornost od holek získat musel" smál se Josh." No a normálně mu říkáte jak?"ptala jsem se mezitím co byly holky vysmáté a snažili se udržet na nohou .Flaška Jacka se u nich držela už minimálně půl hodiny a myslím že do klubu je ponesou na zádech a to jim určitě vadit nebude.
"No normálně mu říkáme blb,kundomrd,blonďáček ale on sám sebe považuje za Gaze"
"Dík moc brácha, ty sám nejsi moc řiťka k pomrdání, omlouvám se dámi" hodil na nás ten svůj usměv svatouška .
"Já bych řekla že k pomrdání jsem tu tak já chlapci jo?" řekla se smíchem Melany a jako obvykle nahodila svůj svůdný pohled. Z Jacka už nic nezbylo tak bych řekla že ani neví co mluví. Ale všichni jsme se smáli nad jejím výtvorem v anglickém podaní.
"Už bychom měli vyrazit co vy na to? ale první odkud vlastně teda jste?" kdo jiný než Josh...
" To je tajemství ,děsně tajný" už zas Melany stím svým vtipným hlasem. Tady dneska někdo dojde domů po čtyřech,jestli vůbec dojdem. A to jsem ještě nedošli ani do klubu. Když se Melany rozhodla že chce tančit shodli jsme se že samotnou jí jít nencháme a popojedem dál.
Cesta nám trvala asi deset minut a řeč rozhodně nestálá. Zjistili jsme že klukům je okolo 19 což je optymální věk jak by řekla Melany. Josh se nějak má k Tany. Celou cestu se držel jenom jí a rozhodně nešlo přehlédnout jak ji skenoval postavu vtěh jejích uplých černých šatech. Melany užse už stihla dvakrát svalit na zem ale vždy to svedla na své podpatky. Bylo asi 10 hodin a konečně jsme byli v klubu.
Melany a Tany hned utekly na parket a já šla s klukama zabrat stůl.Když vtom .....